هنگ کنگ آخرین, انگلیسی, رهبر: چین دستور کار 'Orwellian' - Thu, 05 Jun 2020 PST

پکن – آخرین, انگلیسی, فرماندار هنگ کنگ انتقاد دولت چین روز جمعه بیش پیشنهادی امنیت ملی قانون خواستار آن بخشی ا

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

پکن – آخرین, انگلیسی, فرماندار هنگ کنگ انتقاد دولت چین روز جمعه بیش پیشنهادی امنیت ملی قانون خواستار آن بخشی از یک "Orwellian" رانندگی برای از بین بردن مخالفان در نقض توافق بر توزیع خاک به پکن.

Chris Patten دفاع لندن اعلام کرد که این امر اعطای اقامت و یک مسیر به شهروندی برای نزدیک به 3 میلیون دلار هنگ کنگ از ساکنان اگر پکن می رود و با عبور از قانون است.

این قانون دیده می شود به عنوان به طور بالقوه اعمال محدودیت های شدید بر آزادی بیان و مخالفت با فعالیت های سیاسی در این مستعمره سابق بریتانیا که به دست چینی حکومت در سال 1997. چین را محکوم کرده پیشنهاد تابعیت به عنوان نقض حاکمیت است.

"اگر آنها شکسته (چین-انگلیس) اعلامیه مشترک اگر آنها پرتاب آن را در دریا چگونه می توانید آنها سپس با استفاده از اعلامیه مشترک به عنوان هر چند آن را متوقف می شود و ما کاری که یک حاکمیت حق ما ؟" گفت: Patten در حال حاضر رياست دانشگاه آکسفورد در یک آنلاین صحبت با خبرنگاران.

اعلام یک معاهده دو جانبه امضا به عنوان بخشی از تحویل روند. چین در اصل آن را اعلام کرد و از درجه اعتبار ساقط در حالی که بریتانیا می گوید پکن است reneging در تعهدات خود ساخته شده در این سند که قرار بود در اثر باقی می ماند تا 2047.

چین شوکه بسیاری از هنگ کنگ 7.5 میلیون نفر که آن را اوایل این ماه اعلام کرد که آن را به تصویب برسانند امنیت ملی قانون برای این شهر که وعده داده شده بود و سطح بالایی از استقلال خارج از خارجی و امور دفاعی.

زودتر فشار برای تصویب قانون امنیت کنار گذاشته شد و پس از عظیم هنگ کنگ تظاهرات خیابانی علیه آن در سال 2003. اما پکن به نظر می رسد به از دست دادن صبر و شکیبایی پس از ماه از گاهی خشونت آمیز تظاهرات ضد دولتی در هنگ کنگ در سال گذشته که چین گفت: تلاش برای تقسیم قلمرو کردن از بقیه کشور است.

Patten گفت: قانون امنیت غیر ضروری است چرا که دلار هنگ کنگ حقوقی کد در حال حاضر شامل مقررات مربوط به مبارزه با تروریسم و جرائم مالی و دیگر تهدیدات امنیتی است.

"آنچه که پکن می خواهد چیزی است که معاملات با کسانی که به جای نگرانی در Orwellian جرایمی مانند شرارت و هر آنچه که ممکن است" Patten گفت.

چین نیز ممکن است به دنبال دلایل برای رد صلاحیت نامزدهای اپوزیسیون از در حال اجرا در ماه سپتامبر انتخابات محلی مقننه توسط متهم و آنها را از بی وفا بودن, او گفت:.

پکن را نادیده گرفته است وعده داده است که هنگ کنگ می تواند دموکراتیزه از توافق خود را پس از تحویل Patten گفت. آمریکا باید متحد با دیگر کشورهای دموکراتیک به مخالفت با underhanded تاکتیک های پکن, او گفت:.

"این حزب کمونیست چین که حملات ما که hectors که قلدر که می گوید شرکت های که ریشه در کشورهای ما که مگر آنها چه چین می خواهد آنها نمی توانید هر کسب و کار در چین" Patten گفت. "این راهی است که مافیا رفتار و بقیه جهان نباید قرار داده تا با آن چرا که اگر ما لیبرال دموکراسی در حال رفتن به پیچ شود."



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن