هنوز هم پس از این همه سال تایسون بازدید از ورزشگاه در 53

این سخت است برای گفتن آنچه که شگفت انگیز تر از دیدن مایک تایسون ضربه بونگ یا تماشای او را ضربه زدن به دستگیره

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

این سخت است برای گفتن آنچه که شگفت انگیز تر از دیدن مایک تایسون ضربه بونگ یا تماشای او را ضربه زدن به دستگیره در سالن بوکس مانند او گرفتن آماده برای مبارزه با Evander Holyfield دوباره.

ویدئوها از هر دو آنلاین یافت می شود عمدتا به دلیل تایسون به عنوان خوب به عنوان ترویج خود را در زندگی حرفه ای او به عنوان ضربه زدن بچه ها احمقانه در اولین.

در اینجا امید سابق سنگین وزن قهرمان آگاه است وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین این دو فعالیت است.

زیرا در حالی که سیگار کشیدن مقدار فراوان از ماری جوانا احتمالا نمی خواهد او را بکشند گرفتن در حلقه در سن 53 فقط ممکن است.

مایک تایسون در حلقه در 53

تایسون نشده اعلام کرد هیچ برنامه ای برای بازگشت به مبارزه دوباره هر چند او نشان می دهد در یک Instagram پست او ممکن است خود را در دسترس برای سه یا چهار دور نمایشگاه اگر قیمت مناسب بود. در حال حاضر برخی از مردم در استرالیا در حال صحبت کردن در مورد او ارائه یک میلیون دلار برای مبارزه با یک نمایشگاه در برابر یک راگبی یا دو ستاره.

اگر اینترنت هر راهنمای وجود دارد قطعا مورد علاقه. تایسون تصویری نشان دادن او ضربه زدن به دستگیره در بدنسازی نه تنها تولید بیش از نه میلیون بازدید فقط در چند روز بلکه برخی از وزوز در مورد فقط آنچه را که پیری سابق قهرمان ممکن است به سمت چپ.

و اجازه دهید آن را بپذیرد. تایسون خوب به نظر می رسد هنوز هم از مواد منفجره و هنوز هم بسیار قدرتمند حتی در سن و سال که صندوق پستی خود را عمدتا متشکل از ثبت نام نامه از AARP. در فانتزی کسی — شاید خود او -- او به نظر می رسد به اندازه کافی خوب را در یکی دیگر از سنگین وزن در یک مبارزه واقعی اگر کسی مایل بود به او پیشنهاد میلیون دلار برای انجام این کار است.

"او نمی رسید دستگیره برای تقریبا 10 سال است. بنابراین من انتظار ندارد برای دیدن آنچه که من دیدم" مربی رافائل Cordeiro ESPN گفت:. "من تو را دیدم یک مرد با همان سرعت و همان قدرت به عنوان بچه های 21 و 22 سال است."

این یک مته تایسون همواره سرآمد. زمانی که او نظافت تایسون به عنوان مربی تونی d'amato تا به حال تعدادی سیستم برای هر پانچ تایسون انداخت و تماس با آنها را به عنوان دستیار برگزار دستگیره و تایسون وحی انداخت دست راست یا چپ قلاب.

من به تماشای تایسون قطار برای بسیاری از بزرگ خود را از دعوا و ضربه زدن به دستگیره های پوشیده شده توسط یک مربی بود که همیشه از او آماده است. به صداقت او به نظر نمی آید بسیار متفاوت انجام آن را در ویدئو, در سن 53 به او به عنوان قهرمان سنگین وزن در سن 23.

سرعت هنوز هم فروزان و قدرت هنوز هم واقعی به نظر می رسد.

زمانی که هیچ یک ضربه او را به عقب است.

تایسون پست شده در ویدئو با برچسب #stillthebaddestmanontheplanet. طرفداران خود را در طولانی برای پاسخ با پیش بینی های که تایسون می تواند قهرمان سنگین وزن یک بار دیگر.

که مزخرف ، تایسون نمی تواند ضرب و شتم یک کارگر ماهر سنگین وزن در سن و سال او بسیار کمتر کرم از یک بخش است که تنها با شروع به ضربه خود را گشاد گشاد راه رفتن زمانی که این بیماری همه گیر بسته همه چیز را.

و در حالی که مردم به یاد داشته باشید تایسون برای خود دیدنی knockouts در نخست خود را به یاد داشته باشید که این یک مرد است که به هنگام نشستن بر روی مدفوع خود در آخرین مبارزه خود را از 15 سال پیش.

اما بوکس باز خواهد گشت. و تایسون همچنان جذاب حتی برای نسل جدیدی از طرفداران که می دانم او تنها از طریق قصه از پدران خود و یا ویدئوها از او را در باطل.

من به اندازه بینش به این عنوان بیشتر است. من بیرون رینگ که تایسون جوانترین قهرمان سنگین وزن همیشه با ضربه زدن Trevor Berbick در سال 1986 و من وجود دارد در سال 2005 در واشنگتن زمانی که او را ترک پس از شش دور در برابر یک کارگر ماهر که نمی توانست آن را از طریق دور اول با او در نخست خود را.

در بین من پوشانده و او را تهدید به خوردن Lennox Lewis' کودکان, بیت Holyfield گوش و چراغ همه ما در یک سوار وحشی در سراسر جهان را دوست دارد که ما هرگز دوباره ببینید.

بنابراین من احساس واجد شرایط به می گویند که هر گونه توهمات است که او می تواند مشروع مبارزه دوباره که تنها هستند.

من حدس می زنم تایسون در حال انجام چیزی بیش از دامن زدن به شعله های آتش از شهرت اذیت کردن طرفداران خود را با آخرین تصویری. واقعیت این است که او را به انجام یک کار قابل توجه در پیدا کردن یک مسیر جدید در زندگی پس از, بوکس, با, بازیگری, گیگابایت, یک, یک پادکست و در حال حاضر خود را تایسون مزرعه شاهدانه کسب و کار.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

همه تبلیغات است و تبلیغات خوب زمانی که شما در حال مایک تایسون و او مقدار زیادی با یک ویدئو در یک زمان کاهش یافته جهان است که گرسنگی برای ورزش از هر نوع.

جایگزین او سیگار خیلی علف های هرز او شروع به باور او می تواند آنچه که او یک بار بود.

یا شاید آن را فقط به او گرسنه است.

که البته یک سوم مبارزه با Holyfield به نظر می رسد بسیار اشتها آور تر از آن واقعا است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب