کانادا سبک وزن اردن نبرد از دست می دهد و تصمیم گیری در Bellator اولین

UNCASAVILLE CONN.—کانادا سبک وزن اردن (جوان تفنگ) Mein, بازگشت مبارزه و پس از دو سال فرار خود را از دست داد Be

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

UNCASAVILLE CONN.—کانادا سبک وزن اردن (جوان تفنگ) Mein, بازگشت مبارزه و پس از دو سال فرار خود را از دست داد Bellator اولین تصمیم به جیسون (الاغ لگد زدن ماشین) جکسون در شب جمعه.

قضات به ثمر رساند آن 30-27, 30-27 و 30-27 برای جکسون.

جکسون, punished, Mein را با لگد و مورد استفاده خود را در رسیدن به مزیت برای کنترل فاصله قابل توجه است. 30 ساله از Lethbridge آلتا., به نظر می رسید پرستاری بازوی راست خود را به عنوان مبارزه عینک. جکسون قطع نبرد با یک راست به سر میدوی را از طریق دور سوم مبارزه در پشت درهای بسته در Mohegan Sun Arena.

خروس وزن Sergio Tia (20-5-0) برنده یک تصمیم به اتفاق آرا بیش از ریکی Bandejas (13-4-0) در رویداد اصلی Bellator 242 ارتقاء را نشان می دهد اولین بار پس از فوریه. 22.

Mein (31-13-0) آخرین مبارزه جولای 28, 2018, زمانی که او برنده یک تصمیم بیش از Alex (سفید بزرگ) مورنو در کلگری بهبود خود UFC رکورد به 5-4-0 با دومین پیروزی راست پس از اجرای سه ضرر و زیان است.

دو عمل جراحی به دنبال. او تا به حال یک پاره منيسک تعمیر اما بازگشت او به آموزش هفت هفته بعد از آن ثابت می شود بیش از حد به زودی. او منيسک پاره دوباره نیاز به یک عملیات دیگر.

این مورنو مبارزه گذشته در UFC مقابله بنابراین او در زمان زمان به بررسی گزینه های خود را قبل از امضای قرارداد با Bellator.

29 ساله جکسون, فارغ التحصیل از فصل 21 از "نهایی جنگنده" قبلا برگزار شد 170 پوند عناوین در پیروزی FC, Titan FC و میراث اتحاد مبارزه با تبلیغات.

جامائیکا متولد جکسون (12-4-0) قطار در ضربه سخت 365 در فورت لادردیل فلوریدا., تحت سابق جهان کیک بوکسینگ قهرمان هانری Hooft. او تا به حال برنده سه مستقیم و پنج تن از شش گردش.

Mein که شروع به مبارزه به عنوان یک حرفه ای در سال 2006 در سن 16 سالگی بازنشسته در سال 2015 اما به عمل بازگشت در ماه دسامبر سال 2016.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن