9 states, DC انتخابات coronavirus همه گیر ناآرامی های اجتماعی

توسط استیو مردمرای دهندگان در سراسر آمریکا پیمایش حکومت و نگرانی های سلامت روز سه شنبه در یک تخته سنگ اولیه ان

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

توسط استیو مردم

رای دهندگان در سراسر آمریکا پیمایش حکومت و نگرانی های سلامت روز سه شنبه در یک تخته سنگ اولیه انتخابات میان دوئل ملی بحران به عنوان جو بایدن نگاه به حرکت و نزدیک به طور رسمی عقد دموکراتیک نامزدی ریاست جمهوری.

در نه ایالت و ناحیه کلمبیا شد میزبانی انتخابات از جمله چهار که با تاخیر خود را مارس مسابقات به دلیل شیوع کروناویروس. در حالی که رای دهندگان بازیگران برگه های رای از مریلند به مونتانا, پنسیلوانیا ارائه شده در این روز بزرگترین گنجینه ای از نمایندگان. دولت نیز به نمایندگی از مهم آزمون مورد برای جمهوری خواهان و دموکرات ها در حال کار برای تقویت عملیات خود را در لیگ برتر به طور کلی انتخابات در میدان نبرد.

پویا بود به خصوص شدید در واشنگتن که در آن شهردار موریل Bowser خود تحمیل 7 p. m. مقررات منع رفت و آمد به سازمان های اجرای قانون و گارد ملی نیروهای آماده برای پنجمین شب از تظاهرات در نزدیکی کاخ سفید در پی پلیس به قتل جورج فلوید. زیادی حصار ساخته شد در مقابل کاخ سفید و وسایل نقلیه نظامی مسدود شدن برخی خیابان ها در مرکز شهر.

در شخص رای گیری تعداد آنها در هر کشور به عنوان بسیاری از رای دهندگان بودند را تشویق به رای دادن از طریق پست به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. هنوز وجود دارد گزارش ها از صف های طولانی به خصوص در جوامع اقلیت در منطقه فیلادلفیا که در آن انتخابات تثبیت اکثریت قریب به اتفاق حوزه های رأی گیری برای به حداقل رساندن خطرات بهداشتی با توجه به ارین کرامر مدیر اجرایی یکی پنسیلوانیا است.

او اشاره کرد که برخی از حوزه های رأی گیری در جوامع آمریکایی در ایستگاه های پلیس.

"نیاز به ایستادن در خط در حالی که ماموران پلیس در حال ورود و خروج به ساختمان پلیس در کسب و کار است که دقیقا چگونه مردم می خواهم به صرف وقت خود را در روز انتخابات" کرامر گفت.

بایدن در اولیه رای گیری در تقریبا در هر کشور در پیشنهاد خود را برای متحد کردن دموکرات ها در پشت مبارزات انتخاباتی خود در برابر تهمت. معاون سابق رئیس جمهور است که در حال حاضر presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد داده شده است که تمام رقبای خود را کاهش یافته است از نژاد اما او نیاز به پیروزی 89 درصد از تمام نمایندگان در خطر است, در روز سه شنبه به طور رسمی پرچ نامزدی.

اگر او نمی امن مورد نیاز نمایندگان جمعه او دیگر فرصت به انجام این کار در این ماه.

بایدن در فیلادلفیا صبح روز سه شنبه برای ارائه سخنرانی در مورد ناآرامی های مدنی است که فوران در سراسر کشور. او در مورد صحبت نمی اولیه به جای تمرکز توجه خود را بر مغلوب ساختن پیشی جستن آنها بایدن نه "بیشتر علاقه مند به قدرت تر از اصل است."

ایالت ورمونت برنی ساندرز است که به طور فعال در مبارزات انتخاباتی داشتن به حالت تعلیق عملیات خود و تایید بایدن اما نام او ظاهر خواهد شد بر روی برگه های رای. در آستانه روز سه شنبه مقدماتی ارشد مشاور جف ویور تشویق ترقی خواهان برای رای دادن برای ساندرز به هر حال.

"کسانی که حمایت برنی ساندرز و دستور کار خود که می خواهید برای به حداکثر رساندن تاثیر ترقی خواهان در کنوانسیون باید رای خود را برای برنی ساندرز" ویور گفت: یادآوری رای دهندگان که سناتور ورمونت به دنبال اهرم به شکل حزب پلت فرم ها و قوانین.

نظرات در خدمت به عنوان یک یادآوری است که بایدن ممکن است هیچ مشروع دموکراتیک رقبا باقی مانده اما هنوز هم باید برنده بیش از شک و تردید از فعالان حزب چپ پهلو که نگرانی او را بیش از حد نزدیک به سیاسی.

حزب وحدت به احتمال زیاد یک چاره اندیشی موقت این هفته به عنوان فوری نگرانی های ایمنی و بهداشت تسلط بر مکالمه ملی. Coronavirus تلفات اتحاد رسید گذشته 100,000 سراسر کشور و هزاران مورد جدید گزارش شده در هر روز.

در همان زمان چند شهرستانها عمده از جمله برخی از رای گیری سه شنبه در حال دست و پنجه نرم کردن با تظاهرات.

برخی از رای دهندگان گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن به طور فزاینده دشوار تن به سمت معترضان با الهام از آنها را به مشارکت در روند دموکراتیک. نیکلاس Autiello که با این نسخهها کار در امور مالی در رود آیلند گفت: او ناراحت شد پلیس رانندگی تظاهرات مسالمت آمیز در نزدیکی کاخ سفید در روز دوشنبه.

"شب گذشته ما یک رئیس جمهور است که اقدام مانند یک دیکتاتور" Autiello گفت. "به طوری که قادر به بیرون آمدن در اینجا این صبح را پر کنید و در یک دایره در کنار یک نام برای کسی که من می دانم خواهد بازگرداندن شرافت و نجابت به ریاست جمهوری بسیار مهم بود."

در واشنگتن شهردار دستور داد 7 p. m. مقررات منع رفت و آمد هر چند رای گیری مکان های باز خواهد بود تا 8 بعد از ظهر رای گیری تلقی شده است ضروری و مقامات شهر می گویند رای دهندگان نمی خواهد موضوع را به دستگیری در صورتی که بازیگران آراء در طول حکومت نظامی. فیلادلفیا نقل مکان کرد و آن 6 بعد از ظهر حکومت نظامی به 8:30 بعد از ظهر روز سه شنبه به جای رای دادن.

"ما در منحصر به فرد زمان رای گیری یک چالش منحصر به فرد برای مردم گفت:" جاش شورین استراتژیست ارشد طرفدار دموکرات فوق العاده PAC اولویت های ایالات متحده آمریکا. او گفت که سازمان او و دیگران خواهد شد از نزدیک در روز سه شنبه "را ببینید که چگونه به خوبی کار می کند که در آن مسائل هستند و که در آن موانع شده اند در محل قرار داده."

گروه های سیاسی باید برای تنظیم به عنوان برخی از کشورها حرکت به یک سیستم است که تا حد زیادی متکی بر رای گیری از طریق پست. آنها عبارتند از مونتانا که در آن تمام 56 شهرستانهای تصمیم به رای دادن به طور کامل توسط ایمیل. حق رای و ناظران در کشورهای مختلف ابراز نگرانی در مورد دسترسی به پست الکترونیکی آراء سردرگمی در مورد مهلت و کمبود نظرسنجی کارگران است که می تواند منجر به صف های طولانی.

کسانی که در رای گیری روز شنبه شامل District of Columbia, آیداهو, ایندیانا, مریلند, مونتانا, New Mexico, پنسیلوانیا, رود آیلند و داکوتای جنوبی. یکی دیگر از دولت برگزاری انتخابات مقدماتی آیووا انتخاب آن نامزد ریاست جمهوری در اوایل سال و با تمرکز بر دیگر دفاتر.

"ما فکر می کنم ما در حال آماده" پنسیلوانیا حزب دموکرات رئیس نانسی پاتون میلز گفت. "خدا را شکر ما این فرصت را از این کار بیرون در اصلی چون ما نمی دانیم که در آن ما می تواند با این بیماری همه گیر در نوامبر است."

___

آسوشیتد پرس نویسنده Rodrique Ngowi در پراویدنس, R. I. و تری اسپنسر در وست پالم بیچ فلوریدا., کمک به این گزارش.

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."

___

این داستان درست شده است برای نشان دادن وجود دارد نه متحده رای گیری نه هفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن