دیو Feschuk: حلقه نیست یک چیزی که در حال حاضر با موکول توکیو بازی های المپیک یک سال دور

روز است که نشانه یک سال از افتتاح المپیک بازی است که به طور سنتی یک لحظه قابل توجهی از هیاهو. اما با توجه به ش

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

روز است که نشانه یک سال از افتتاح المپیک بازی است که به طور سنتی یک لحظه قابل توجهی از هیاهو. اما با توجه به شرایط فعلی شاید خیلی از تعجب که پنج شنبه در یک سال-از نقطه عطف برای به تعویق افتاد 2020 توکیو بازی ها آمد و رفت و با تسخیر کرده توجه کنید.

شما در متمایز اقلیت اگر شما را برآورده نمی امیدوار صحبت از یک سال-در اواخر تابستان بازی ها با چشم شک و تردید و طعنه آمیز "موفق باشید با آن است." از آن آسان است به پایین در بازی های المپیک در یک لحظه مثل این. حتی در ژاپن که در آن قبل از همه گیر روز بازی های المپیک 2020 شده بود در میان اکثر giddily پیش بینی شده در سال های اخیر, حافظه, خلق و خوی تبدیل شده نسبتا تاریک است.

رئیس کمیته سازماندهی توکیو اعلام آشکار این هفته: در شرایط فعلی جهانی بازی احتمالا نمی تواند برگزار شود. و کسانی هستند که معتقدند ما باید متوقف کردن و حتی فکر کردن به آنها می تواند. یک نظرسنجی توسط یک سرویس خبری گفت: کمتر از 24 درصد از پاسخ دهندگان به نفع برگزاری بازی های فصل تابستان است. که هشدار دهنده افت کردن در شور و شوق با توجه به توکیو قبل از تغییر جهان شده بود اشاره کرد برای قریب به اتفاق بلیط تقاضا و نسبتا قوی حمایت جامعه.

اما این بار این است که حتی یک المپیک افسانه مانند Marnie McBean آشپز ده ماموریت کانادا در سال 2020 تیم و جهانی اذوقه رسان از عملی مثبت خواهد شد اذعان کرد که hypothesizing در مورد برگزاری پنج حلقه دار عینک تابستان آینده می تواند توهین خاصی گوش.

"من فکر می کنم مردم حق ... به گفت:" چرا ما حتی صحبت کردن در مورد بازی های المپیک در حال حاضر ؟ چرا این گفتگو؟' "McBean گفت.

هنوز هم در محافل که در آن McBean سفر — یا دقیق تر که در آن او زوم — روزانه گفتگو حول محور طاقت فرسا احتمالات و همیشه در حال تغییر واقعیت از کشیدن همیشه بعید است بازی های المپیک است. یک تکه بزرگ از McBean کار به عنوان آشپز ده ماموریت به تجمع ضرب المثلی نیروهای نظامی به طور خاص صدها نفر از ورزشکاران زنجان به رقابت برای کانادا باید این بازی ها در یک بروید. و بنابراین او را به انجام آن را به عنوان هر چند شعله روشن خواهد شد در برنامه.

آخرین زمین به کانادا در کنار رقبای befits یک لحظه غم انگیز. در نامه ای به ورزشکاران او خواست آنها را به "بیشتر" از این غیر معمول بار.

"بیشتر از این میخوای زندگی با این داستان برای همیشه" McBean گفت. "بنابراین استفاده از زمان عاقلانه است. استفاده از زمان در راه شما افتخار ... منتظر نیست برای کسی که می گویند'،' آماده به بازی زمانی که چراغ آمده است."

او کاملا آگاه است که او کلمات ساده تر می شود. آن را فقط به این نیست که شما هیچ المپیک در این تابستان. این است که تعداد بسیار کمی وجود دارد ورزش های المپیک به عامل بر روی چیزی شبیه یک برنامه منظم. در حالی که multimillionaires از NBA و NHL لوکس ساخت استادانه درست شده و گران قیمت حباب — NBA نسخه در اورلاندو هزینه شده است چیزی در حدود 1 میلیون دلار (ایالات متحده) یک روز به کار — بسیاری از ورزش های المپیک است که ترکیب سنگین بین المللی برنامه سفر با نسبی بند کفش بودجه به نظر می رسد یک راه طولانی از بازگشت به حالت عادی.

"ما کشتی گیران می تواند دست و پنجه نرم در این زمینه, اما آنها نمی توانند دست و پنجه نرم کردن در این ورزشگاه نشده است. ما شناگران در استخر, اما آنها یک تیم کامل آموزش با یکدیگر هنوز" McBean گفت. "آنها می خواهند به اجرا زمانی که آنها در حال گفت آنها فقط می تواند تنه زدن."

اصرار به اجرای استعاری و در غیر این صورت به وعده تنها قوی تر به عنوان ورزش حرفه ای پاپ تا بر روی صفحه نمایش تلویزیون در تابستان امسال و حداقل یک گوشه ورزشی پادشاهی دوباره بازسازی شده است به برخی از صورت ظاهر از سفارش.

"NBA می توانید تمام پول خود را در آن و ما می توانید یادگیری خود را از آن. ما در حال رفتن به درک چه کار می کند و چه کار نمی کند" McBean گفت. "و قطعا حق از ورزشکاران المپیک است به طور قابل توجهی پایین تر از حق از میلیونر بازیکنان NBA و من نمی نگه دارید که در برابر آنها. است که ورزش خود فرهنگ است. اما ورزشکاران المپیک می خواهم به عنوان امن و ایمن برای اطمینان حاصل کنید. من نمی گویم ما می خواهیم هر کمتر ایمنی. اما یک سال از هم اکنون بسیاری از چیزها را نمیفهمد شده. ما باید مقدار زیادی از زمان."

در این فاصله زندگی با یک محدود زمانی که شما در کسب و کار از هل دادن محدودیت های انسان است که به سختی مطلوب است.

"(کانادا ورزشکاران المپیک) هستند سودا در حال حاضر برای این لحظات از دست رفته" او گفت:.

McBean می داند درد نکنه از آموزش برای بخش عمده ای از quadrennial تنها برای دیدن رویای المپیک مرگ در 11 ساعت. در سرب تا 2000 سیدنی در آنچه قرار بود سوم المپیک از یک طبقه قایقرانی حرفه ای که او را دیدم برنده سه مدال طلا و یک برنز در دو قبلی او چند هفته از رقابت هنگامی که او آگاهانه توسط یک دکتر که هیچ مقدار از painkilling معجون و یا ذهن بیش از ماده انگیزه رفتن به جفت بیرون زده دیسک را در پشت او قابل دوام برای رقابت.

"آن شکست قلب من است. من به نظر می رسد بسیار نفس برای روز" او گفت:. "اما این تصمیم آسانی بود زیرا (رقابت) فقط ممکن نیست."

صحبت از امکانات بوده است وجود دارد برخی از نسبتا خوب اخبار از توکیو است. سازمان شده اند قادر به تایید می کنند که, دهکده المپیک, توسعه مسکن در دسترس خواهد بود برای استفاده از یک سال از در حال حاضر — هیچ ماده های کوچک با توجه به بسیاری از واحدهای در حال حاضر فروخته می شود مالکان و سرمایه گذاران. سالن باقی می ماند بروید. رقابت برنامه گیج کننده ورزش در بین المللی rejigging به نظر می رسد شدنی است. اما هنوز هم شک وجود دارد و آن قطع خواهد شد بیش از بازی برای سال آمده است, به خصوص که منتظر یک واکسن برای coronavirus می شود تا کنون دیگر.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

McBean است که به سختی و بی تکلف به doomsaying; سازمان باید اذعان کرد که یکی دیگر از به تعویق افتادن غیر ممکن است که گام بعدی آشکار است لغو. به عبارت دیگر, آن را آسان به پایین در بازی های المپیک در یک لحظه مثل این. اما آسان شده است هرگز به المپیک راه.

"این تقریبا مانند ما در حال درخواست از ورزشکاران ما برای بیرون کشیدن اسطوره ققنوس در آن برنامه های خود را سوخته شده اند و چیزی با شکوه می تواند بیرون آمدن از آن خاکستر. و اسطوره ققنوس نیاز به کسانی که خاکستر" McBean گفت. "به طوری که آنها می آیند از این به نوعی قوی تر و انعطاف پذیر تر و با بیشتر درک جهانی از چه چیزی برای آنها مهم ...

"و اگر ما به یک نقطه که در آن (المپیک) اتفاق می افتد, آنها در حال رفتن به نمایندگی که ما واقعا با هم می آیند و ما شده ایم انعطاف پذیر و مداوم در نحوه مدیریت این ویروس. به عنوان انسان ما باید به شکل از چگونه برای مدیریت و جلوگیری از این. و اگر ما به جشن های المپیک به عنوان بخشی از جشن های ما در پایان این من فکر می کنم که رفتن به بسیار باور نکردنی است."

Dave Feschuk

تاریخ گفتگو

س:

از دست رفته بازی های المپیک در تابستان امسال ؟ به اشتراک گذاری افکار خود را در زیر

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن