wc_200714_spotlight - Mon, 13 Jul 2020 PST

فیلم های مستند هستند یک راه فوق العاده برای یادگیری چیزی جدید, که آیا آن یک تو رفتگی در دیوار موضوع یا بالا رو

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

فیلم های مستند هستند یک راه فوق العاده برای یادگیری چیزی جدید, که آیا آن یک تو رفتگی در دیوار موضوع یا بالا روند داستان. آنها اغلب فعال کردن بیننده به جذب یک داستان بصری اضافه کردن چشم و صدا به اطلاعات است. Kanopy ثروت از فیلم های مستند به از را انتخاب کنید بنابراین در اینجا چند مستند در تعداد کمی از بسیاری از موضوعات ارائه شده توسط Kanopy.

همه این فیلم های موجود برای جریان در Kanopy رایگان با یک کتابخانه محلی کارت. اگر شما یک کارت کتابخانه بازدید spokanelibrary.org یا scld.org به یاد بگیرند که چگونه به درخواست.

مطالعات بومی

"که به افتخار?" - نگاه انتقادی در عمل با استفاده از سرخپوستان آمریکایی مردم و پیکرنگاری به عنوان ورزشی کثافت قاب داستان و فعالیت از شارلین Teters. به کارگردانی جی Rosenstein. 1997. 49 دقیقه.

"سر و صدا: سرخپوستان را لرزاند جهان" - یک فیلم مستند که میریزد نور بر روی نادیده گرفته و تاثیر مردم بومی در موسیقی پاپ در شمال امریکا است. این برنامه شامل مصاحبه با رابی رابرتسون از گروه فیلمساز مارتین اسکورسیزی دن اورباخ از کلید های سیاه و سفید, بلوز, نوازنده, Taj Mahal, Iggy Pop از اعوان و انصار و بیشتر. با تمرکز ویژه بر روی راک اند رول افسانه لینک Wray بود که از شونی تبار. به کارگردانی کاترین بینبریج و همکاری به کارگردانی آلفونسو Maiorana. 2017. 103 دقیقه است.

"نانوک شمال" - اوایل مستند که ساخته شد توسط کاشف قطب شمال رابرت فلاهرتی که مشغول به کار برای کانادا شمال راه آهن. ساخته شده از طریق مشارکت با Inuit مردم و تمایل خود را به reenact لحظات زندگی روزانه خود را با این کار تبدیل خواهد شد و تأثیر زیادی بر قوم نگاری فیلم به دنبال دارد. این نسخه بازسازی شد و در سال 1972 و زوج با یک ارکستر, نمره تشکیل شده و گردآوری شده توسط تیموتی براک. به کارگردانی رابرت فلاهرتی. 1922. 79 دقیقه است.

"ملکه پرستار: افسانه ای Maroon Chieftainess" - اطلاعات در مورد یکی از مشهورترین قهرمانان مقاومت در برابر استعمار به عنوان به خوبی به عنوان بزرگتر جنبش مقاومت از جامائیکا Maroons. کارگردانی شده توسط Roy T. Anderson. 2015. 60 دقیقه.

علوم محیط زیست

"عسل وحشی: مراقبت از زنبورها در یک تقسیم زمین" - استعماری مرز در تیمور به آوارگان و مردم Lookeu از زمین و آب و تاریخچه اما تیمور مهاجر وحشی زنبور عسل که چالش را بدست آورد. دریافت نگاه کردن به درون در اهمیت جامعه برداشت عسل, آداب و رسوم غنی از مراسم, آهنگ, دانش و مهارت است. به کارگردانی لیزا پالمر. 2019. 31 دقیقه.

"ما چگونه رشد می کنند: جوامع بازسازی خود در سراسر کشاورزی" - بازدید خروش چنگال دره منطقه غرب کلرادو و کشف چگونه یک جامعه جوان جاه طلب کشاورزان غلبه بر یک فصل رشد کوتاه زمین دسترسی و نابرابری درآمد به کشف راه های تامین پایدار محلی و مواد مغذی متراکم مواد غذایی خود را به جامعه بزرگتر. کارگردان هیلی تامپسون و توماس Zuccareno. 2018. 65 دقیقه است.

"راشل کارسون" - بخشی از PBS آمریکا تجربه سری اطلاعات در مورد پس از انتشار راشل کارسون محبوب کار "بهار خاموش." از یک بحث ملی به حملات از صنایع شیمیایی به راه اندازی اثرات آفت کش ها بر سلامت عمومی توسط رئیس جمهور جان اف کندی. کشف یک پرتره صمیمی از کارسون زندگی به عنوان یک دانشمند و نویسنده گرفته شده از نوشته های نامه ها و کمک هزینه تحصیلی.

تکنولوژی

"آینده از کار و مرگ" - جهان کارشناسان در زمینه علوم اعصاب, فلسفه, انسان شناسی و futurology به اشتراک گذاری افکار خود را در مورد تاثیر پیشرفت های فن آوری در زندگی انسان و تجربه است. نقاشی تاریخی از دیدگاه همجنسگرا Havilis به انقلاب صنعتی و به دنبال به جلو فراتر از عصر دیجیتال تامل فن آوری است که انسان باید به منظور ایجاد سهولت تجربه زندگی و کار. کارگردان Sean Blacknell و وین والش. 2015. 89 دقیقه.

"حقیقت و ببین: Reveries از جهان متصل" - بررسی گذشته و حال و در حال تحول آینده اینترنت و انتقال آن از تجربه انسانی است. این برنامه شامل مصاحبه با پیشگامان و پیامبران از فضای مجازی مانند اینترنت پروتکل مخترع Bob Kahn, هکر, Kevin Mitnick و تسلا و پی پال مؤسسین Elon Musk. به کارگردانی ورنر هرتزوگ. 2016. 99 دقیقه است.

"نئون" - جشن شب تاب, رنگ, زیبایی, صنایع دستی و طراحی تابلوی نئون. یادگیری در مورد آن بیش از 100 سال سابقه به عنوان جامعه سوئیچ برای استفاده بیشتر علامت های رهبری. به کارگردانی لارنس جانستون. 2016. 85 دقیقه.

سلامت روان

"مرزی" - اکتشاف از آنچه آن را مانند به زندگی با اختلال شخصیت مرزی گفت: از طریق داستان از یک زن و جستجوی او برای زندگی خود را به کمال پس از اقدام به خودکشی به عنوان یک کودک خردسال. کارگردان Rebbie رتنر 2016. 88 دقیقه است.

"Crazywise" - مقایسه متضاد راه است که در آن بومی و فرهنگهای غربی آدرس بیماری های روانی. ببینید که چگونه مردم در سراسر جهان را دگرگون کرده اند روانشناختی بحران به مثبت زندگی را تجربه کنند. کارگردان Kevin تاملینسون و فیل Borges. 2017. 83 دقیقه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن