باب نوریس برنده, Kootenai, شهرستان کلانتر اولیه; Fulcher به صورت صوت در مسابقه برای کنگره - سه شنبه, 02 Jun 2020 PST

نامزدها در انتخابات ماه نوامبر رای گیری در آیداهو نهایی شد روز سه شنبه پس از یک-دو-هفته تاخیر موجب توسط COVID-

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

نامزدها در انتخابات ماه نوامبر رای گیری در آیداهو نهایی شد روز سه شنبه پس از یک-دو-هفته تاخیر موجب توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

سوئیچ به یک پست رای گیری به نظر می رسد که منجر به شمال آیداهو رای دهندگان مستقل نظارت بر انتخابات در رای و جلوتر از گذشته شرکت کنند ،

در کنگره ایالات متحده راس Fulcher را به خوبی در اولیه به راحتی در حال حرکت به انتخابات ماه نوامبر.

و باب نوریس بازنشسته لس آنجلس کلانتر ستوان برنده گرم, توافق اولیه, برای, Kootenai, County sheriff.

در اینجا به برخی از نتایج اولیه:

1st کنگره منطقه

Fulcher برنده خواه اولیه مسابقه برای آیداهو 1 کنگره منطقه منجر کارآفرین نیکلاس جونز با نزدیک به 80 درصد از آرا شمارش اواخر روز سه شنبه.

کهنه کار و سابق کنگره کارمند رودی صوت در زمان دموکراتیک مسابقه با بیش از 65 درصد از آرا را به راحتی شکست دانشگاه آیداهو دانشجوی حقوق Staniela Nikolova.

صوت بود که در بویس برای یک زندگی ماده مراسم سه شنبه شب گفت که او فروتن با نتایج.

"من فکر می کنم که واقعا به عنوان یک کشور ما در حال هدف قرار دادن یک چنگال در جاده ها و تصمیم گیری آنچه که ما می خواهم به حرکت به جلو" صوت گفت.

Fulcher که بسته بندی تا اولین دوره خود در واشنگتن گفت: او را تایید ارزش های محافظه کار و حمایت رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به طور مداوم پس از انتخابات خود را ساخت و او را در انتخاب بهتر برای ادامه به نمایندگی از نیمه غربی کشور از جمله شمال آیداهو.

Fulcher ضرب و شتم رقیب جونز یک بویز بومی و تاجر.

جونز به ارمغان آورد طرح دعوی در دادگاه فدرال در مقابل آیداهو وزیر امور خارجه Lawerence Denney ادعا رای دهندگان محروم بودند از این فرصت برای درخواست برگه های رای پس از دولت, سایت بارها و بارها سقوط در مارس 19, مهلت درخواست غیابی. مهلت تمدید شد مه 26 بعد از یک قاضی فدرال حکم داد در جونز " به نفع.

آمریکا

Paulette, اردن یک کار د لین قبیله ای و عضو سابق فرمانداری نامزد خواهد شد دیرین وزیر بهداشت ، جیم Risch در ماه نوامبر انتخابات عمومی. از شمارش آراء پنج شنبه, اردن به دست آورده بیش از 85 درصد از آرا در مسابقه در برابر جیم Vandermaas.

کار د لین ری J. Wirtz در حال اجرا به عنوان یک قانون اساسی نامزد حزب ظاهر خواهد شد در انتخابات ماه نوامبر را به عنوان به خوبی.

قانونی منطقه 2

وقت Rep. ویتو ملاقات از دالتون باغ به راحتی شکست راسل J. McLain به حفظ صندلی خود را.

در رقابتی دیگر خانه مسابقه در منطقه داگ Okuniewicz که با این نسخهها کار برای گرین گروه شرکت در زمان 52.8 درصد آرا. او را شکست داد تیم Kastning صاحب Arboricultural مشاوره. Okuniewicz روبرو خواهد شد آزادیخواه جنیفر Luoma از Bayview در ماه نوامبر انتخابات عمومی.

برنده خواهد شد و جای تشکر. تیم Remington که تصمیم گرفتند به دنبال یک دوره جدید پس از انتصاب خود را به صندلی در اوایل این سال است.

قانونی منطقه 2 نشان دهنده شمال و شرق Bonner شهرستان از جمله هیدن.

قانونی منطقه 3

پیتر Riggs سابق رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت نان پیتا گودال ایالات متحده آمریکا و پسر سابق آیداهو معاون فرماندار برنده 41.8 درصد آرا در سه جمهوری خواه نژاد برای مجلس سنا دولت صندلی خالی با بازنشستگی سن. همین Cheatham. سابق, Kootenai, شهرستان کمیسر مارک Eberlein در زمان 35 درصد و الکس بارون خود با عنوان "بارد از موضع محصور دفاعی کوچک" در زمان 23.3%.

این منطقه شامل جنوب غربی شهرستان Kootenai از جمله پست می افتد و Worley.

قانونی منطقه 4

دولت Rep. جیم آدیس برگزار گسترده ای منجر شود در پت "میچ" میچل به حفظ صندلی خود را. این منطقه نهفته است که در محدوده شهرستان کار د لین.

Bonner County Sheriff

باب نوریس برنده یک گرم چهار راه توافق اولیه برای کلانتر گرفتن 44.3 درصد آرا.

کیم Edmondson, یک, Kootenai, شهرستان کلانتر دفتر کاپیتان که منجر به آژانس تحقیقات و استانداردهای حرفه ای را بدست آورد در زمان 26.8%.

ریک وایتهد که صرف 25 سال با تراویس شهرستان کلانتر دفتر در تگزاس برنده 18.7%.

جان Grimm اجرا می شود که یک ماشینکاری و ساخت کسب و کار در هیدن در زمان 10.2%.

نوریس که تایید شده توسط, Kootenai, شهرستان, معاون کلانتر انجمن مشغول به کار در گشت مبارزه با مواد مخدر باند تحقیقات زندان بازداشت مبارزه با تروریسم و آمادگی اضطراری برای Los Angeles County Sheriff ، بازنشسته شد در سال 2014.

او را با دو نامزد در انتخابات عمومی ماه نوامبر: Mike بائر که در حال اجرا است به عنوان مستقل و جاستین ناگل که در حال اجرا است به عنوان یک آزادیخواه. وجود دارد هیچ دموکرات ها در رقابت است. برنده را جای کلانتر بن Wolfinger که بازنشسته است و پس از چهار سال شرایط را در دفتر.

مقامات در, Kootenai, شهرستان دفتر انتخابات گفت: آنها دریافت کرده بود 32,000 برگه های رای که از دوشنبه. که در مقایسه با 22,705 آراء بازیگران در مارس 2018 و 15,858 بازیگران در مارس 2016.

در پاسخ به همه گیر رژیم صهیونیستی است. براد کمی در ماه مارس اعلام کرد که 30 مه 19 اولیه خواهد بود انجام شده توسط absentee ballot. تحت دستورالعمل های رای گیری تمدید شد تا دو هفته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب