Fauci می گوید: Marlins' شیوع ویروس می تواند به خطر اندازد MLB فصل

توسط استیون شرابمیامی (AP) — Miami Marlins' coronavirus شیوع بیماری می تواند به خطر اندازد فصل لیگ بیس بال, Dr

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

توسط استیون شراب

میامی (AP) — Miami Marlins' coronavirus شیوع بیماری می تواند به خطر اندازد فصل لیگ بیس بال, Dr. Anthony Fauci گفت: اگر چه او را باور نمی کند بازی نیاز به توقف در حال حاضر.

بیش از یک دوجین Marlins بازیکنان و اعضای کادر آزمایش مثبت برای COVID-19, تابنده تیم در فیلادلفیا و بالا بردن دوباره سوال در مورد MLB تلاش برای انجام یک فصل است.

"این می تواند آن را در معرض خطر گفت:" Fauci, ملت را بالا بیماری های عفونی متخصص. "من باور نمی کنم آنها نیاز به متوقف کردن اما ما فقط باید به دنبال این و ببینید چه اتفاقی می افتد با تیم های دیگر در یک روز به صورت روز."

Fauci ساخته شده خود را در نظرات به ABC "صبح به خیر آمریکا".

"لیگ اصلی بیس بال — بازیکنان صاحبان و مدیران — باید تلاش زیادی به گرفتن با هم و قرار دادن پروتکل هایی است که ما احساس می کار" Fauci گفت. "این بسیار مایه تاسف آنچه اتفاق افتاده است با میامی (مارلین)."

خود را شیوع ادامه داد: به اخلال در لیگ اصلی بیس بال برنامه سه شنبه ششم بعد از همه گیر تاخیر نجومی با Marlins' بازی خانگی برابر بالتیمور به تعویق افتاد.

بازی روز شنبه بین این تیم نیز بود به نام خاموش شده بود یانکی ها' سری بازکن دوشنبه در فیلادلفیا که در آن نیویورک شده اند در همان محل باشگاه وانجمن Marlins استفاده می شود آخر هفته گذشته.

نه Marlins بازیکنان در 30 فهرستی دو تاکسی بازیکنان تیم ملی و دو تن از اعضای هیات آزمایش مثبت یک فرد آشنا با این وضعیت به اسوشیتد پرس گفت, صحبت خواست نامش فاش نشود به این دلیل که نتایج تا به حال شده است برای عموم افشا می شود.

"بدیهی است که ما نمی خواهیم هر بازیکن را در معرض دریافت کنید. این یک چیز مثبت" کمیسر راب مانفرد گفت: MLB Network. "اما من نمی آن را به عنوان یک کابوس است. ... ما فکر می کنم ما می توانیم نگه داشتن مردم امن و به بازی ادامه دهد."

آرام که ساخته شده یک سفر به میامی بدون بازی یک بازی در حال برنامه ریزی برای میزبانی Marlins در دو بازی از سری بازی های با شروع چهارشنبه.

"اگر نتایج تست قابل قبول هستند Marlins سر گرفته خواهد شد بازی در بالتیمور روز چهارشنبه در برابر اوریولز" مانفرد گفت.

در ضمن Chicago White Sox مدیر ریک alexandria pro uk نگه داشته شود دور از تیم خود را پس از تجربه یک "کمی سرفه و احتقان بینی" مدیر کل ریک هان گفت. آزمونهای برنامه ریزی شده بود.

Marlins' شیوع بود صحبت از بیس بال و اتباع واشنگتن مدیر دیو مارتینز فشرد در کلمات خود را به عنوان او در مورد وضعیت. مارتینز زمان از دست رفته در فصل گذشته به دلیل بیماری قلبی و اتباع در حال برنامه ریزی برای بازی در میامی در این آخر هفته.

"من صادقانه به شما بگویم: من می ترسم" مارتینز گفت. "من سطح نگرانی رفت از حدود هشت تا 12. منظور من این چیزی که واقعا بازدید صفحه اصلی در حال حاضر. ... من کردم بچه ها ما clubhouse که واقعا نگران نیز هست."

Marlins قرار می گیرد infielder گرت کوپر outfielder هارولد رامیرز و right-hander جثه در یورنا مجروح لیست. آنها ادعا right-hander جاستین شفر و left-hander جاش اسمیت کردن چشم پوشی از سینسیناتی و به احتمال زیاد خواهد شد به شدت تکیه بر تقویت خود را از اردوگاه های آموزشی در ژوپیتر فلوریدا.

مانفرد گفت: عوامل وجود دارد که نیروی MLB برای تغییر برنامه.

"یک تیم از دست دادن تعدادی از بازیکنان که ارائه آن را به طور کامل غیر رقابتی خواهد بود مسئله ای است که ما را مجبور به آدرس و باید به فکر ساخت یک تغییر" او گفت:. "آیا بود که خاموش کردن یک قسمت از این فصل در کل فصل است که به شرایط بستگی دارد. همان چیزی که با توجه به لیگ. شما رسیدن به یک نقطه خاص لیگ گسترده ای که در آن نشانی از تبدیل شدن به یک تهدید بهداشت و ما قطعا تعطیل در آن نقطه است."

MLB و اتحادیه برگزار شد مذاکرات پنج شنبه پس از جنبه های پروتکل های به طور گسترده ای نادیده گرفته شده در طول فصل چهار اول روز مانند ممنوعیت بالا-سپاس و فیزیکی دیگر جشن.

NBA و NHL طرح به رزومه کاری خود را فصل به فصل در حباب محیط های با توپ در دریاچه Buena ویستا فلوریدا و هاکی در ادمونتون آلبرتا و تورنتو.

"NBA و NHL استفاده: اعداد کوچکتر از بازیکنان دوره کوتاه از زمان" مانفرد گفت. "من درک می کنم که چرا آنها آنچه را که آنها انجام داد. من فقط مطمئن شوید که آن را قابل اجرا برای ما است."

NFL تصمیم گرفتند به ایجاد یک حباب محیط زیست به عنوان اردوگاه های آموزشی باز برای فصل آینده.

"این ممکن است که آنها را مجبور به رفتن در یک حباب" Fauci گفت: "اما من فکر می کنم آنها با وجدان به اندازه کافی و می خواهید برای محافظت از خود بازیکنان و حفاظت از پرسنل که آنها را به انجام کار درست است."

___

آسوشیتد پرس نویسندگان رونالد بلوم در نیویورک و هوارد Fendrich و Darlene Superville در واشنگتن کمک به این گزارش.

___

دنبال استیون شراب در توییتر https://twitter.com/Steve_Wine

___

بیشتر AP MLB: https://apnews.com/MLB و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب