است یک دستی الکترونیکی سوت آینده داوری در بعد از همه گیر ،

بیش از 140 سال پس از آن ساخته شده اولین آن در زبان انگلیسی, فوتبال, سوت ترین تشخیص صدا در ورزش است.از زمین فوت

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

بیش از 140 سال پس از آن ساخته شده اولین آن در زبان انگلیسی, فوتبال, سوت ترین تشخیص صدا در ورزش است.

از زمین فوتبال و استادیوم فوتبال به بسکتبال عرصه و تشک کشتی از ورزش جوانان به جوانب مثبت و از یک قاره به بعد سوت این موضوع که باد راه خود را از طریق جهانی ورزشی است. آن اغلب نشانه آغاز و پایان یک رویداد سیگنال های مکث و شروع مجدد در لحظه زمان و عمل به عنوان یک نقطه علامت تعجب بعد از یک بازی بزرگ. در سمفونی ورزشی, سوت است سوپرانو: ترد مجزا و قادر به ترک یک گوش به زنگ زدن.

اما در عصر coronavirus سوت ممکن است به صورت یک چالش وجودی و یا حداقل یک بازنگری جدی. به استفاده از تقریبا هر سوت نیاز به یک نفس عمیق بکشید و سپس مجبور پشت سر هم از قطرات پر از هوا — چیزهایی که در طول یک بیماری همه گیر عمیقا نگرانی کارشناسان پزشکی.

راه بهتری وجود دارد? این چیزی است که مردم در حفظ و درخواست Ron Foxcroft.

Foxcroft سابق NCAA المپیک و بسکتبال رسمی است نام مورد اعتماد ترین در شمال امریکا وقتی که می آید به سوت. خود شرکت فاکس 40 فروش حدود 15000 یک روز بیشتر به اصطلاح pealess سوت که حساب برای بخش عمده ای از کسب و کار خود را.

حدود یک دهه پیش, Fox 40 نیز شروع به ساخت و بازاریابی الکترونیکی سوت. این عمل با فشار یک دکمه و آن تن را می توان با یک سوئیچ در سمت. نسخه های فعلی در بازار تولید برای تلفن های موبایل است که طیف وسیعی از 96 تا 120 دسی بل (یا از صدای یک ماشین چمن زنی چمن به آژیر آمبولانس).

این نسخه که در ماه های اخیر آمده است به تسلط Foxcroft را در مکالمات و ایمیل ها و پیام های متنی.

"دو سوال" Foxcroft گفت: از سوالات او دریافت کرده است در چند ماه گذشته ، "شماره 1: 'ران شما یک داور. به ما بگویید چه شما فکر می کنم الکترونیکی سوت.' شماره 2: "ما می خواهم برای آزمایش الکترونیکی سوت. شما می توانید برای ما ارسال برخی از?'"

فاکس 40 نسخه یکی از تعداد انگشت شماری از مدل های در دسترس; ویندزور و iSport, در میان دیگران, ایجاد نسخه های خود را. اما روباه 40 موقعیت در صنعت — مشتریان خود شامل NBA و NFL و حتی کاخ سفید که در آن چند رئیس جمهور باید با استفاده از آن سوت برای شروع سالانه عید پاک تخم مرغ رول — به معنی آن است که شاهد افزایش در هر دو سوالات و سفارشات.

قبل از اواسط ماه آوریل این شرکت کانادایی بزرگترین سفارش به صورت الکترونیکی سوت آمده بود از یک قطار اروپا شرکت که خریداری 3,000 برای کارکنان خود را. از تاریخ 1 مه هر چند Foxcroft تخمین زده می شود این شرکت تا به حال دریافت سفارشات برای حدود 50000 بیشتر. بسیاری از آنها به رهبری به سران.

بسیاری از داوران دریافت خواهید کرد که آنها خواهد بود تلاش یک برای اولین بار. ورن هریس یک بخش مردان بسکتبال رسمی برای 32 سال گذشته گفت: در مصاحبه ای که او را نمی دانند الکترونیکی سوت وجود داشته تا این بهار. اما در طول coronavirus-تحمیل داوری وقفه او گفت: او بوده است تعمق چه تغییراتی ممکن است در آینده به این حرفه است.

"من واقعا فکر می کنم از هر چیزی که می تواند جایگزین اما من گفتم که:" چگونه در جهان است؟'" هریس گفت: از معمای کاهش انتقال خطرات در طول بازی. "لحظه ای که توپ را لمس کند و پس از آن ما توپ را لمس کند و سپس ما آن را لگد کردن و به نوبه خود در اطراف قرار داده و سوت در دهان ما.

"و هنگامی که شما ضربه سوت" او افزود: "پس از آن همه کسانی که ذرات در حال بیرون آمدن به هوا."

برخی از لیگ های در حال ساخت برنامه ای برای استفاده از آنها. هاکی کبک بدن حاکم برای این ورزش در استان به تازگی شامل استفاده اجباری از الکترونیکی سوت داوران و مربیان در پروتکل های خود را برای بازگشت به بازی. و NCAA افسر ارشد پزشکی در بهار امسال مطرح شده این ایده که بازی مقامات گنجانده شود — همراه با مربیان و برخی از مربیان در این گروه از افراد نیاز به پوشیدن ماسک در بازی.

در حالی که دکمه سوت که به نظر می رسد کمی مانند یک چراغ قوه کوچک, قطعا, آدرس برخی از ویروس ترس سر به سر مقایسه با تلفن های موبایل بیشتر سنتی سوت گاهی اوقات می تواند قانع. و در مصاحبه بیش از گذشته چند هفته جانباز داوران مطرح عملی تر و نگرانی است.

"آنها مقاوم در برابر هوا? کار می کنند در برف ؟ کار می کنند در باران ؟ شما می دانید, آن نوع از همه چیز گفت:" استیو شاو ملی هماهنگ از مقامات و قوانین ویرایشگر برای فوتبال کالج که سعی کردن فاکس های الکترونیکی سوت است. "و ما مجبور به حمل یک باتری یدکی با ما؟"

دیگر مقامات تعجب که چگونه الکترونیکی سوت خواهد بود و همزمان با دقت زمان سیستم نسبتا جدید مکانیزمی است که با استفاده از صدای داوران سوت برای متوقف کردن ساعت بازی. کارشناسان می گویند این سیستم می توانید صرفه جویی در 30 ثانیه و یا بیشتر از زمان بازی در دمای 40 دقیقه کالج بسکتبال بازی از آن استفاده شده است در NBA به WNBA و مردان و زنان NCAA بسکتبال مسابقات.

"هنگامی که شما قرار داده هوا در سوت آن باعث clock به توقف در آن نقطه بود بلافاصله گفت:" دانی Eppley یک بخش مردان بسکتبال رسمی از سال 1997. "من مطمئن هستم که چگونه آنها را انجام دهد که با الکترونیکی سوت."

شاو گفت: او فکر الکترونیک سوت می تواند یک جایگزین خوب اگر سران مشخص شد که داوران باید به دور از مدل های سنتی. اما سخت ترین قسمت در استفاده از سوت جدید است که فقط شاو توضیح داد: با استفاده از آن. او و چند تن دیگر از مقامات مصاحبه نگرانی در مورد آنچه که در نظر گرفته می شود یکی از قلمزن گناهان را در کار خود: ناخواسته سوت.

"ما که لحظه ای تاخیر زمانی بین گرفتن سوت خود را از دست خود را به دهان خود که به عنوان مثال گاهی اوقات می تواند به شما صرفه جویی از باد ناخواسته سوت" شاو گفت. "و این است که هیچ یک از این نوع از تاخیر ساخته شده است به این دلیل آن را سمت راست وجود دارد در دست خود را. و سمت راست وجود دارد انگشت شست خود را بر روی دکمه. بنابراین ما می خواهم به واقعا صحبت از طریق بیمار می شود."

Eppley افزود: "من می توانید ببینید شاید بسیاری از ناخواسته سوت که در آن مردم فقط در حال اجرا به بالا و پایین دادگاه و شما رو این چیزی که در دست خود را و شما فقط سهوا دکمه را لمس است." او آن را به نام یک چالش "سوت نظم و انضباط است."

در حال حاضر چالش بزرگتر ممکن است آموزش کارشناسان وظیفه تصمیم گیری در مورد بازگشت ورزش در مورد الکترونیکی سوت وجود دارد.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

برایان Hainline این افسر ارشد پزشکی از NCAA گفت: در مصاحبه ای که او پیشنهاد کرده بود در یک کنفرانس در ماه مه که مقامات ممکن است در میان کسانی که از جمله مربیان و مربیان که نیاز به پوشیدن ماسک تا همه گیر شده است.

اما پس از یادگیری در مورد الکترونیکی سوت او سریع تبدیل.

"من تا به حال به این فکر می کردم اما این ایده از این الکترونیکی سوت آن را در واقع حل بسیاری از مشکلات" Hainline گفت. "این یک ایده درخشان در نظر من است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن