تاج سه گانه مسابقه فصل یک شرط بندی مطمئن بود و بر خلاف هر گونه دیگر

این وعده داده می شود یک تاج سه گانه فصل شبیه هیچ دیگر است.به جای لگد زدن به تعقیب این آخر هفته با کنتاکی دربی

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

این وعده داده می شود یک تاج سه گانه فصل شبیه هیچ دیگر است.

به جای لگد زدن به تعقیب این آخر هفته با کنتاکی دربی طبقه مسابقه ممکن است تا پایان دربندی سه نفر از مسابقات در روز کارگر آخر هفته.

به جای سه سال کلت صرفه جویی در طولانی ترین مسابقه برای آخرین بار شاید آنها شروع در نیویورک با یک کوتاه بلمونت سهام در اواخر ماه مه یا ژوئن. یا شاید Preakness Stakes در Pimlico خواهد بود اجرا سوزان جولای بعد از ظهر.

این می تواند اتفاق می افتد.

همه سناریوهای روی میز با مذاکرات در حال انجام میان میزبان آهنگ و پخش کننده NBC. دولت و مقامات بهداشت عمومی وزن در بر نگرانی های ایمنی و بهداشت مربوط به بیماری همه گیر کوروناویروس رقم به شدت بیش از حد.

سنگین وزن گروه Churchill Downs اعلام کرد در ماه مارس آن را در حال حرکت بود دربی به سپتامبر. 5 دلیل coronavirus است که متوقف مسابقه زنده در برخی از اصلی آهنگ. این اولین بار پس از سال 1945 هنگامی که آن اجرا شد در ماه ژوئن که به دربی نمی خواهد در اولین دوشنبه در ماه مه.

و اگر از آن می آید به آن, آهنگ بدون مشکل بالا آوردن عقب در تاج سه گانه سری.

"ما کاملا خوب با آن گفت:" دارن راجرز مدیر ارشد ارتباطات Churchill Downs.

به خصوص اگر همان اسب برنده اول دو پا برای راه اندازی یک تاج سه گانه پیشنهاد زمانی که دربی رول در اطراف.

"با این حال از آن می لرزد پایین این است که بسیار منحصر به فرد سال" راجرز گفت. "همه ما تا به حال برای برخی بسیار دشوار است اما لازم است تصمیم گیری. که منحصر به فرد به چرچیل; که ما به عنوان یک جامعه در کل است."

وجود سابقه برای دربی, Preakness و بلمونت برگزار می شود ، قبل از سال 1931 Preakness اجرا شد قبل از دربی 11 بار. در سال 1917 و در سال 1922 دربی و Preakness اجرا شد در همان روز در ماه مه.

شروع در سال 1930 واژه تاج سه گانه محبوب در اشاره به سه مسابقه و پس از سال 1931 دربی Preakness و بلمونت شده اند اجرا در آن منظور.

مریلند سوارکار اسب دوانی شدن باشگاه و نیویورک, مسابقه انجمن, هنوز برای اعلام تاریخ جدید برای Preakness و بلمونت. 1 3/16 مایل Preakness است که برای برنامه ریزی مارس 16 که می شده اند و دو هفته بعد از 1 1/4 مایل دربی اصلی شنبه تاریخ. 1 1/2 مایل بلمونت برای 6 ژوئن معمول آن نقطه پنج هفته پس از دربی اصلی تاریخ است.

"اگر شما از یک مایل و نیم و شروع به حذف آن را به مقدار زیادی تغییر" گفت: مربی D. Wayne لوکاس برنده 14 تاج سه گانه نژادها. "آن را تغییر دهید که چگونه شما آن را تغییر نوع اسب است که تا پایان در دربی. آن را بسیار قابل توجهی تغییر."

نیز وجود دارد که چشم انداز داشتن بیش از 150.000 behatted خوب لباس پوشیدن, mint julep-جرعه جرعه طرفداران در دربی های قدیمی زمین زیر کشت جمعیت در Preakness یا مشغول جایگاه در بلمونت.

NYRA به دنبال بازگرداندن زنده مسابقات در حال حاضر در بلمونت پارک و بعد ساراتوگا که دیدار باز می شود در ماه جولای. طرح آن شامل هیچ تماشاگران سلامت اضافی و احتیاطی و تنها ضروری کارکنان در مسیر. Churchill Downs دریافت کرده ترخیص به سر زنده مسابقه بدون طرفداران, on May 16.

این بیماری همه گیر است و همچنین طرح میتوانست جاده به Kentucky Derby ایجاد چالش برای این سری از دبستان نژادها است که تعیین کننده است که در این مسابقه است. امتیاز تعلق می گیرد به بالای چهار مانكن و بالای 18 مانكن در رهبران کسب نقاط در دروازه شروع برای دربی. دو لکه محفوظ می باشد برای بالا امتیاز بگیر از اروپا و ژاپن است.

تجدید نظر در برنامه های آمادگی برای مسابقات نمی رود تا Preakness و بلمونت تاریخ تنظیم مجدد و مسابقه زنده می گرداند در مریلند و نیویورک و کالیفرنیا.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

Churchill Downs گفت: اسب که امتیاز به دست آورده قبل از باقی مانده برنامه پرتاب شد به بی نظمی توسط pandemic نگه داشتن آنها خواهد شد. فلوریدا دربی برنده Tiz قانون منجر رده بندی با 122 امتیاز.

سازماندهی مجدد دبستان نژادها و تاج سه گانه سری نیاز به همکاری میان آهنگ های که استفاده می شود به رفتن راه خود را در ورزش فاقد متمرکز نظارت.

"ما تا به حال گفتگو با تعدادی از racetracks مورد به طور بالقوه میزبانی یک جاده به Kentucky Derby مقدماتی مسابقه" راجرز گفت. "به محض این که مسابقات نهایی هستند و racetracks در حال بازگشت به بالا و در حال اجرا ما را که اعلام."

این یکی که صاحبان و مربیان مشتاقانه در انتظار.

"این سخت است که شما باید اسب آماده برای اجرا و شما لازم نیست که یک برنامه بازی که در آن به اجرای آنها گفت:" لیز کلاغ یک مسابقه مدیر و bloodstock عامل.

اگر تاج سه گانه آغاز می شود با این دربی در سپتامبر مربیان ممکن است تصمیم به استراحت خود را رقیب بالا. اما چسبیده با سنتی از زمان سری به معنی آن را به پایان می رسد فقط یک ماه قبل از Breeders' Cup, set for Nov. 6-7 در purple entertainment. که ترک اسب کمی زمان به تجدید قوا برای سودآور قهرمانی جهان.

برخی از اسب می تواند به نفع از تمام تغییرات و دیگران صدمه دیده است. تاج سه گانه محدود به سه ساله, دادن اسب تنها یک شانس برای اجرا در آن است.

"وجود دارد در حال رفتن به برخی از اسب است که توسط ایستگاه فرعی" مربی علامت Casse گفت. "پس از آن وجود دارد رفتن به برخی از آینده است که اگر ما تا به حال زد دربی شنبه اول ممکن است آنها را هرگز تا به حال هیچ شانس."

اما این نقش از دربی سنتی ممکن است از تاریخ تصویب نمی دور بماند.

چرچیل فراز و NBC را مناسبت با سه ساعت پوشش در روز شنبه از جمله دوباره پخش امریکایی فرعون است دربی برنده در سال 2015 است که راه اندازی کلت در مسیر تبدیل شدن به اولین برنده تاج سه گانه در 37 سال است.

همچنین در شیر است که مسیر را برای اولین بار مجازی اسب مسابقه بین 13 گذشته تاج سه گانه برندگان — از آقا بارتون در سال 1919 به توجیه در سال 2018 — با لری drf formulator تماس نژاد.

"آن چنان دیوانه" گفت: جک Wolf of Starlight, مسابقه, شرکت, صاحب دربی مدعی شارلاتان. "هیچ کس واقعا نمی داند که در آن ایستاده ایم با این همه."

— AP نویسندگان ورزشی دیوید Ginsburg در بالتیمور, Gary B. گور در لوئیزویل کنتاکی و استفان stefanie marie در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن