Walz نشانه لایحه کمک مینه سوتا کشاورزان رو به سلب حق اقامه دعوی

رژیم صهیونیستی. تیم Walz امضا کرده است که لایحه توقف سلب حق مالکیت مزرعه تا دسامبر. 1 برای کشاورزان مبارزه با

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. تیم Walz امضا کرده است که لایحه توقف سلب حق مالکیت مزرعه تا دسامبر. 1 برای کشاورزان مبارزه با اثرات COVID-19 همه گیر که منتخب برای شرکت در بستانکار منتقل کردند.

مینه سوتا کشاورز وام دهنده میانجیگری عمل نیاز به هر طلبکار foreclosing در کشاورزی بدهی از 15.000 دلار یا بیشتر برای ارائه بدهکار حقوقی از حق خود را به یک دولت بی طرف میانجی. قانون به طور معمول فراهم می کند برای 90 روز به توافق برسد. اما این قانون که به اتفاق آرا به تصویب مجلس نمایندگان و سنا هفته گذشته امضا شد جمعه موقت تمدید مهلت 150 روز یا Dec. 1 هر کدام بعد است.

تشکر. تاد Lippert از نورثفیلد می گوید: لایحه خود است که به منظور کمک به کشاورزان ماندن در مزرعه به عنوان چهره آنها کارخانه بسته بندی و اتانول گیاهی خاموش شدن ناگهانی شیر کم قیمت و نیاز به euthanize خوک و مرغ.

پل Sobocinski یک سازمان با زمین پاسداشت پروژه که در نزدیکی مزارع Wabasso می گوید: کشاورزان نیاز به آگاهی از حقوق خود را تحت قانون جدید است. او می گوید آن محافظت از آنها را از سلب حق اقامه دعوی از طریق زمان برداشت و خرید زمان برای بازار به بهبود و فدرال برای کمک به کشاورزان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب