دوقلوها ابراز نگرانی بیش از Miami Marlins' COVID شیوع

فقط روز به فصل لیگ اصلی بیس بال در حال حاضر آمار مکث در میامی مارلینز' برنامه برای یک هفته کامل به عنوان یک CO

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

فقط روز به فصل لیگ اصلی بیس بال در حال حاضر آمار مکث در میامی مارلینز' برنامه برای یک هفته کامل به عنوان یک COVID-19 شیوع spirals از طریق این تیم در محل باشگاه وانجمن.

فیلادلفیا فیلیز مخالفان خود را قبل از دامنه شیوع نازل شده اند تا به حال بازی به تعویق افتاد و این هفته است. بنابراین باید Baltimore Orioles که برنامه ریزی شده بود به بازی Marlins ابتدا در دوشنبه اتباع واشنگتن که قرار بود برای بازی Marlins بیش از آخر هفته و نیویورک یانکیز بودند که در فیلادلفیا انتظار می رود برای به اشتراک گذاشتن همان محل باشگاه وانجمن که مارلین به تازگی استفاده می شود.

وضعیت در حال حاضر به سوال نامیده می شود زنده ماندن از MLB 60-بازی آغاز شد که در روز پنج شنبه. برای دوقلوها, مارلین' شیوع ارائه یک تجربه یادگیری و یادآوری برای دو برابر کردن در سلامت و اقدامات ایمنی آنها در حال حاضر است.

دوقلوها که به خانه خود باز کن در روز سه شنبه, بازگشت به خانه پس از آغاز فصل خود را در جاده ها در شیکاگو و رئیس جمهور از عملیات بیس بال درک Falvey گفت: تیم گزارش جدید مثبت COVID-19 نتایج آزمون.

"این است که هفته به هفته از آن است که هر چیزی در نظر ما برنامه ها و پروتکل ها و چگونه ما می تواند انطباق و تنظیم" Falvey گفت. "... ما رفت و برگشت و تلاش برای کشف کردن آنچه که ما می توانند یاد بگیرند در مورد آنچه اتفاق افتاده است وجود دارد, چه اتفاقی افتاده است و حتی با مراجعه به تیم و سپس ببینید که اگر ما می تواند هر گونه آموخته از آن به خود ما پروتکل."

دوقلوها تا به حال برخی از COVID-19 مسائل خود را — پنج بازیکن خود را در 60-بازیکن, بازیکن, استخر باید آزمایش مثبت — اما نه تا به حال تست مثبت در میان اعضای خود 30-مرد فهرستی از آزمایش آغاز شد.

Marlins' شیوع بیماری شد و برای اولین بار گزارش شده بیش از آخر هفته و تیم تصمیم گرفت آن را بازی در روز یکشنبه حتی پس از دریافت اخبار متعدد مثبت آزمون. شیوع این بیماری در حال حاضر به یک گزارش 17 بازیکنان و کارکنان در هر ESPN.

"رک و پوست کنده حتی اگر شما همه چیز را راست هیچ تضمینی وجود ندارد در هر راه. ما نیز به دنبال به سمت MLB و کمیسر اداره جهت تا آنجا که هر پروتکل های جدید و یا چیزی در امتداد آن خطوط" مدیر Rocco Baldelli گفت. ما قصد داریم به ادامه بحث با آنها صحبت کنم و به درک به عنوان آنجا که ممکن است به اطمینان حاصل کنیم که مربع دور. اما دوباره بچه ها ما باید با انجام یک کار واقعا خوب از پس همه چیز به عنوان آنها مشخص شد در وهله اول است."

لیگ است گفت: آنچه که ضرورت تعطیلی کامل این ورزش هر چند شاهد آغاز خرید اینترنتی از Marlins' شیوع نشان می دهد که اگر تیم های متعدد را در یک وضعیت مشابه در این فصل می تواند در معرض خطر است.

نزدیک تیلور راجرز گفت: شیوع بیماری بوده است طبعا زیادی موضوع گفتگو در دوقلوها' clubhouse روز سه شنبه بعد از ظهر.

"در این مرحله من فکر می کنم ما فقط باید به ارزیابی مجدد و مطمئن شوید که ما واقعا در نظر گرفتن پروتکل های جدی" نزدیک تیلور راجرز گفت. "من فکر می کنم به عنوان زمانی که همراه از طریق اردوگاه تابستانی را دیده اید که تست مثبت بودند پایین. و من فکر می کنم شاید یک احتمال وجود دارد مردم را به خود راضی با هر پروتکل ما بود. من فکر می کنم این فقط یک چیز به شما بگویم که در آن به ارزیابی مجدد شما در و پروتکل های جدی تر و می دانم که این اتفاق می افتد و سعی کنید برای جلوگیری از آن."

با شیوع و بالقوه شیوع آینده —بیا یک میزبان از لجستیکی سوالات مانند چگونه لیگ را بررسی جدول رده بندی اگر تیم به پایان برسد با تعداد بازی های انجام شده. این تیم که در حرکت به پلی آف خواهد بود به احتمال زیاد تعیین درصد برنده هر چند آن را می شود سخت تر برای بررسی اگر یک تیم بازی می کند, می گویند 10 بازی کمتر از دیگران است.

اما این یک مشکل برای یک روز دیگر — اگر لیگ با خیال راحت می توانید حرکت به آن روز.

"من فکر می کنم همه فقط می خواهد به امروز توانید امروز انجام می شود و اگر ما فردا که بزرگ" راجرز گفت. "و من فکر می کنم که نوع چگونه ما در حال نگاه کردن به آن. هیچ انتظارات برای آینده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن