تکدی ماسک قطعنامه رای دادند را به عنوان COVID-19 مورد افزایش - Fri, 17 Jul 2020 PST

با تعداد COVID-19 نفر از شمال آیداهو در ادامه به افزایش تکدی سلامت منطقه کاهش یافته است جمعه به اتخاذ یک ماسک

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

با تعداد COVID-19 نفر از شمال آیداهو در ادامه به افزایش تکدی سلامت منطقه کاهش یافته است جمعه به اتخاذ یک ماسک دستور پس از آن ملاقات سفت مخالفت اعضای عمومی به عنوان به خوبی به عنوان اعضای هیئت مدیره بهداشت و درمان .

پن هندل سلامت منطقه را پوشش می دهد که, Kootenai, بونر, Boundary, Benewah و شوشون شهرستان, گزارش 66 موارد جدید در روز جمعه با مجموع موارد در حال حاضر در 1,130. اکثر موارد آمده از Bonner شهرستان که در حال حاضر 618 فعال موارد است. وجود دارد 11 ساکنان در بهداشت منطقه به منطقه در حال حاضر بستری برای COVID-19.

حدود 500 نفر با حضور در فرد و از راه دور نشست تکدی سلامت منطقه مدیره. کسانی که حضور در شدت ابراز مخالفت با اندازه گیری.

هیئت مدیره را باز کرد تا این دیدار به تعداد کمی از فرد شرکت کنندگان بر اساس اجتماعی فاصله استاندارد است اما اکثر مردم در ارتباط باشید از طریق زوم.

در طول جلسه کسانی حضور در فرد تحسین و فریاد زد: "او را دروغگو" یا "این درست نیست" زمانی که اثر از ماسک ها مورد بحث قرار گرفت.

کسانی که در حضور بیش از زوم برگزار شد تا نشانه های مطلب "من مخالف یک ماسک دستور." عضو عمومی و همچنین هک یک مدیر صفحه نمایش های توانایی و نوشت: "بدون ماسک" بر روی نمودار. طراحی شد و با صدای بلند تشویق کسانی که در حضور و غیاب در فرد است.

کاترین Hoyer, تکدی سلامت منطقه سخنگو گفت: بدون زوم جلسه هک شده است مانند قبل از این. Hoyer نمی دانید که چگونه از آن اتفاق افتاد اما گفت که آنها کار خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود این اتفاق نمی افتد دوباره.

جف لی هیئت مدیره کارکنان اپیدمیولوژی گفت: تعداد موارد در منطقه خواهد شد و به احتمال زیاد افزایش طول دو هفته آینده.

"در واقع آنچه که ما در حال دیدن یک مقدار قابل توجهی از COVID موارد در آینده روزمره" لی گفت.

دکتر ریچارد McLandress, از, Kootenai, شهرستان ساخته شده حرکت به هیئت مدیره همراه با مشاور حقوقی, پیش نویس یک قطعنامه که مورد نیاز ماسک پوشیده می شود ، هیچ کس seconded حرکت.

Jai نلسون یک پرستار در شهرستان Kootenai, پس از نقل مکان به جدول بحث در اطراف یک ماسک حکم تا زمانی که هیئت مدیره در جلسه هفته آینده. او گفت که او نیاز به زمان بیشتری برای خواندن در مورد اثربخشی ماسک. همه اعضای تایید شده به جز McLandress که گفت: مسئولان نباید منتظر یک روز دیگر به دستور ماسک.

او گفت که او بر این باور در مردم حقوق شخصی اما گفت: این هیئت همچنین دارای یک راست به جلو یک دستور مانند این.

"من قویا معتقدم که ما به عنوان یک هیئت مدیره نیاز به عمل" McLandress گفت.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری است که به شدت توصیه می شود مردم را به پوشیدن ماسک در مکان های عمومی, با استناد به یک "شواهد" که پارچه ماسک کار می کنند.

"اصلی حفاظت از افراد و به دست آوردن از پوشش زمانی رخ می دهد که دیگران در جوامع خود نیز پوشیدن پوشش صورت" CDC گفت: در بیانیه صادر شده در اوایل این هفته.

دیگر اعضای هیئت مدیره موافق نبود که ماسک می کند گسترش COVID-19. عضو هیئت مدیره والت کربی مرز شهرستان کمیسر گفت: افراد باید تصمیم بگیرند که آیا آنها می خواهند به پوشیدن ماسک. کسب و کار می تواند تصمیم بگیرد که قوانین خود را دارند اما در نهایت باید آن را یک تصمیم مردم است.

شهرستان کار د لین عضو شورای دن فارسی گفت که او امیدوار است سلامت منطقه پیشنهاد یک ماسک دستور countywide اما اگر آنها نمی, او آماده است برای آوردن این موضوع در شورای شهر جلسه بعدی.

این ویروس می کند در مورد مراقبت از مرزهای زبان انگلیسی گفت: بنابراین یک countywide دستور خیلی بیشتر حس می کند.

اسپوکین ولی شهردار بن فتیله گفت: این امر می تواند مفید برای هر دو طرف مرز به قوانین مشابه برای پوشش و اجتماعی فاصله.

"ما یک جامعه بزرگ که آیا ما آن را درک یا نه گفت:" فتیله رئیس اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه مدیره.

فتیله گفت که او ترجیح می دهند بیشتر رویکرد منطقه ای برای مبارزه با COVID-19. او اشاره کرد که زمانی که کسب و کار بازگشایی هر چه زودتر در آیداهو بسیاری از مشتریان که به طور معمول خرید در اسپوکن یا اسپوکین ولی عبور از مرز.

به زبان انگلیسی گفت: مردم باید گوش دادن به کارشناسان بهداشت می گویند که پوشش کمک می کند تا سرعت و جلوگیری از گسترش, او گفت:.

"اینطور نیست که ما درخواست مردم برای قطع کردن بازوی خود را," او گفت:. "فقط به پوشیدن ماسک. هنگامی که شما در نظر جایگزین در ذهن من آن را قطعا ارزش قیمت است."

جاناتان فشار کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب