فالول معذرت خواهی برای صدای جیر جیر که شامل نژادپرستانه عکس - Mon, 08 Jun 2020 PST

RICHMOND, Va. – آزادی رئيس دانشگاه جری فالول جونیور عذرخواهی دوشنبه برای یک سایت که شامل یک نژادپرست عکس که به

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

RICHMOND, Va. – آزادی رئيس دانشگاه جری فالول جونیور عذرخواهی دوشنبه برای یک سایت که شامل یک نژادپرست عکس که به نظر می رسد در رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم پزشکی مدرسه سالنامه صفحه: از چند دهه پیش.

"پس از گوش دادن به آمریکایی های آفریقایی تبار LU رهبران و فارغ التحصیلان در طول هفته گذشته و شنیدن نگرانی های خود را من درک می کنم که با به tweeting یک تصویر به یاد تمام از فرماندار نژادپرستانه گذشته من در واقع تجدید ضربه ای که تصویر را باعث شده بود و جرم برخی با استفاده از تصویر را به یک نقطه سیاسی" او توییتی دوشنبه.

فالول یک باک حامی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و پسر مرحوم مبلغ این کشیش جری فالول گفت که او تا به حال حذف صدای جیر جیر و عذرخواهی کرد "برای هر گونه صدمه تلاش من ایجاد می شود به خصوص در داخل آفریقایی جامعه است."

فالول عذرخواهی می آید پس از نزدیک به سه ده, سیاه, فارغ التحصیلان محکوم کرد او هفته گذشته نوشتن در نامه ای که به فصاحت و بلاغت است "بارها و بارها نقض و تحریف" اصول مسیحی. آنها گفتند که توقف ترغیب دانش آموزان به حضور در آزادی دیگر نمی خواهد کمک به دانشگاه و می خواهیم همکار مردم را از ایمان به اجتناب از صحبت کردن در مدرسه مگر اینکه فالول تغییر رفتار خود و یا در مراحل کنار.

یک استاد آنلاین برای آزادی یک کشیش که نیز به تدریس در کالج ایتاکا همچنین اعلام کرد استعفای خود را آنلاین در پاسخ به صدای جیر جیر.

سازمان از هفته گذشته فارغ التحصیلان نامه در پاسخ به فالول عذرخواهی با یک توجه داشته باشید از لطف و افزود که آنها "در حال امیدوار است که شفا و آشتی می تواند" ناشی از آن است. فارغ التحصیلان همچنین به دنبال یک جلسه به بحث در مورد تغییرات بیشتر از جمله دخالت بیشتر "قومی متنوع شبان و مشاوران" در فالول رهبری تیم و مدرسه در هیئت امنا.

در اواخر ماه مه فالول توییتی مخالفت خود را به یک ماسک قطعنامه از رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم به منظور کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus.

فالول در توئیتر خود نوشت که او "شدیدا مخالف" به ماسک قیمومیت "تا زمانی که من تصمیم به طراحی خود من است." با آن او نوشته شده یک تصویر از یک ماسک تحمل یک نژادپرست عکس که به نظر می رسد در نرتهم پزشکی سالنامه صفحه ای که ساخته شده در سال گذشته – موجب یک رسوایی است که تقریبا او را مجبور از دفتر. این عکس نشان داد یک فرد در blackface و دیگری در یک Ku Klux Klan صحنه و لباس.

فالول گفت: آسوشیتد پرس در این زمان است که نظر خود را در مورد blackface رسوایی ساخته شده بود در دفاع از آزادی دانشجویان از جمله اقلیت که می توان با کمک های کمک درسی کاهش در بودجه تصویب شده توسط مجلس قانونگذاری ایالتی و امضا شده توسط نرتهم.

او در ابتدا شانه ای بالا انداخت آفریقایی آمریکایی فارغ التحصیلان نگرانی کرد و گفت در یک مصاحبه در هفته گذشته که "من را سرزنش نیست" آنها را برای صحبت کردن اما که آنها "نمی دانم که زمینه" او در تلاش بود برای به اشتراک گذاری در حال حاضر, حذف صدای جیر جیر. او همچنین در دفاع از دخالت او در سیاست که در راستای ارزش های مسیحی و گفت که عیسی با انتقاد از "استقرار خود در روز است."

آیا فالول عذرخواهی quells آنچه تا به حال تبدیل شدن به یک رشد جزر و مد از انتقاد از سبک رهبری و گاهی اوقات التهاب نظرات باقی می ماند یک سوال باز است.

Kaitlyn Schiess یک سال 2016 آزادی های تحصیلات تکمیلی که در حال حاضر زندگی در دالاس گفت: عذرخواهی خود جای تعجب بود. اما او شک و تردید بود که این امر به طور قابل توجهی "تغییر ذهن هر کسی که در حال حاضر شده است فوق العاده نا امید با حمایت سیاسی از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و بسیاری از اظهارات او ساخته شده است."

فالول را برگشت و عذرخواهی همچنین به عنوان یک تعداد زیادی از گروه های انجیلی چین با تظاهرات مسالمت آمیز به دنبال اقدام نژادی عدالت در پاسخ به این پلیس قتل جورج فلوید در مینیاپولیس. میت رامنی از یوتا شد اولین سناتور جمهوریخواه برای شرکت در یک راهپیمایی علیه خشونت پلیس در روز یکشنبه پیوستن به یک گروه حزبی راهپیمایان در میان آنها مسیحیان انجیلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن