کشیش محکوم به سرقت Oso اسلاید کمک های مالی - Mon, 25 مارس سال 2020 PST

اوک هاربور بشویید. – بدن هنوز مدفون در زیر گل از Oso دامنه کوه در آوریل 2014 زمانی که کشیش گری ری قریب $30,000

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

اوک هاربور بشویید. – بدن هنوز مدفون در زیر گل از Oso دامنه کوه در آوریل 2014 زمانی که کشیش گری ری قریب $30,000 نقدی – کمک های مالی که برای خانواده های عزادار از 43 کشته شدند – به یک کلیسا حساب بانکی که تنها او دسترسی داشتند.

"مردم هنوز هم جستجو برای مرده گفت:" معاون دادستان مایکل Safstrom در دادگاه روز شنبه. "پس این است که بیشترین تضاد آشکار میان کلمات و خصوصی اعمال. آقای ری بود و چهره عمومی از Oso Community Chapel."

این اورت هرالد گزارش Island County Superior Court Judge آلن Hancock محکوم ری به 18 ماه زندان و پنج شنبه برای یک سری از swindles که رفت و در سال و در مجموع به بیش از $152,000 به سرقت رفته از Oso, خانواده, مجموعه صفحات و خود کلیسا جماعت در اسنوهومیش و جزیره شهرستانهای استان است.

"دادگاه وحشت زده توسط ری را شرم آور تقلب و سرقت و خیانت خود و سوء استفاده از اعتماد" هنکاک گفت. "این است که تقریبا بی سابقه ای در سطح تقلب و سوء استفاده است که رخ داده است در این مورد در حال حاضر. 'خواهی سرقت نیست!' نفاق از پارچه ارتکاب این جنایات خیره کننده است."

بزرگراه 530 لغزش بلعیده یک مایل مربع و کل محله در امتداد شمال چنگال Stillaguamish رودخانه با هشدار در مارس 2014. این مرگبارترین چنین اسلاید ایالات متحده تا به حال دیده بود.

در مصاحبه های رسانه ای این Oso پاستور شد صدای ویران انعطاف پذیر جامعه از بازماندگان. کمک های نقدی جریان در از سراسر کشور است. A $30,000 بررسی, بعد, به سرقت رفته توسط Ray وارد از یک کرکلند کلیسا.

در حدود همان زمان ری تاسیس مرمت کلیسا کمنو به عنوان یک شاخه از Oso چپل مخفیانه با استفاده از پول از کلیسا سابق به صندوق یکی از جدید بدون اجازه از جماعت.

او سرنگون شد از Oso. در جزیره Camano او کنترل کامل امور مالی نوشت: کلیسای آیین نامه و تا به حال هیچ نظارت تا اعضا شروع به سوال او را در سال 2017. وی ارائه خود را به عنوان یک مرد فروتن خدا در همدردی از خانواده کلیسا خود را با گفتن آنها او تنها 1500 دلار در ماه گفت: تری اندرسون که هنوز هم در مراسم کلیسا.

در راز ری صف خود را از جیب در کمنو برای سه سال.

او با استفاده از کلیسا پول به پرداخت وام مسکن خود را به پرداخت بدهی مالیاتی و صندوق آموزش و پرورش از خانواده اش. سابق مرمت کلیسای عضو که باعث می شود زندگی به عنوان یک حسابدار Dorie Ohlson, کمک افشای تقلب. او گفت: Ray استفاده می شود کلیسا بودجه برای خرید حدود $10 ، 000 در نقره ای.

در بیانیه ای خطاب به قاضی اندرسون برآورد ری در واقع به سرقت بیش از $244,000 از خود کلیسا فقط در غرب Stanwood. در آن زمان او متوجه شد $138 چپ در کلیسا حساب – و همچنین چند هزار دلار در بدهی از غیر مجاز در وام.

ری التماس گناه در ماه نوامبر سال 2019 به سه فقره درجه اول سرقت هر کدام با تشدید عوامل برای سوء استفاده از موقعیت و اعتماد باعث "عمده اقتصادی جرم و جنایت است."

هفته گذشته ری گفت: او آمد تا با آخرین از بودجه به پرداخت جبران. او وارد جزیره County Superior Court با $82,872 چک پول به ارث رسیده از پدر و مادر خود را به حل و فصل در حدود نیمی از بدهی. نیم دیگر پوشیده شده بود توسط refinancing خانه خود را در شهرستان اسنوهومیش ، Kirkland به کلیسا می خواهم برای دیدن پول رفتن به هدف اصلی خود برای کمک به مردم Oso دادستان گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب