از پزشکان: جدید COVID-19 علائم را به عنوان همه گیر همچنان ادامه دارد - دوشنبه, 01 Jun 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D. , و الیزابت Ko. M. D. اندروز McMeel پیوند سلام دکتر: هر بار که من به نوبه خود در اخبا

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D. , و الیزابت Ko. M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: هر بار که من به نوبه خود در اخبار و شنیدن در مورد کوروناویروس علائم نگه داشتن در حال تغییر است. این است که چرا ؟ آیا ما حتی می دانیم که ما باید به دیدن یک دکتر ؟

خواننده عزیز: در آن احساس می کند مانند آن بوده است اما خبری از این ویروس است که باعث بیماری ما در حال حاضر می دانیم به عنوان COVID-19 پدید آمده در ایالات متحده در شروع سال 2020 است. (نام مختصر برای "coronavirus بیماری 2019.") آن را ناشی از یک رمان – هرگز قبل از دیده می شود – coronavirus است که همان نوع از ویروس که باعث عفونت تنفسی فوقانی از جمله سرماخوردگی. این ویروس خاص است با نام تجاری جدید به انسان که بدان معنی است که نه تنها ما عدم ایمنی, اما همچنین که ما در حال یادگیری در مورد آن علائم و اثرات در زمان واقعی است.

ما glimmers اول درک آمد از بیماران آلوده در اولیه شیوع بیماری. در آن زمان و هنوز هم درست است امروز – علائم شایع شامل جدید و سرفه و تب و تنگی نفس. به شدت از نتیجه بیماری محدوده از چیزی شبیه به یک خفیف سرد ویرانگر ذات الریه که زندگی بسیاری از سراسر جهان است. به عنوان تعدادی از عفونت همچنان به رشد می کند تا مجموعه داده استفاده شده توسط جوامع علمی و پزشکی به درک ویروس اثرات و رفتار است. ما آموخته است که افراد مسن و کسانی که با شرایط بهداشتی اساسی در معرض بیشترین خطر ابتلا به شدت بیمار است. کودکان به نظر می رسد تا حدودی ایمن از ویروس. و به عنوان غربالگری رو در جریان آن پدید آمده است که برخی از افرادی که هرگز به نمایش گذاشته هر گونه علائم در همه آزمایش مثبت است.

در حال حاضر نزدیک به پنج ماه به چه جهانی تبدیل شده است, همه گیر علائم اضافی و اثرات COVID-19 ادامه به ظهور. یکی اشاره کرد anecdotally توسط افرادی که داستان های خود را پس از تبدیل شدن به بیمار است ناگهانی از دست دادن حس بویایی. شناخته شده به عنوان anosmia آن را اعتقاد بر این رخ می دهد در هر نقطه از یک پنجم به نیمی از تمام موارد. یک مطالعه در اروپا ثابت شيوع anosmia در COVID-19 بيمار در بیش از 85 درصد است.

اضافی گزارش علائم شامل لرز, درد عضلانی, درد مفاصل و گلودرد و سردرد مداوم. این بیماری شناخته شده است به علت گوارشی علائم که شامل تهوع و استفراغ و یا اسهال. در علاوه بر این به anosmia عصبی, علائم می تواند شامل سوزن سوزن شدن یا بی حسی در اندام عضلانی و ضعف و سرگیجه و گیجی و هذیان است. اگرچه تشنج و سکته مغزی و اختلال در لخته شدن خون گزارش شده است که این علائم ظاهر می شود نادر است. یک اثر از این ویروس است که به طور گسترده ای گزارش شده است اما هنوز بخشی از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری لیست از علائم است خستگی شدید. برخی از کودکان و بزرگسالان چند تجربه کرده اند چیزی است که لقب "COVID انگشتان پا" است که یک قرمز یا بنفش بثورات شبیه به سرمازدگی یا chilblains.

همه از این باعث CDC به طور مستمر به روز رسانی اطلاعات مربوط به COVID-19 در وب سایت خود را. اصلاح دستورالعمل در مورد هنگامی که به دنبال مراقبت های اضطراری پزشکی در حال حاضر شامل مشکل در تنفس مداوم درد یا فشار در قفسه سینه به رنگ آبی مایل لب یا اطراف صورت و شروع سردرگمی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت CDC cdc.gov. لینک به انواع اطلاعات در صفحه.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن