تغییر کلانتر به منصوب موقعیت از انتخابی ممکن است آسان برای Ramsey County مدیره

این شهرستان رمزی مدیره ناراضی کلانتر باب فلچر تحقیق است آنچه در آن بود را به تغییر موقعیت خود را از منتخب را م

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

این شهرستان رمزی مدیره ناراضی کلانتر باب فلچر تحقیق است آنچه در آن بود را به تغییر موقعیت خود را از منتخب را منصوب کرد.

هیئت مدیره است که انتظار می رود به یک گزارش آماده, برای, بررسی, بعد از این هفته برای بحث در جولای 14 نشست.

کلانتر باب فلچر

"چه هیئت مدیره درخواست شد برای این است که هنگامی که اطلاعات در دسترس شد و سپس به شرکت در یک گسترده تر در گفتگو با جامعه در مورد اثر بخشی این تلاش گفت: شهرستان, مدیر, Ryan اوکانر.

هیئت مدیره پیدا کرده است فلچر اقدامات اغلب در تقابل با آن را در دستور کار.

اعضای خود با انتقاد از هزینه های استخدام خود انتخاب و اخیرا زیردستان خود' دست زدن به حبس از مینیاپولیس ماموران پلیس درگیر در جورج فلوید مرگ است.

آنها می خواهم این گزینه به جای او.

فلچر گفت: او از این بحث است.

"نهایی پاسخگویی است که رای دهندگان می شود یک فرصت برای رای," او گفت:. "هر زمان که این سطح معمولا شواهدی وجود دارد که کمیسیون نمی اعتماد عمومی به انتخاب خود کلانتر."

سخت تر از آن به نظر می رسد

چقدر سخت می شود آن را را تغییر دهید ؟

بر روی کاغذ این سه مرحله آسان: نوشتن یک همه پرسی در مورد 30,000 Ramsey County رای دهندگان به ثبت نام در آن و سپس مردم را به رای دادن به نفع این تغییر است. در واقع این فرایند است دلهره آور حقوقی درهم و برهم کردن است که به ندرت موفق بوده است.

"تلاش ها به محل موضوع ملاقات قبل از رای دهندگان به ندرت منجر به یک تغییر از انتخاب وضعیت" ملی کلانتر انجمن گفت: در سال 2019 مختصر در مورد این موضوع. "در سال 1994 آیووا برگزار همه پرسی برای تغییر وضعیت کلانتر از منتخب را منصوب کرد. که ابتکار عمل را به شدت شکست خورده توسط رای دهندگان است."

این اولین بار نیست

مسئله این است که با این واقعیت است که دولت قانون مقرر موقعیت کلانتر انتخاب می شوند بنابراین تغییر آن به احتمال زیاد ممکن است شامل تغییر اساسنامه.

آخرین بار در این شهرستان اقدام به تغییر چیزی در مورد کلانتر موقعیت از طریق دولت قانون بود که در سال 1992 زمانی که رمزی شهرستان در نظر گرفته پیشنهاد ادغام پلیس و کلانتر بخش — ایده مورد ستایش قرار داد و سپس رژیم صهیونیستی است. Arne کارلسون به لحاظ مالی مسئول است. اما آن را نمی باید خیلی حمایت در این شهرستان هیئت مدیره و آن را در نهایت از دست داد حرکت است.

در سال 1995 این شهرستان راه اندازی یک مطالعه از ال روزاریو دانشگاه در شایستگی داشتن یک کلانتر. این مطالعه به این نتیجه رسیدند که باید انتخاب شود.

در سال 2008 زمانی که فلچر بود که در دوره چهارم این شهرستان به آن نگاه کرد دوباره. که پرس و جو پیشرفته به جلسات با Ramsey County منشور کمیسیون اما شکست خورده با یک رای.

یک سنت طولانی مدت

این سوال که آیا کلانتر باید انتخاب و یا منصوب شده است در اطراف تا زمانی که که قدمت 300 سال که شهر لندن و شهرستان میدلسکس نگران بودند با حرکت های تاج که آنها را محروم از حق خود برای انتخاب خود را کلانترها.

امریکا به دنبال مدل انگلیسی. در سراسر کشور انتخابات باقی می ماند محبوب ترین وسیله انتخاب یک کلانتر.

کلانترها انتخاب می شوند برای یک دوره چهار ساله در 41 متحده دو سال شرایط در سه متحده سه سال مدت در یک کشور و شش سال مدت در یک دولت است. تنها آلاسکا, کانکتیکات و هاوایی ندارد و کلانترها. در رود آیلند فرماندار منصوب کلانتر و در دو کلرادو, شهرستان, کلانترها منصوب شهرستان اجرایی است.

رمزی شهرستان کلانتر دفتر بود که دولت برای اولین بار قانون اجرای آژانس تاسیس در سال 1849 که مینه سوتا بود و تنها یک سرزمین است. آن کلانتر انتخاب برای یک دوره چهار ساله در حدود 450 نفر از کارکنان و سالانه بودجه عملیاتی حدود 57 میلیون.

دموکراتیک و یا فقط سیاسی?

چه جوانب مثبت و منفی از داشتن یک انتخاب کلانتر?

"این همه در مورد کنترل و توازن" گفت: لایحه Hutton, مدیر اجرایی انجمن مینه سوتا کلانترهای و سابق Washington County sheriff. "این دموکراسی در آن بهترین. شما را وادار به انتخاب یک افسر اجرای قانون برای خود شهرستان است."

هیئت شهرستان کنترل بودجه و حقوق و دستمزد کلانتر و ناراضی رای دهندگان می تواند او را از دفتر حذف از طریق انتخابات.

برخی می گویند داشتن یک انتخاب کلانتر politicizes ، کلانتر به عنوان مثال ممکن است را انتخاب کنید نه به استخدام افسران که پشتیبانی نمی کند او در مبارزات انتخاباتی خود. اما دیگران می گویند داشتن کلانتر موضوع را به هوی و هوس از هیئت شهرستان می تواند فقط به عنوان سیاسی است.

Hutton گفت: سابق را به آسانی به عنوان که از پلیس اتحادیه و قوانین قرارداد بازی در فرآیند استخدام. او گفت: دومی بیشتر مربوط به خصوص اگر هیئت مدیره و کلانتر را در مخالفت با فلسفه در پلیس.

"که در آن من به عنوان کلانتر من کار می کرد برای مردم," او گفت:. "من برای هر فردی از شهرستان که انتخاب من به جای پنج نفر است."

سختی فروش

باید هیئت مدیره را انتخاب کنید به دنبال تغییر منشور آن نیاز به متقاعد کردن رای دهندگان که county مدیر بهتر است قاضی مدارک از دفتر کلانتر از آنها چیزی دیگر تابلوهای پیدا کرده اند دشوار است.

در دهه 1960 دو کشور یکی در اورگان و واشنگتن خود را تغییر منشور اجازه می دهد تا این شهرستان به انتخاب خود کلانتر. هر دو به پایان رسید تا ناراضی با نتایج و رای به بازگشت به انتخابات. میامی-Dade شهرستان در فلوریدا جایی که کلانتر منصوب شده است پس از دهه 1960 خواهد بود انتخاب خود کلانتر در سال 2024 زیر اصلاحیه تغییر دهید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب