Trudy روبین: پوتین در مواجهه با مقاومت نیاز به یک برگ برنده برنده تر از همیشه - Fri, 31 Jul 2020 PST

چهار هزار مایلی غرب پورتلند روشن در سراسر اقیانوس آرام وجود دارد دیگر تظاهرات سیاسی است که سزاوار توجه ما است.

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

چهار هزار مایلی غرب پورتلند روشن در سراسر اقیانوس آرام وجود دارد دیگر تظاهرات سیاسی است که سزاوار توجه ما است.

روسیه در شرق دور شهر خاباروفسک در نزدیکی مرز چین ده ها هزار نفر از عصبانی روس ها تبدیل شده اند به مدت سه هفته در اعتراض به دستگیری محبوب جوان فرماندار. سرگئی Furgal کشیده شد از ماشین خود را همراه به مسکو و متهم 15 ساله, قتل, اما خود جرم و جنایت واقعی بود برای به چالش کشیدن ولادیمیر پوتین با شکست یک کرملین متحد در انتخابات است.

چه چیزی باعث این تظاهرات به طوری خیره است که پوتین خرد مشابه تظاهرات در دور روسیه و جاهای دیگر. کرملین نیز سرکوب مطبوعات آزاد مانده و فعالان سیاسی پس از پوتین هماهنگ ژوئیه 1 رفراندوم است که اجازه می دهد او را به باقی می ماند رئیس جمهور برای طول عمر خود را.

در عین حال مشکلات اقتصادی از جمله قیمت نفت پایین و نابسامانی های COVID-19 – همراه با ناخالص کرملین فساد – در حال غذا خوردن دور در پوتین مشروعیت. کرملین بود ظاهرا تعجب با فوران خشم عمومی در خاباروفسک و تصمیم گرفته نشده که چه باید بکنید.

خاباروفسک یک نیروبخش یادآوری است که ضعیف در خانه پوتین خواهد بود حتی بیشتر مشتاق به ثابت کند که روسیه هنوز هم یک جهانی قدرت های بزرگ است. است که به او انگیزه قوی دوباره به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در حمایت از حرارت خود را تحسین, Donald J. Trump.

تماشای کلیپ تظاهرات, از آن آسان است به احساس خشم روس ها در پوتین میلیاردر دایره در حالی که بسیاری از تجهیزات پزشکی نبود آب در حال اجرا و یا گرمایش و کسب و کارهای کوچک پاره شدن توسط مقامات.

خاباروفسک آگهی بخوانید: "ما نفرت مسکو"; "پوتین استعفا!"; "آنها به سرقت رفته اند فرماندار ما" و "به دور از رودخانه ما ما مواد معدنی و منابع ما." بی بی سی گزارش می دهد که با توجه به آخرین Levada, نظرسنجی 83 درصد از روس ها در مورد تظاهرات و 45 درصد آنها را مثبت حتی اگر دولت کنترل تلویزیون را نادیده گرفته آنها را.

اگر شما می خواهید به درک که چگونه پس از فروپاشی شوروی روسیه پیشی گرفته بود توسط اراذل و اوباش خواندن "پوتین مردم: چگونه کا گ ب در زمان بازگشت به روسیه و سپس در زمان در غرب" توسط روزنامه نگار کاترین بلتون. این آثار چگونه پوتین و یک گروه کوچک از KGB عوامل بسیاری از زادگاه خود از سنت پترزبورگ در زمان کنترل منابع طبیعی کشور و گسترش شاخکهای به ایالات متحده و اروپا است.

خواندن این کتاب مرا انتخاب به روز نوامبر سال 1998 زمانی که من ایستاده پله ها در سن پترزبورگ ساختمان آپارتمان در یک فرود پهن با گل در ادای احترام به گالینا Starovoitova. یک فعال حقوق بشر و عضو مجلس که من می دانستم که او تا به حال شده است به ضرب گلوله کشته پایین سمت راست وجود دارد یک زن و شوهر از روز قبل ظاهرا به دلیل جنگهای صلیبی علیه فساد در صنعت نفت. پوتین سپس سر از روسیه اصلی سازمان اطلاعات و به زودی برای تبدیل شدن به رئیس جمهور مطمئنا می تواند آموخته اند که دستور کار ضربه, اما قاتل بود هرگز شناخته شده است.

در Starovoitova را graveside در سرمای سرد یک روند بی پایان از عزاداران ظ توسط ستون یادداشت و گل در سایت به عنوان بسیاری از گریه در سکوت. این اشک شد مقدمه ای برای دو دهه از کون پوتین thuggery که منجر به خاباروفسک.

بنابراین باید از اعتبار کامل به شجاعت تظاهرکنندگان و رژیم صهیونیستی است. Furgal. اگر چه پوتین محبوبیت در پایین آن پس او در زمان قدرت آن را هنوز هم می ایستد در 59 درصد شاید به این دلیل روس ها هیچ جایگزین شاید به این دلیل که آنها از ترس نظرسنجی. مردم از خاباروفسک می دانم که خطرات ناشی از به چالش کشیدن پوتین و باریک شانس حرکت کرملین در عین حال آنها هنوز هم به نوبه خود از.

اما کرملین ربایی Furgal یک یادآوری از پوتین روش – و از اهمیت 2020 انتخابات را به رهبر. او روشن ساخته است عزم خود را برای گسترش نفوذ روسیه در اروپا با, سیاسی, نظامی و تحریکات. او آشکارا به دنبال تضعیف و ناتو برای تضعیف اتحادیه اروپا است.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمک کرده است پوتین در گذشته – بدنام کردن اتحادیه اروپا و ناتو و تهدید به ترک امنیتی داد در حالی که دعوت از پوتین به G-7, مذاکرات بیش اروپا اعتراض. باید تهمت بود دوباره انتخاب بسیاری از مقامات اروپایی فرض کنیم او را به خروج ناتو است.

"اگر تهمت برنده آن است که یک ماده از اگر اما زمانی که ناتو از بین می رود" به من گفته شد با تشکر. برندان بویل (D-Pa.), یک عضو هیئت نمایندگی ایالات متحده به مجمع پارلمانی ناتو. بویل گفت: این شرکت اعتقاد pro-مقامات آمریکایی در سراسر طیف ایدئولوژیک در اروپا است.

بنابراین پوتین هر انگیزه ای برای دخالت دوباره در سال 2020 انتخابات.

"آنها نمی نیاز به انجام بسیاری تنها به استفاده از نوسانات گفت:" فیونا هیل سابق امنیت ملی متخصص در روسیه که شهادت در مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح جلسات. "اگر آنها فکر می کنم بایدن در جریان است به نفع خود آنها خواهد شد و سعی در تضعیف او. اگر انتخابات تنگ است چیزی کوچک ممکن است بیشتر باید عواقب."

خاباروفسک باید به عنوان یک هشدار است که یک مستبد زخمی در خانه ممکن است حمله از جاهای دیگر. فکر می کنم از Starovoitova. دعا برای تظاهر. و مراقب باشید.

Trudy روبین یک و سرمقاله نویس-عضو هیئت مدیره برای Philadelphia Inquirer.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب