مرکز خرید سیر سیاه دکتر بیز/09109483228

خواص بی نظیر سیر سیاه اثر ضد سرطانی سیر سیاه: سرطان که به عنوان یکی از علل اصلی مرگ و میر در سراسر جهان شناخ

توسط NASERINEWS در 17 آبان 1401

خواص بی نظیر سیر سیاه

اثر ضد سرطانی سیر سیاه:

سرطان که به عنوان یکی از علل اصلی مرگ و میر در سراسر جهان شناخته می شود، یک بیماری است که با رشد کنترل نشده یا غیر طبیعی سلول ها یا بافت های بدن ما همراه است.

 

با افزایش شواهد گزارش شده در مورد اثر ضد سرطانی سیر سیاه در دهه های گذشته، برخی از محققان استفاده از سیر سیاه را به عنوان یک محصول رژیمی برای پیشگیری و درمان سرطان های مختلف از سرطان سینه پیشنهاد کرده اند. معده مبتلا به لوسمی

 

مکانیسم اثرات ضد سرطانی سیر سیاه در انواع بیماری های سرطانی شامل القای آپوپتوز، توقف چرخه سلولی و مهار رشد و تهاجم تومور است.

 

 

سیر سیاه و خواص آنتی اکسیدانی آن:

سیر سیاه حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی بسیاری از جمله پلی فنل ها، آلکالوئیدها، فلاونوئیدها، اس-آلیل سیستئین و محصولات میانی آنتی اکسیدانی است که از واکنش مایار به دست می آیند.

چندین مطالعه نشان می دهد که سیر سیاه نه تنها رادیکال های آزاد را در شرایط آزمایشگاهی از بین می برد، بلکه آنزیم های آنتی اکسیدانی را در بدن فعال می کند.

 

شاه توت و اثر ضد التهابی آن:

التهاب فرآیندی است که در آن سیستم ایمنی بدن ما به آسیب، عفونت و سموم پاسخ می دهد.

 

سیر سیاه برای انزال زودرس

از هر سه مرد یک نفر دچار انزال زودرس است و این مشکل بسیار شایع و طبیعی است. به آن اشاره کردیم تا بگوییم شیوع این مشکل، نحوه برخورد با آن را به موضوع مهمی تبدیل می کند. حال چگونه با سیر سیاه زود انزالی را درمان کنیم؟ امروزه بسیاری از مردم به درمان انزال زودرس با سیر سیاه فکر می کنند زیرا این روش راحت تر از درمان های شیمیایی است.

 

سیر سیاه چگونه تولید می شود؟

سیر سیاه از تخمیر سیر سفید طی فرآیندی سه ماهه توسط تجهیزات مدرن و تخصصی با دمای 60-90 درجه سانتی گراد و رطوبت 80-90 درصد تولید می شود. بعد از این مرحله رنگ به سفید تغییر کرده و کاملا سیاه می شود. از طرفی سیر سیاه طعم شیرین و ترش یا به عبارتی شیرین دارد و نسبت به سیر تازه عطر بسیار ملایمی دارد.

 

اثرات و خواص سیر سیاه برای بیماری ها:

سیر سیاه دکتر بائز تاثیرات زیادی در بهبود عملکرد سیستم بدن دارد که برای تمامی بیماری ها نتایج مثبت و خوبی داشته است. برای رعایت انصاف مطالب، به اختصار به یک سری بیماری ها اشاره می کنیم که عواقب قبلی داشته اند:

 

ضد حساسیت است.

 

برای دیابت نوع 2 موثر است.

 

مرکز خرید سیر سیاه دکتر بیز

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن