سپس و در حال حاضر: Spokane Valley بیمارستان عمومی - Mon, 22 Jun 2020 PST

اسپوکین ولی به طور کلی بیمارستان پذیرش آن بیمار برای اولین بار در فوریه 5, 1969. باز به تعویق افتاد, یک هفته ب

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

اسپوکین ولی به طور کلی بیمارستان پذیرش آن بیمار برای اولین بار در فوریه 5, 1969. باز به تعویق افتاد, یک هفته به دلیل طوفان تا به حال انباشت اشیاء بدست آمده تا چند پا از برف بود و آن را دشوار است برای کارکنان برای رسیدن به امکانات جدید.

توماس Markson, بیمارستان, مدیر, به یاد می آورد که جراح ارتوپدی دکتر جک واتکینز سوار به بیمارستان جدید را از طریق برف در اسب خود را از جنوب دره خانه. "آن را مانند زندگی در مونتانا," او گفت: به تازگی.

حومه بیمارستان با 95 تخت بیمار شد تامین مالی توسط سرمایه گذاران خصوصی از پورتلند. حتی قبل از افتتاح بیمارستان فروخته شد به آمریکا Medicorp Inc., یکی دیگر از سرمایه گذار ،

این پروژه تشویق پزشکان و پرستاران که در زندگی unincorporated اسپوکین و کسی که خسته شده بودند از رانندگی به کار در بیمارستان های مرکز شهر. بزرگراه میان ایالتی 90 نبود و در عین حال کامل در اواخر 1960s.

در سال 1971 بیمارستان گسترش یافت و با 28 تخت.

در سال 1980 سنت لوک بیمارستان در اسپوکن خریداری بیمارستان و تغییر نام آن دره بیمارستان و مرکز پزشکی در سال 1984. در سال 1985 دره بیمارستان شد بخشی از امپراتوری خدمات بهداشتی و یک گروه غیر انتفاعی است که شامل سنت لوک و Deaconess مرکز پزشکی.

در سال 2003 گسترش عمده افزایش این ساختمان را اندازه 40 درصد هر چند ظرفیت باقی مانده در 123 تخت. گسترش و توسعه قرار دارد دستگاه MRI یک کاتتر قلبی آزمایشگاه, 19 جدید اتاق خصوصی و فضای کلاس درس.

در سال 2008 غیر انتفاعی امپراتوری سلامت به فروش می رسد Deaconess و دره بیمارستان به سود جامعه سیستم های بهداشتی این کشور بزرگترین بیمارستان های زنجیره ای, عامل 110 امکانات در 28 متحده است. CHS نیز خرید Rockwood کلینیک های زنجیره ای در سال 2009. درآمد حاصل رفت و به امپراتوری سلامت پایه و اساس است. بنیاد بعدها سو CHS برای ارائه سطح خیریه مراقبت از آن را متعهد به در فروش.

در سال 2017 Deaconess دره و Rockwood درمانگاه خریداری شد توسط MultiCare نظام سلامت است که در تاکوما.

Markson در حال حاضر 88 مشغول به کار در دره از سال 1968 تا 1977 و به یاد روزهای اولیه. کارکنان دوست داشت که "آنها مراقبت از دوستان و همسایگان خود را." و وجود دارد اولین ها: 24 ساعت اول اورژانس کارکنان توسط پزشکان و بیمارستان helipad. "هر کس که مشتاق بود," او گفت:. "این درست در زمان مناسب."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن