روح: با هیچ درس و چند, فروش, فروشگاه موسیقی می یابد راه های جدید برای اقامت شلوغ - Wed, 13 May 2020 PST

یادداشت سردبیر: Oتو سری جدید روح مشاغل اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

یادداشت سردبیر: Oتو سری جدید روح مشاغل اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس از آن خاموش شدن ناگهانی در ماه مارس و تطبیق با چالش های جدید پیش رو است.

پارکینگ خالی در اصلاح موسیقی مرکز ساوت هیل محل در صبح روز شنبه است و هنوز هم دید غیر معمول را برای صاحبان.

"از آن استفاده می شود به رقص در اینجا" شرکت صاحب رابین اصلاح گفت.

"من واقعا از دست همه" مالک دبی اصلاح گفت: بعد از آن.

دو-فروشگاه اسپوکن زنجیره قرار بود به جشن خود را 40 سال در کسب و کار در این تابستان. آن را به برخورد با انشعابات از COVID-19 بیماری همه گیر.

اما در حالی که آن عملیات خرده فروشی زمین را متوقف کند و در فرد درس ابزار بودند قطع به جبران مانده اند مشغول ارائه خدمات اضافی به مشتریان بزرگ با یک بیماری مرتبط مورد نیاز است.

صدها نفر از ابزار برنج از اسپوکن مدارس عمومی های شنی منطقه مدرسه و دیگر مدارس محلی نیاز به مقادیر قبل از سال تحصیلی آینده.

"شما در واقع تف به آنها گفت:" رابین اصلاح که به صرف مقدار زیادی از این بیماری همه گیر تمیز کردن ابزار در فروشگاه شمال اسپوکن محل در نزدیکی هارمون پارک.

برخی از ده ها ابزار نشسته در جنوب تپه فروشگاه جدید تمیز کردن اتاق به نمایندگی از حدود یک هفته ارزش کار برای رابین اصلاح, او گفت:. صدها نفر از ابزار بازگشت زود هنگام توسط دانش آموزان و جمع آوری شده از موجودی انبار را از طریق درب در شش هفته.

این روند است که می تواند به یک ساعت در هر دستگاه شامل یک گام اضافی از فرو بردن ابزار در یک ضد عفونی کننده علاوه بر مصرف آنها را از هم جدا شستشو آنها را با مواد شیمیایی و فرو بردن آنها دو برابر بیشتر در شیمیایی ها.

به جبران انتظار برای دیدن بیش از 1000 ابزار در پایان از تابستان است.

"ما واقعا بانکی در تمیز کردن" رابین اصلاح گفت.

دبی اصلاح برآورد کسب و کار دهکدهای از دست داد چند هزار دلار درآمد. اما فروشگاه ها شده اند قادر به حفظ خود را پرداخت دو کارمند تمام وقت و چند وقت کارکنان از طریق چک حفاظت از برنامه وام.

"بهار ما است, زمان آهسته به هر حال. ما تنها زمان آهسته" دبی اصلاح گفت. "اما این مرده بود متوقف شود."

او گفت که او کار می کرد از یک سیستم برای مردم به تماس با فروشگاه از خانه و یا فقط در خارج از درب جلو و ارائه منظقه وانت اغلب برای موسیقی کتاب های درسی در طول آموزش از راه دور.

رابین گفت: اصلاح ابزار تعمیرات نیز شده اند و چند دور بین.

و منحصر به فرد موسیقی مدرسان که اجاره فضا برای درس رنج می برد دبی اصلاح گفت.

Kindermusik یک برنامه برای کودکان بسته و متوقف اجاره فضا از اصلاح در دسترس نباشد, او گفت:.

بسیاری از مدرسان باید نقل مکان کرد و درس های آنلاین, او گفت:. اما برای برخی وجود دارد هیچ جایگزینی برای فرد درس.

"من سبک از آموزش است که من بازی می کنم حق با آنها گفت:" مربی کلی Bogan که تا به حال 50 نفر از دانش آموزان و نیز از دست رفته در چند اجرای برنامه در سالن های محلی در هر ماه.

اما او گفت که او می برد پیکربندی یک فضای استودیو هنگام shutdown در حالی که او زندگی می کردن پس انداز خود را.

"من نمی خواهید آن را به رفتن برای همیشه" Bogan گفت. "من عاشق برگزاری یک ابزار در دست من آیا آن را تدریس و یا انجام. من از دست آن است."

هنگامی که فرد در کسب و کار رزومه زیر اجتماعی فاصله دستورالعمل های جبران می تواند ارائه تخفیف و یا دیگر تبلیغات به مردم را به فروشگاه خود را.

آنها همچنین امید به 40th anniversary party بعد از آن در تابستان و نه در ژوئیه اگر دولت محلی و دستورالعمل برای آن اجازه می دهد.

بدون در نظر گرفتن اصلاح طرح به دست خود را کامل در هفته های آینده و به سقوط.

"ما باید یک تابستان مشغول تمیز کردن گفت:" دبی اصلاح. "ما واقعا خوش شانس است که ما چیزی را انجام دهد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن