گرفتن در ورزش: یک روز برای بازتاب آرام است و حتی ساکت تر با توجه به در جریان همه گیر - Mon, 25 مارس سال 2020 PST

گرفتن در ورزش • این یک روز آرام. و آن را به خوبی باید باشد. آرام و مناسب برای روز یادبود. انعکاس بیش از حد. ما

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

گرفتن در ورزش • این یک روز آرام. و آن را به خوبی باید باشد. آرام و مناسب برای روز یادبود. انعکاس بیش از حد. ما لازم نیست که بسیاری به تصویب همراه, اما اجازه دهید آن را دریافت کنید.

•••••••

• پدر من دروغ گفته در مورد سن خود و وارد نیروی دریایی در سال 1942. سمت چپ صفحه اصلی در جهان دیدم و بازگشت و در سال 1946. خوشبختانه او یا خواهر و من نمی خواهد در اینجا بوده است.

من فکر کردم در مورد چنین چیزهایی اغلب در گذشته 10 یا یادبود روز. ناگفته میلیون ها نفر نه تنها از دست رفته در میدان های جنگ, اما فرزندان خود را که تا به حال هرگز یک فرصت بود.

که است که می گویند جهان نمی تواند به مکانی بهتر اگر برخی دریایی خصوصی تا به حال جان سالم به در تاراوای جنوبی و گذشت ژن خود به یک کودک در حال حاضر در حال اجرا به صورت ملی ، یا یک طبیب ارتش تا به حال زندگی می کردند از طریق یک حمله در نزدیکی Chosin مخزن. دختر خود را فقط ممکن است کار و پیدا کردن یک واکسن برای coronavirus.

این داستان بی حد و حصر است که هرگز گشوده در آینده یادبود روز. بازی گرفتن با پدر و یادگیری چگونه به ساقه از مادر بازی تنیس با مادر بزرگ, گلف با عمو بیلی. کباب احزاب را دوست دارد همه از دست رفته به دلیل آنچه اتفاق افتاده است در جایی جایی مدتی.

ما فراموش می کنیم هر چند ما نذر نیست.

پدر من هرگز. اما او نیز هرگز اجازه دهید آن را متوقف کند و او را از لذت بردن از زندگی او قادر به زندگی می کنند. در واقع به او کمک کرد تا درک آن بیشتر است.

هنگامی که پدر من در نهایت گفت: من حقیقت را در مورد مورد علاقه خود را مسئول مرگ او در 80s. ما صحبت کردن در ماشین خود را به عنوان من او را سوار در اطراف یکی از کالیفرنیای جنوبی بازدید پوشش واشنگتن بسکتبال یا فوتبال تیم. آرام مکالمه در یک محل آرام در یک خیابان آرام.

پدرم به من گفت که بیش از یک بار مرد مرده بود در حالی که شنا کردن کشتی پدرم تولد 18 در سال 1943. اما نه دقیقا درست است. حقیقت این است که این افسر کشته شده بود در حالی که غواصی در یکی از این لباس های بزرگ, تلاش برای پاک کردن مسدود سونار شناور در جنوب اقیانوس آرام بندر پدر من و یکی دیگر از ملوان منینگ خطوط بالا.

برای بیش از 50 سال پدر من برگزار شد در گناه آن را مخفی می کردند از همه از جمله پسر خود را. او احساس مسئولیت کردم. یک آیوی لیگ فارغ التحصیل چپ روح خود را در یک قایق کوچک در خارج از یک جزیره گرمسیری و یک زندگی که باید نبود. در تولد پدرم. آن را به راحتی بدترین اسکار پدرم به خانه آورد بدتر از آنهایی که ناشی از گلوله و یا یک بیماری پوستی.

پدرم به من گفت که این افسر به بحث در مورد اینکه چرا او وجود دارد در حالی که آنها کار خود را. آنچه که او فکر می کردند که برای مبارزه با. اما پدر و اعتراف او واقعا نمی دانند. پدرم به دنیا آمد و در فقر مطلق به یک مادر تنها با شش فرزند بود انگیزه های مختلف. پدر من می خواستم بیشتر از هر چیزی به عقب بر گردیم خانه. بازی بیس بال حرفه ای. به ازدواج است. باید کودکان و نوجوانان. یک خانه. یک موفقیت است. باید یک زندگی است. رویاهای او متوجه شد به درجات مختلف. رویاهای خود را افسر فرمانده هرگز انجام برسانند.

این سوال که چرا که در جولای 10 گشوده راه آن بود جواب داد: هرگز برای من پدر است. چند دهه بعد او هنوز هم در تلاش بود تا آن را کشف کردن. اما او به اندازه کافی هوشمند می دانیم که چیزی به غیر از یک زندگی از دست داده شده است که بعد. یک آینده. شاید بسیاری از قراردادهای آتی. او افسر فرمانده یکی از بیش از 400 ، 000 نفر که فوت, خدمت, دوستان خود, خانواده و کشور در جنگ بود. پدر من نبود. او تا به حال در زندگی خود. او خانواده خود را. او می دانست که چگونه خوش شانس او بود.

روز او به من گفت داستان او گریستم. آن را اولین بار من تا به حال دیده می شود پدر من گریه. اما عمق هرگز لمس کرد. حتی نزدیک.

و این چیزی است که روز یادبود است. یک روز به یاد داشته باشید نه تنها زندگی چپ در جبهه در سراسر جهان, اما زندگی هرگز نمی شد. چگونه یکی از علل ریزش دیگران حتی در زندگی است. همه از دست رفته به مرد ظلم به مردان دیگر است. از دست داد چرا که گاهی اوقات مردم می گویند به اندازه کافی به اندازه کافی است. ایستاده در نظر گرفته شود. اصول باید دفاع کرد.

وقتی اتفاق می افتد که مردم می میرند. و داستان خود را به پایان می رسد. یا آن آغاز می شود در خاطرات ما. و ما یادبود روز. گذشت از نسلی به نسل. به یاد.

•••

WSU: محلی دانشگاهی تنیس برنامه های در منطقه از جمله واشنگتن و شرقی واشنگتن به دست آورده برخی از جوایز معتبر به تازگی. که همه بخشی از برنامه هفتگی محلی دادخواستها ستون. ... در جای دیگر در Pac-12, تخته سنگ, روزنامه قرار داده است با هم یک سری از داستان به افتخار بازنشستگی یکی از کلرادو موفق ترین مربیان Ceal بری. ... USC تا به حال برخی از گردش مالی اخیر در موضع کارفرمایی.

Gonzaga: در اطراف WCC انتقال مت Haarms است که تقریبا از قرنطینه و آماده برای شروع BYU ماجراجویی.

Preps: ما از دست رفته دیروز اما این انتقال در طول یک سیاتل تایمز' داستان در فوتبال شانس برای فصل پاییز در واشنگتن است.

شوک: خوب ما می تواند همچنین قرار دادن این زیر یک EWU می زنیم اما به دلیل Ryan Collingwood داستان تمرکز به طور عمده در Raul Vijil زمان و موفقیت های شوک, ما لینک آن در این بخش است. اگر شما می خواهم به دنبال بازگشت به نه چندان دور گذشته این داستان را برای شما.

گلف: ما در نظر گرفته شده بود به جست و خیز گلف. اما تام بردی اوایل مبارزات طناب ما در. هر کس دوست دارد به تماشای یک بحران درست است ؟ و ما در آنجا ماند و تا پایان برسد. آن را سرگرم کننده بود. رقابتی است ؟ نه واقعا. اما لذت بخش است. تایگر وودز و Peyton Manning برنده در این دوره اما کسانی از ما که خندید و برای چند ساعت در بعد از ظهر یکشنبه برندگان واقعی.

Seahawks: ما باید یک زن و شوهر از شاهین داستان به تصویب همراه از جمله برخی از افکار در آنتونیو قهوه ای و فهرست آن را به عنوان در حال حاضر واقع شده است.

•••

• گفت: ما به عنوان آن را آرام در ورزش جهان امروز است. بخشی از آن است که تعطیلات آخر هفته است. بخشی از آن است که این بیماری همه گیر محدودیت. تنها یک چیز قطعی است برای من. آن را به همه منتقل می کند. مدتی. ... ما را از دست ندهید داشتن ایندی 500 در روز گذشته ، که تمام است. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب