آنی عزیز 0611 - سه شنبه, 11 Jun 2020 PST

آنی عزیز: آیا شما اتفاق می افتد به می دانم که یک سایت دوستیابی نیست که دیوانه گران است و من اجازه می دهد بر

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

آنی عزیز: آیا شما اتفاق می افتد به می دانم که یک سایت دوستیابی نیست که دیوانه گران است و من اجازه می دهد برای پیدا کردن کسی که نه جعلی است ؟ من به دنبال کسی املاک ترجیحا کسی که حیوانات را دوست دارد مانند من انجام دهد. من می خواهم قدردانی هر گونه کمک به شما می تواند ارائه دهد. – فقط من در آلمان

عزیز فقط من: وجود دارد مقدار زیادی از وب سایت های دوستیابی که پیشنهاد اولیه رایگان عضویت و مقرون به صرفه عضویت در حق بیمه مانند OkCupid (که رایگان است برای پیوستن و 5.95 $در هر ماه برای شش ماه حق اشتراک) و مقدار زیادی از ماهی (همچنین رایگان برای پیوستن به, با عضویت در حق بیمه در دسترس برای $5 تا 10 دلار در ماه). هر چند آن را در یک سایت دوستیابی MeetUp.com ارائه می دهد فرصت برای دیدار با مردم که علایق و سلایق مشابه و شما ممکن است در نظر داوطلب در جایی است که اجازه می دهد تا شما را به کار با حیوانات و دیدار مردمی همفکر .

همانطور که برای تایید اینکه کسی معامله واقعی عملی چند نکته: نگاه آنها را در رسانه های اجتماعی; FaceTime, اسکایپ و یا زوم با آنها نه تنها پیام و, البته, همیشه, همیشه, ملاقات در یک محل عمومی.

آنی عزیز: من یک 92-سال-بانوی پیر و احترام من فرزند خانواده و بسیاری از دوستان عزیز. متاسفانه من نوشتن شما پس از شنیدن 90-سال-دوست قدیمی که تلاش برای خودکشی بود اما نجات داد.

این دوست دیگر خانواده است. او تا به بسیاری از کمر درد و مشکلات مربوط به سن است که بسیاری از ما در سال های بعد. ما همه خودمان را منزوی با توجه به همه گیر و گاهی اوقات ما تنهایی است که بیشتر از ما می تواند تحمل کند. من نوشتن را به مردم اجازه می دانم که به لطفا به یاد داشته باشید به تماس اغلب به این تنهایی روح و یا توقف می گویند "سلام" و یا ارسال بیش از چند کوکی ها و یا یک گل از حیاط خود را. فقط نگه داشتن در لمس به آنها احساس شایستگی. من صحبت کردن با دیگر افراد از طریق این و برخی را پذیرفته و گریه خود را به خواب در شب و یا فقط نشستن در تمام طول روز انجام هیچ چیز نیست. لطفا به یاد مردمی برای بررسی در افراد مسن به خصوص کسانی که به تنهایی زندگی می کنند. – به زودی 93

عزیز به زودی 93: این دلخراش است. من با عرض پوزش به شنیدن این که دوست شما چنین احساس ناامیدی که او سعی کردم به زندگی خود را. و من عمیقا با عرض پوزش به شنیدن این که شما از دست داده ایم بنابراین بسیاری از جمله فرزند خود در طول سال. نامه خود را قدرتمند یادآوری برای چک کردن همسر و بستگان و دوستان و همسایگان و حتی اگر فقط به عنوان بزرگ جان Prine قرار داده و آن را "سلام در آن وجود دارد." در آن طول می کشد کمی تلاش برای انتخاب کنید تا به تلفن و در عین حال از آن می تواند به معنای بسیار است.

تماس پیشگیری از خودکشی نجات در 1-800-273-8255 برای راهنمایی و منابع برای کمک به دوست خود را.

آنی عزیز: من اهدا من $1,200 به ما موزه محلی. همه موزه ها بسته شده اند و برای ماه های گذشته با درآمد اما هنوز آب و برق به پرداخت و معمولا حداقل یک عضو هیات.

نه در نظر گرفته شده ضروری است, موزه ها نادیده گرفته شده اند. اما صرفه جویی در تاریخچه هم مهم است. ما آن را پشیمانی اگر موزه ها باید برای همیشه لطفا برای. – شرلی در روچستر در

عزیز شرلی: با توجه به MarketWatch, 90% از موزه ها در سراسر جهان بسته در طول همه گیر و 1 در 8 ممکن است هرگز دوباره. همه ما باید از نظر مالی حمایت از موزه ها در جوامع ما اگر ممکن است. به عنوان هنرمند و نویسنده Maira کالمن گفت: "بازدید از یک موزه جستجو برای زیبایی و حقیقت و معنا در زندگی ما است. رفتن به موزه ها به عنوان اغلب به عنوان شما می توانید."

"از من بپرسید هر چیزی: یک سال از مشاوره از آنی عزیز" است در حال حاضر! آنی لین, اولین کتاب های مورد علاقه ستون در عشق و دوستی و خانواده و آداب – در دسترس است به عنوان یک کتاب جلد کاغذی و e-book. بازدید http://www.creatorspublishing.com برای اطلاعات بیشتر.

ارسال سوالات خود را به صورت آنی لین به dearannie@creators.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب