Spokane شورای شهر در نظر محدود کردن پناهگاه کاهش - Mon, 11 May 2020 PST

پس از مختصر بسته شدن توپ خیابان گرمایش مرکز منجر به یک چادر شهر در نزدیکی مرکز شهر اسپوکان ماه گذشته اسپوکن شو

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

پس از مختصر بسته شدن توپ خیابان گرمایش مرکز منجر به یک چادر شهر در نزدیکی مرکز شهر اسپوکان ماه گذشته اسپوکن شورای شهرستان خواهد شد در نظر گرفتن یک قانون جدید که منع کاهش سیتی-بودجه پناهگاه تخت مگر اینکه مقامات اثبات آنها دیگر مورد نیاز است.

شورای تنظیم سیاست ها در پرداختن به بی خانمانی در nonbinding قطعنامه اما پیشنهاد جدید است که در قالب یک اجرا قانون است.

اگر چه پارامترهای آن هستند و نه خاص است و نه دقیق تعداد تخت های این شهرستان باید با ارائه و یا صندوق برای مثال – قانون پیشنهادی را برای اطمینان از مقامات نشان دادن ظرفیت در پناه سیستم هر زمان که آنها برنامه ریزی برای کاهش تعداد تخت های موجود به افرادی که بی خانمان هستند.

پیشنهاد معرفی شده توسط رئیس شورای Breean Beggs که نیاز به این شهر نشان می دهد که وجود دارد در دسترس تخت در شهرستان تامین پناهگاه برای حداقل دو هفته قبل از از بین بردن ظرفیت.

هدف این است که به "صاف کردن روند باز و بسته شدن و گرم شدن مراکز و پناهگاه های بی خانمان" Beggs روز دوشنبه گفت:.

"ما تا به حال برخی از مخل بار در اطراف آن پایان قرارداد و شروع" Beggs گفت.

فرمان نیز نیاز شهرستان تامین می شود پناهگاه به آنچه که به نام "بدون مانع" یا "کم مانع" امکانات معنای مردم ماندن وجود ندارد به gmeet مورد نیاز از قبیل هوشیاری به منظور باقی بماند.

در طول یک جلسه در روز دوشنبه Beggs گفت که او تا به حال مورد بحث و بررسی این پیشنهاد با تیم Sigler این شهر مدیر جامعه مسکن و خدمات انسانی و این که "گفتگوهای سازنده و مداوم."

فرمان در ابتدا برنامه ریزی شده برای رای گیری در هفته آینده, اما Beggs تاخیر در رای گیری روز دوشنبه با استناد به شهردار نادین وودوارد "تلاش و تعهدات" برای اطمینان از کافی و سرپناه وقتی که سرپناه موقت در مرکز شهر اسپوکان کتابخانه های عمومی بسته می شود در روز جمعه.

شهرستان سخنگوی برایان Coddington گفت Beggs' پیشنهاد مستلزم یک "تالار بحث و گفتگو با تعداد زیادی از پیچیدگی" و این که گفتگو باید شامل کارشناسان بر بی خانمانی برای تولید یک نتیجه بهتر.

دولت متعهد شده است برای کمک به پیدا کردن یک جایگزین برای موقت مرکز شهر اسپوکان کتابخانه های عمومی سرپناه است که به روز جمعه به اجازه ساختمان به انجام یک بازسازی است.

Sigler روز دوشنبه گفت که مقامات تور دو پتانسیل پناهگاه سایت های که در انتظار تایید جزئیات بیشتر خواهد بود اعلام کرد در روز سه شنبه. این سایت را پیشنهاد اضافی پناهگاه فضا برای ادامه اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله موجود در پناهگاه که در حال حاضر نیاز به مهمانان به خواب حداقل شش فوت از هم جدا در تلاش برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

این منطقه ای مورد حمایت پناهگاه طرح را ارائه بودجه از دولت فدرال و دولت COVID-19 دلار کمک برای چندین پناهگاه ارائه دهندگان در اسپوکن.

شورای جدید فرمان بود باعث بسته شدن این شهر توپ خیابان گرمایش مرکز در ماه گذشته. شهرستان برنامه ریزی شده اجازه می دهد تا قرارداد خود را با گرم شدن مرکز اپراتور جواهرات کمک به دست به پایان می رسد در 30 آوریل.

اما هنگامی که جواهرات خالی سرپناه است که بعد از آن دست از رایگان چادر به همه مهمانان خود را ده ها تن از آنها راه اندازی اردوگاه در کار د لین پارک در براون علاوه بر. که مقامات را مجبور به تقلا و پیدا کردن یک اپراتور جدید, نگهبان, بنیاد, به بازگشایی کانن خیابان گرمایش مرکز.

این شهر اقدامات جلب انتقاد شدید از چند تن از اعضای شورای شهر.

وودوارد دولت در دفاع از این بسته اشاره کرد که این شهر به طور معمول اجازه می دهد تا خود را گرم مرکز قرارداد به پایان می رسد در بهار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن