Dear Abby: مرد جاذبه به متصدی بار علل شهر زبان برای wag

DEAR ABBY: شوهر من از 43 سال یک الکلی را آغاز کرده است برای رفتن به محلی کوره/نوار در شهر کوچک ما. او خرج می ک

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

DEAR ABBY: شوهر من از 43 سال یک الکلی را آغاز کرده است برای رفتن به محلی کوره/نوار در شهر کوچک ما. او خرج می کند و سه تا چهار ساعت در آنجا شش روز در هفته. او را بیشتر اگر آنها باز در روزهای یکشنبه.

افرادی که ما را می دانید به من بگویید چیزهایی است که بین یک متصدی بار و او را. این متصدی بار به او داده هدیه و من شنیده ام او overtips او. من نیز گفته شده است بیشتر وجود دارد در رفتن از بیرون معاشقه و شوهرم شده است گفت: چیزهای بد در مورد من.

متصدی بار است که یک زن جوان و او می گوید هر کسی که گوش که او به دنبال یک مرد. من خواسته اند من شوهر خوبی برای جلوگیری از رفتن وجود دارد و او برای چند روز تا زمانی که تماس ها و پست ها در Facebook شروع درباره من "نگه داشتن او را از رفتن به نوار." هنگامی که او به خانه می شود او ادامه می دهد نوشیدن تا زمانی که او می گذرد ،

من به او گفتم که اگر او می شود یک DUI می رود و به زندان من نمی وثیقه او را. او واقعا نمی مراقبت و من نمی دانم چه باید بکنید. کمک! — فاجعه در گرجستان

عزیز فاجعه: امضای شما درست است. ازدواج خود یک فاجعه است. به عنوان طولانی به عنوان شوهر خود را همچنان به نوشیدن هیچ چیز را بهبود بخشد. نگه داشتن روی در ذهن خود را که به عنوان بسیاری به عنوان شما ممکن است بخواهید برای شما نمی توانید او را تغییر دهید.

تماس با وکیل طلاق و پیدا کردن آنچه شما نیاز به انجام برای محافظت از خودتان را از نظر مالی. و پیوستن به یک Al-Anon ، ممکن است بیش از یکی در نزدیکی شما. هنگامی که شما انجام, شما ممکن است پیدا کردن نه تنها بسیار مورد نیاز حمایت عاطفی بلکه چشم انداز. من متاسفم برای آنچه که شما در حال تجربه, اما هنگامی که شما در یک جلسه شرکت می, شما را پیدا خواهد کرد شما به تنهایی نیست و این یک راه وجود دارد.

عزیز ابی: من تنها 30 ساله زن است که فرزند ، (من می خواستم هرگز کودکان و نوجوانان تا کنون!) شخصی من موضع و دیدگاه در مورد این موضوع به خوبی شناخته شده توسط همکاران من همه آنها را کودکان.

من به اشتراک گذاشتن یک اتاق با "الیز" که حدود 18 سال از من بزرگتر هستم. در طول سال ها او ساخته شده است اظهارات مانند "شما حق ندارد به خسته می شوند. شما لازم نیست بچه ها!" و یا "شما تعداد دفعات مشاهده نیست چرا که شما لازم نیست بچه ها!" و یا "شما یک فرد بالغ از آنجا که شما لازم نیست که مسئولیت داشتن کودکان و نوجوانان" (مورد علاقه من).

چگونه می توانم مقابله با او و یا چه چیزی به من می گویند برای مقابله با اظهارات او? هنگامی که او آنها را می سازد, آن لطمه می زند و احساسات من. من نمی واکنش نشان می دهند زیرا من می دانم که اگر من آن را به او صدمه دیده است احساسات و علت اصطکاک در دفتر که من لازم نیست. اما من به مرگ بیمار از افرادی مانند او که کودکان گفت: آن چیزهایی که در مورد افرادی مثل من. — رایگان برای همیشه لطفا برای

عزیز رایگان: همکار خود را به نظر می رسد ابراز سرخوردگی او را در مورد مسئولیت های والدین و تا حدودی حسادت است که شما از آنها. دفعه بعد او لطمه می زند و احساسات خود را, آن را نمی خواهد زیاده به او بگویید که او و درخواست از او برای عذرخواهی.

اگر او آن را انجام امیدوار به دریافت افزایش از شما او را نادیده بگیرد. اما اگر آن همچنان ادامه دارد به عنوان آخرین چاره, صحبت کردن با رئیس خود یا منابع انسانی در مورد آن چرا که او ایجاد خصمانه محیط کار. (این حقیقت است.) او باید صحبت کردن با شما در مورد کار او نیست نظرات شخصی در مورد شما.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب