وال استریت دوباره می پیوندد در سراسر جهان upswell برای بازار - Mon, 06 Jul 2020 PST

نیویورک — وال استریت پیوست در سراسر جهان upswell توسط بازار در روز سه شنبه به عنوان سهام فشار بالاتر در امیدوا

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

نیویورک — وال استریت پیوست در سراسر جهان upswell توسط بازار در روز سه شنبه به عنوان سهام فشار بالاتر در امیدوار است که اقتصاد را می توانید در ادامه آن چشمگیر برگرد با وجود تمام چالش های پیش رو.

S&P 500 بود 1.4% بالاتر در ظهر, تجارت, پیگیری دستاوردهای مشابه در اروپا و آسیا. چین بازار دنیا بود headliner و پریدم 5.7% خود را برای به دست آوردن بزرگترین پس 2015, هنگامی که آن را در میان ترکیدن یک حباب. عملکرد وزارت خزانه داری همچنین صعود در یکی دیگر از سیگنال افزایش خوش بینی پس از گزارش مفصل پیشرفت در ایالات متحده و کشورهای اروپایی.

میانگین صنعتی داو جونز بود تا 339 امتیاز یا 1.3% در 26,166 از ظهر به وقت شرق آمریکا. سهام تکنولوژی تا به حال برخی از بازار بزرگترین دستاوردهای هل دادن شاخص Nasdaq composite تا 2.3 درصد و نسبت به رکورد دیگر.

آنها آخرین شناور حرکت برای بازار که در آن سرمایه گذاران با تمرکز بیشتر بر روی پیشرفت های اخیر در بازار کار و تمام محرک است که بانک مرکزی و دولت در حال تهیه از چگونه آسیب دیده و اقتصاد باقی مانده است. سرمایه گذاران همچنین در ادامه به گریز از نصب تعدادی از شناخته شده coronavirus عفونت حداقل در حال حاضر.

نگرانی این است که اگر این بیماری همه گیر را نگه می دارد بدتر شدن با نقاط کشش در سراسر ایالات متحده در جنوب و غرب آن می تواند ترساندن خریداران و کسب و کار به دور از هزینه های. بدتر سناریو برای بازار این است که دولت از سرگیری مستندات اجرا شده در طول زمستان که منجر به رکود ناگهانی که جاروب جهان و خفه کردن جوجه بهبود اقتصادی. در هر صورت بسیاری از اقتصاددانان انتظار دارند که این سال را برای اقتصاد جهانی به بازگشت به آن قبل از همه گیر قدرت است.

در حال حاضر اگر چه این روند هنوز هم رو به بالا. روز دوشنبه تجمع شرح زیر است هفته گذشته 4 درصد افزایش برای S&P 500 که خود کمک کرده درپوش بهترین سه ماهه برای بازار سهام ایالات متحده از سال 1998 است. S&P 500 است بسیج به عرض 7 ٪ از این رکورد در ماه فوریه است. آن را به حال شده است در پایین نزدیک به 34 درصد در اواخر ماه مارس زمانی که رکود اقتصادی نگرانی بیشتر شد شدید.

یک گزارش منتشر شده صبح روز دوشنبه نشان داد که ایالات متحده خدمات صنایع را تشکیل می دهند بخش عمده ای از اقتصاد جامعی بازگشت به رشد در ماه ژوئن. نتایج بسیار قوی تر از انتظار اقتصاددانان بود. آنها همچنین به دنبال گزارش از هفته گذشته که نشان داد کارفرمایان ایالات متحده اضافه شده بیشتر کارگران از آنها قطع برای دومین ماه متوالی است و ایالات متحده تولید بازگشت به رشد در ماه ژوئن.

معدنچی Freeport-McMoRan شروع به پریدن کرد 7.9 درصد بیشترین افزایش در شاخص S&P 500 پس از آن گفت: خرید و فروش مس و طلا بودند قوی تر در آخرین سه ماهه از آن قبلا پیش بینی شده است.

برخی از معامله نیز کمک به بلند کردن بازار شنبه.

برکشایر هاتاوی رهبری مشهور شکارچی مقرون به صرفه وارن بافت موافقت کرده است به خرید ملک انرژی از عملیات در حال حرکت و ذخیره سازی گاز طبیعی است. برکشایر هاتاوی است که شهرت برای انتظار تا رسیدن به قیمت های جذاب پایین قبل از pouncing خواهد پرداخت حدود 4 میلیارد دلار به صورت نقدی تحت این قرارداد و همچنین فرض کنیم 5.7 میلیارد دلار در بدهی.

برکشایر هاتاوی کلاس B سهام افزایش یافت 1.9%. Dominion انرژی کاهش 8.7%. در حالی که اعلام فروش آن نیز گفت: آن و دوک انرژی بودند لغو یک بحث برانگیز 8 میلیارد دلار طبیعی-پروژه خط لوله گاز.

دوک کاهش یافته است 2.8%.

Uber افزایش 5.9% پس از آن گفت: آن را به خرید مواد غذایی-کسب و کار تحویل Postmates برای $2.65 میلیارد دلار سهام. معامله خواهد برابر Postmates با بارگذاری را بارگذاری می خورد واحد.

عملکرد 10 ساله خزانه داری افزایش یافت به 0.69% از 0.67% اواخر پنج شنبه. بازارهای روز شنبه برای استقلال روز. عملکرد تمایل به حرکت با انتظار سرمایه گذاران برای اقتصاد و تورم است.

در اروپا و آلمان را داخ بازگشت 1.6 درصد و شاخص CAC 40 در فرانسه افزایش یافت 1.5%. FTSE 100 لندن اضافه شده 2.1%. خرده فروشی در ماه مه در 19 کشور که با استفاده از یورو در حالی که فروش خودرو در بریتانیا در ماه ژوئن به عنوان مستند اقدامات کاسته شد.

در آسیا ژاپن شاخص نیکی 225 در ژاپن افزایش یافت 1.8% کره جنوبی را Kospi به دست آورد 1.7 درصد و هانگ سنگ در هنگ کنگ شروع به پریدن کرد 3.8%.

معیار خام ایالات متحده افزایش 0.6 ٪ به $40.89 در هر بشکه رسید. قیمت نفت خام برنت در این استاندارد بین المللی به دست آورد 1.6 ٪ به $43.47 در هر بشکه رسید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن