تغذیه صندلی هشدار ممکن است پایدار از رکود همه گیر

توسط کریستوفر RUGABERواشنگتن (AP) — فدرال رزرو صندلی جروم پاول هشدار داد دوشنبه تهدید یک رکود طولانی مدت ناشی

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

توسط کریستوفر RUGABER

واشنگتن (AP) — فدرال رزرو صندلی جروم پاول هشدار داد دوشنبه تهدید یک رکود طولانی مدت ناشی از شیوع ویروسی و خواست کنگره و کاخ سفید را به عمل بیشتر برای جلوگیری از طولانی مدت آسیب های اقتصادی.

فدرال رزرو و کنگره گرفته اند دور از رسیدن به مراحل سعی کنید برای مقابله با آنچه که به احتمال زیاد به یک رکود شدید ناشی از گسترده shutdown از اقتصاد ایالات متحده. اما پاول هشدار داد که گسترده ورشکستگی در میان کسب و کارهای کوچک و گسترش بیکاری برای بسیاری از مردم باقی می ماند یک خطر جدی است.

"ما باید به انجام آنچه ما می توانیم برای جلوگیری از این نتایج" پاول گفت.

اضافی کمک های نجات از هزینه های دولت و یا سیاست های مالیاتی هر چند پر هزینه خواهد بود "ارزش آن را اگر آن را کمک می کند تا جلوگیری از طولانی مدت آسیب های اقتصادی و برگ ما با قوی تر, بهبود," او گفت:.

پاول صحبت می کرد یک روز پس از مجلس نانسی پلوسی حزب دموکرات کالیفرنیا, پیشنهاد 3 تریلیون دلار بسته کمک های که مستقیم پول به کسب و کارهای کوچک دولت و دولت های محلی و دیگر محاصره موسسات. این پول را در بالا آمده است از حدود 3 تریلیون دلار در اوایل کمک های مالی که دولت فراهم کرده است. به تغذیه خود نیز مداخله کرده و با کاهش نرخ بهره به نزدیک صفر و ایجاد های متعدد اورژانس برنامه های وام دهی.

در عین حال تهمت مقامات دولت گفته اند که آنها می خواهم برای دیدن چگونه قبلی بسته کمک اقتصاد تاثیر می گذارد. و رهبران جمهوری خواه در کنگره آمریکا ابراز شک و تردید در مورد امکان قابل توجهی هزینه های بیشتر در حال حاضر.

"عمیق تر و طولانی تر از رکود می تواند ترک ماندگار آسیب به ظرفیت تولیدی اقتصاد" رئیس هشدار داد در آماده سخنان قبل از برگزاری یک بحث آنلاین با پترسون موسسه بین المللی اقتصاد. "قابل اجتناب خانگی و کسب و کار insolvencies می تواند وزن بر رشد برای سال آمده است."

او گفت: از سوی فدرال ریزرو "در ادامه به استفاده از ابزار ما به کمال خود" تا زمانی که شیوع ویروسی فروکش اما او هیچ اشاره از آنچه فدرال رزرو در مراحل بعدی ممکن است.

پاول تکرار هشدارهای قبلی خود است که تغذیه می تواند به من قرض بدهید پول حلال شرکت ها برای کمک به آنها را از طریق بحران است. اما دیگر رکود می تواند تهدید به ورشکستگی قبلا سالم شرکت بدون کمک بیشتر از دولت است.

پاول را بدبینی نمایش در تقابل با گفتار دوشنبه توسط چارلز ایوانز رئیس فدرال رزرو شیکاگو است. ایوانز ترسیم تر خوش بین چشم انداز و پیشنهاد کرد که "آن را معقول و منطقی به فرض مشروع بازگشت به رشد در نیمه دوم" از این سال و به 2021.

در سخنان خود توصیه رئیس بانک فدرال تأکید برخی از خشن اثرات رکود اقتصادی. در میان کسانی که مشغول به کار در ماه فوریه نزدیک به 40 درصد از خانوارهای با درآمد کمتر از $40,000 یک سال از دست رفته در ماه مارس پاول گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب