آن را خارج: جرقه بچه های خود را' تصورات با فضای علم ماجراجویی - Mon, 13 Jul 2020 PST

یک مورچه مزرعه من تا به حال به عنوان یک کودک من نگه داشته هیپنوتیزم در حالی که من به تماشای کوشا حشرات حفاری ش

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

یک مورچه مزرعه من تا به حال به عنوان یک کودک من نگه داشته هیپنوتیزم در حالی که من به تماشای کوشا حشرات حفاری شن و ماسه خود را تونل.

با نگاهی به گذشته, من را شگفت زده کرد و حتی آن را اجازه داده شد در داخل خانه ما اما بدیهی است که من آن را فراموش کرده.

ژوئیه و اوت را از شانس زیادی برای کودکان به دانشمندان نوپا با ایده های مشابه. بله, که عمدتا در خارج از سرگرم کننده است.

تلاش چیزهای جدید در تابستان امسال مانند خیال پرستی و کاوش حیات وحش به کودکان دلایل بیشتری برای رفتن بر روی یک ماجراجویی در خارج از منزل.

دانشمندان جوان

برخی از منزل علم می تواند شامل کودکان و نوجوانان که می خواهند برای ایجاد یک تفاوت. در scistarter.org هر کسی می تواند شرکت را به عنوان مقیم دانشمندان در پروژه های مشترک به سند تغییرات در طبیعت, عکس هایی از ابر و جریان یا مسیر حیات وحش است.

برای مثال شما می توانید با جستجو در سایت برای پیدا کردن شمال غربی اقیانوس آرام سرهم بندی کردن زنبور عسل اطلس به عنوان یک پروژه مشترک برای پیگیری و حفظ زنبور عسل از اورگان و واشنگتن و آیداهو.

که دست در نزدیکی خانه بسیاری از رسانه ها هنوز فروش آن مورچه مزارع مانند از nature-gifts.com در برمرتون. این سایت می گوید این کشتی "زنده قرمز برداشت مورچه ها" و مواد غذایی با کیت در سه تا پنج روز اما هشدار منتظر روز زیر 85 درجه است.

فروشگاه طبیعت دیگر کیت های کمک به کودکان در یادگیری در مورد پروانه ها, کرم ها و یا قورباغه. رنگ آمیزی صفحات و اطلاعات حشرات یافت می شوند در learnaboutnature.com.

همچنین چک کردن غرب دره, هوای آزاد, مرکز آموزش مجازی آنلاین است که "زندگی در روزهای جمعه" با فیلم های یوتیوب در مورد محلی گیاهان و حیوانات. پست های اخیر نشان داد بالا 10 پرندگان از واشنگتن و وحشی یافت می شود در یک پیاده روی از Tubbs هیل در کار د لین.

خیال پرستی

اسپوکن می افتد کالج افلاک ارائه می دهد چندین منابع آنلاین برای دانش آموزانی که می خواهند به دانستن بیشتر در مورد درخاکسپاری سیارات و فضا.

رفتن به این لینک در sfcc.spokane.edu/for-our-students/around-campus/planetarium/resources-for-educators.

برای پیدا کردن اشیاء قابل مشاهده در آسمان شب برای هفته جاری بررسی skyandtelescope/مشاهده/ataglance یا timeanddate.com/astronomy/night/.

البته مادر یا پدر می تواند با کمک یک نرم افزار برای شناسایی ستاره ها و صور فلکی زمانی که شما نگه داشتن یک گوشی هوشمند به سمت بالا به سمت آسمان شب است.

برنامه های محبوب عبارتند از آسمان راهنمای یا SkyView.

ناسا ارائه می دهد یک برنامه با دستی درخاکسپاری ابزار به عنوان به خوبی.

طبیعت شکار لاشخور

شما می توانید کودکان و نوجوانان کمک به ایجاد یک یکنوع بازی شبیه لوتو مانند کارت با مربع و تصاویر را برای چک کردن در یک بازی پیدا کردن برخی از گل ها و گیاهان در طبیعت پیاده روی.

یکی دیگر از گزینه است برای پیدا کردن یک طبیعت شکار روبنده چک لیست از منابع آنلاین. این دیگر زمین اما Spokane County Library District ایجاد یک وبلاگ است که با این نسخهها کار در هر روز با راه های آسان برای جشن و کشف جهان ما با بچه ها.

چک کردن تصاویر از طبیعت زمانی که کودکان دیدن یک پروانه, جریان های مورد علاقه حشرات و گیاهان و درختان.

شاید یکی از اولین برای تکمیل یک شبکه می شود به انتخاب طعم بستنی برای خرید در راه خانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن