کانادا در کره جنوبی لیگ بیس بال آماده شدن برای فصل بدون, خانواده, طرفداران

جیمی Romak تا به حال هیچ تردیدی در مورد رفتن به کره جنوبی در میان جهانی از همه گیر برای بازی در فصل چهارم در ب

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

جیمی Romak تا به حال هیچ تردیدی در مورد رفتن به کره جنوبی در میان جهانی از همه گیر برای بازی در فصل چهارم در بیس بال کره ای سازمان است.

اولین baseman از لندن, Ont., فقط نمی دانستم در آن زمان که ترک کانادا در اواسط ماه مارس به معنی او می خواهم که به تواند بدون همسر و دو پسر — از جمله یک نوزاد — برای آینده قابل پیش بینی.

این KBO آن باز می شود با تاخیر نجومی روز سه شنبه در خالی استادیوم ها در سراسر کره جنوبی و Romak همراه با بقیه لیگ بازیکنان در حال عادت کردن به یک بازی بیس بال, طبیعی که شامل قوانین برابر بالا سپاس و تف, روزانه, متوسط چک و عدم وجود طرفداران.

اما بدون خانواده ضربه Romak سخت ترین در روزهای منتهی به فصل بازکن.

"آنها یک کار بزرگ (شامل گسترش COVID-19) در اینجا در کره بنابراین من نگران نیست در مورد آن, اما ما نمی دانیم که ما را در چنین موقعیت دشوار تلاش برای به دست آوردن خانواده من دوباره با هم" Romak گفت: در یک مصاحبه تلفنی از اینچئون که در آن SK Wyverns تیم استوار است.

"و این واقعیت برای بسیاری از ما بازیکنان خارجی در این لیگ در برخورد با خانواده ما موقعیت های سمت راست در حال حاضر."

Romak در آریزونا آموزش با اعضای تیم خود را در اوایل ماه مارس اما بازگشت به کانادا برای تولد او فرزند دوم فقط روز قبل از جهان شروع به بسته شدن در تلاش برای کند کردن گسترش coronavirus.

Romak امن خود ویزای کار "در نیک زمان" و سوار یک پرواز به کره جنوبی فقط شرکت های هواپیمایی قبل از شروع متوقف بین المللی خود سفر. او در آغاز روند گرفتن پاسپورت برای نوزاد پیرس اما بسته شدن ادارات دولتی متوقف شد برنامه های خود را.

"این افتضاح آن را بمکد" Romak گفت: جدا بودن از خانواده جوان خود را. "با آنچه که در جهان در حال حاضر هر کس داستان خود را و من خوش شانس است که آنها خانه امن و سالم و من امن و سالم در اینجا, اما آن را دشوار بودن از هم جدا.

"در این شیوه زندگی ما امتداد که در آن ما در حال دور شدن از یکدیگر اما همیشه وجود دارد یک نور در انتهای تونل مانند" من فقط میخوام یکی دیگر از چند هفته.' و در این مورد ما لازم نیست که آن را فقط یک علامت سوال بزرگ."

این COVID-19 همه گیر تاخیر شروع بیس بال کره ای نجومی است که برنامه ریزی شده بود را آغاز و در اواخر ماه مارس است. خود را قبل از شروع فصل مارس 21 به بازیکنان حدود دو هفته از نمایشگاه اقدام قبل از تاریخ شروع.

کره جنوبی انجام داده است به خوبی در کاهش این بیماری همه گیر را گسترش درون آن خود کرد. از روز شنبه وجود دارد کمتر از 11,000 موارد تایید شده در کشور است که دارای جمعیت 51.64 میلیون. شده اند وجود دارد 252 مرگ و میر و بیش از 9,200 بهبود موارد است.

بدون در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی باقی خواهد ماند و در بازی برای KBO فصل است.

داوران و تیم مقامات شده اند با پوشیدن ماسک های ضد عفونی کننده دست به راحتی در دسترس است و بازیکنان خود را در دماهای بررسی قبل از آنها وارد و ترک ورزشگاه.

جدید سفر قوانین نیز در محل از جمله منحصر به فرد استفاده از اتوبوس های تیم به جای اجازه می دهد بازیکن را به قطار خود را به عنوان آنها می تواند در گذشته فصل Romak گفت. بازیکنان نیز در حال تشویق به ماندن در هتل و یا خانه که در استادیوم.

"(مثبت COVID-19) موارد کاهش یافته اند به طوری که در این مرحله (احتیاطی) تقریبا احساس بیش احتیاط" Romak گفت. "اما ما باید انجام دهیم در مجموع به عنوان یک لیگ هر آنچه که ما می توانید انجام دهید برای حفظ بازی رفتن.

"در این مرحله من فکر می کنم هر کس بیش از مایل و راضی به انجام آنچه در آن طول می کشد و اگر آن را به معنی ما به بازی بیس بال."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

Romak شرح بازی خالی در استادیوم ها با عنوان "قطعا عجیب و غریب" — به خصوص در لیگ شناخته شده برای آن خشن و بی ادب پایه فن.

پیشاهنگی و تیم مقامات خواهد بود که تنها به بدن در می ایستد در حال حاضر هر چند امید است که لیگ شروع می شود استقبال هواداران به استادیوم در برخی از نقطه در این فصل است.

وزوز از جمعیت و کلی سر و صدای پس زمینه شده اند بشدت از دست رفته, Romak گفت.

"بسیار منحصر به فرد در مورد این لیگ است که طرفداران و چگونه با صدای بلند و پر انرژی هستند چقدر سر و صدا و موسیقی و تشویق در جریان است. و در حال حاضر هیچ کس وجود دارد," او اضافه شده است. "به طوری که عجیب و غریب است.

"اما ما در حال بازی بیس بال است که بسیاری بیشتر جلوتر از اساسا هر ورزش دیگر در جهان است."

پخش تیم های ضروری باقی می ماند به عنوان بازی ادامه خواهد داد دیده می شود زندگی می کنند در تلویزیون در هر دو کشور کره جنوبی و ایالات متحده است. ESPN روز دوشنبه اعلام کرد این امر درجه شش بازی در هر هفته یکی هر روز از دوشنبه تا یکشنبه.

Romak the lone کانادا در KBO در این فصل گفت: این امر می تواند بزرگ به خود و خانواده و دوستان به تماشای بازی او را به خصوص در زمانی که طرفداران ورزش گرسنگی برای سرگرمی زندگی می کنند.

او گفت که قرار گرفتن در معرض افزوده کمک می کند تا کمی سهولت نیش از آنچه برای او در کره جنوبی این سال است.

"وجود دارد مقدار زیادی از توجه در لیگ ما در حال حاضر, بنابراین من قطعا بسیار سپاسگزار برای این که" Romak گفت. "اما بحث ما در مورد برخی از فداکاری است که ما را به, که آیا آن را جدا بودن از خانواده های ما و یا به خطر انداختن برخی از همینطور نوه ها از آنچه که ما معمولا در طول یک فصل عادی و واقعیت این است که ما در حال کار — فراموش بیس بال — ما در حال کار.

"بسیاری از مردم از کار و تلاش نمی دانستند که در آن یا زمانی که بعدی خود را paycheque در حال آمدن است نگرانی در مورد ارائه برای خانواده خود را. ما نه تنها که اما ما به بازی بازی است که ما را دوست دارم.

"بنابراین ما بسیار خوش شانس نقطه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن