بروس آرتور: جهان متفاوت است, همان برگها. خود را به دروازه بان چشم برای اولین بار در بازی 1 در برابر کت

آخرین بار تورنتو افرا برگها یک بازی که در نیمه راه از اهمیت ما در یک زندگی متفاوت دور از محل. این بازی احتمالا

توسط NASERINEWS در 13 مرداد 1399

آخرین بار تورنتو افرا برگها یک بازی که در نیمه راه از اهمیت ما در یک زندگی متفاوت دور از محل. این بازی احتمالا باید بازی شده واقعا. روز بعد رودی Gobert آزمایش مثبت برای coronavirus و آمریکای شمالی در نهایت رسما lurched به همه گیر زندگی. شد جهان پیش.

و سپس معلوم شد آنها, نیست, که, متفاوت, حتی داخل یکی از دو انجماد و خالی صدا مراحل امیدوار است که COVID-19 همه گیر است که قفل شده خارج است. یکشنبه شب شد بازی 1 از تورنتو هیئت منصفه تقلب بهترین-از-پنج برابر Columbus Blue Jackets. کلمبوس مربی جان Tortorella گفته بود "ما قصد داریم به ما هستند. ما در حال رفتن به که ما هنگامی که ما شروع به بازی 1."

و آنها بودند. آن را یک بازی کلمبوس راه — پایین-رویداد خرد دور سعی کنید برای شکستن به ما اجازه دهید به — است که نوع بازی این برگها را می خواستم به یاد بگیرند که چگونه به نفع خود. هر دو goalies تا به حال به خوبی در اینجا وجود دارد; Joonas Korpisalo سرقت Auston ماتیوز در دوم و Frederik اندرسن بود به غارت الیور Bjorkstrand چند دقیقه بعد. پس از دو دوره این تیم تا به حال به عنوان بسیاری از اهداف در بازی که مهم به عنوان آنها می خواهم در تمام ماه ژوئن.

تمام فصل برگها تلاش برای یادگیری به بازی بازی های خسته کننده. به بیمار نه به کرک. خوب یک دقیقه به سوم آبی کت رها فشار با یک تیرکمان بچه گانه خروجی منتقل می کند که در طب اتکینسون برداشت و به ضرب گلوله از 20 فوت و آن را ضرب و شتم اندرسن بود که بلافاصله نا امید کرد. برگها در پاسخ با یک پوسته شوکه شیفت گرفت و یک پنالتی که آنها کشته شدند. تورنتو فشار آمد دیر و کلمبوس آن را به کار گرفته و خوب و گل خالی netter برای 2-0 برنده. هاکی اجرایی ارسال می شود توجه داشته باشید: این یک baaaaad matchup برای تورنتو آن را گفت.

شاید این ساده است: آنها همان برگها حتی در این جهان بسیار متفاوت. این نیست که از لحاظ فنی برگشتی, حتی اگر آن است که پس از فصل بنابراین آنچه در آن است واقعا ؟ وجود دارد مقدار زیادی از راه هایی برای اندازه گیری چگونه به شدت همه گیر شده است آمار ایالات متحده, اما این یکی: آن را تعقیب کل NHL که به مدت طولانی تعقیب بازار آمریکا با تمام قلب خود به کانادا.

ساختمان های خالی از همه چیز اما دوربین های تلویزیونی و لوله کشی در صدا و توان وجود دارد که به احساس آنچه آن را مانند به تماشای یک برنامه تلویزیونی در حال فیلم برداری. آنقدر تغییر کرده است که این تظاهرات پس از قتل پلیس جورج فلوید ساخته شده اند NHL مواضع سنتی در روابط — ما در برابر نژادپرستی می گوید لیگ که قهرمان بازدید از مغلوب ساختن پیشی جستن کاخ سفید سه بار در سه سال — شکر خدا منسوخ شده است.

که به معنای پنج شنبه, مینه سوتا, مت Dumba ساخته شده یک سخنرانی قلبی در مورد نژاد پرستی, سیاه زندگی ماده و چگونه هاکی نیاز به توان بیشتر استقبال به مردم است که سفید است. که نیمه فیلیپینی defenceman زانو به تنهایی در ایالات متحده ملی, با بازیکنان Darnell و مالکوم Subban قرار دادن دست بر روی شانه های او بود کلاسیک NHL نماد و دیگری یادآوری چگونه تنها آن است که به راستی اعتراض برای برابری نژادی در هاکی.

"پله آن را تقریبا احساس می کردم وارد حلقه مانند من یک جنگنده و یا چیزی" گفت: Dumba در روز یکشنبه. مبارزان البته وارد حلقه به تنهایی.

Dumba گفت که او پشیمان نمی زانو برای "O کانادا" بیش از حد و افزایش یک مشت بقیه مسابقات را به خاطر آن سخت به زانو زدن اگر شما در صف شروع و سرود با شما اتفاق می افتد بر روی نیمکت. اما هیچ کدام وجود دارد که در تورنتو یکشنبه شب. هیچ کس در زمان زانو. در سال 2016 Tortorella تهدید به نیمکت بازیکنان در تیم ایالات متحده آمریکا اگر آنها موفق به ایستادن برای سرود طوری که توضیح داده شده کلمبوس. و اگر آنها به حال فرسوده Black Lives Matter, تی شرت, برگها نمی جرات. هیچ کس تا آنجا که سر جعلی نسبت به هر چیزی, اما, هاکی, عجیب و غریب به عنوان آن بود.

برگشتی یک چرخ رولت در بهترین زمان. این برگها حق رای دادن در ضمن نشده برنده سری حذفی در 16 سال است. فصل خود بود و عقب و جلو نبرد بین مهارت و نارسی و یک دروازه بان که نمی تواند پیدا کردن جای پا و این آزمون احتمالا نمی تواند ثابت کند آنها به رشد آن تنها می تواند به اثبات آنها نیست.

و این سوالی است که: چه کسی می تواند پیدا کردن حذفی شدت بهتر است ؟ که می توانید آتش تا خود انگیزه و بدون یک ساختمان پر از مردم بازی بیش از لوله کشی-در صدای جمعیت که برای تلفن های موبایل مانند ریش ریش شدن دست دوم مانیتور کودک? برگها مربی شلدون Keefe صحبت در مورد اولین rookie جناح نیک رابرتسون در آن عجیب و غریب و شرایط آن گفت: باید آرامش به rookie که هیچ یک از طرفداران در ساختمان است. در پوچی شاید هیچ کس نمی تواند بشنود شما را عرق.

است که این بیماری همه گیر در راه است. پاسخ به این شدت سوال شد کلمبوس و دروازه بان که چشم متعلق به تورنتو و هیچ کس نمی داند چگونه این خواهد شد. بسیاری از مردم احتمالا برداشت این بود زندگی قایق. برخی از 4.3 میلیون کانادایی تماشا تورنتو و مونترال بت جن در اطراف در آن نمایشگاه در هفته گذشته. و با توجه به سیل چهار ماه گذشته — نه فقط فقدان ورزش است اما حضور دیگر همه گیر فاجعه — ممکن است هاکی در ماه اوت, اما آن را احتمالا خوب به تظاهر به احساس طبیعی است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

و به صورت همه گیر در این رقابت و در نتیجه احساس مانند آن را کمی آشنا مناسب است ؟ پس این چیست ؟ این یک چرخ رولت یک استراتژی بقا یک بیماری همه گیر پاسخ, پول گرفتن, یک, بازگشت, یک تست.

و برای برگها آن را یک فرصت برای نجات یک فصل است که آغاز شده و با جام استنلی امید لرزید عقب به عنوان اغلب به عنوان آن را glided به جلو قبل از همه چیز قطع شد. این بیماری همه گیر هاکی و هر کس می شود یک فرصت برای اثبات آنها می توانید مسئولیت رسیدگی به زندگی در دنیای جدید. آنچه در آن است ؟ برای برگها و طرفداران خود را, آن را ساده. این آزمون در حال حاضر. و این همه به آنها کردم.

Bruce Arthur

تاریخ گفتگو

س:

آیا شما فکر می کنم که برگها را به پلی آف در این سال ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب