NHL غیر معمول پیش نویس قرعه کشی می تواند به معنای 'بسیاری از فتنه' و یک علامت سوال برای Lafrenière

الکسیس Lafrenière می تواند یک تصویر واضح که در آن او شروع به خود را NHL حرفه ای قبل از رفتن به رختخواب جمعه.سپ

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

الکسیس Lafrenière می تواند یک تصویر واضح که در آن او شروع به خود را NHL حرفه ای قبل از رفتن به رختخواب جمعه.

سپس دوباره شاید نه.

در جهان تحت سلطه توسط COVID-19 pandemic — یکی که در آن زندگی برای تعداد بی شماری از مردم و کسب و کار شده است وارونه — NHL برگزار خواهد شد غیر معمول ترین پیش نویس قرعه کشی در تاریخ آن همان شب دور اول در اصل قرار است به جلو بروید در مونترال.

به جای شنیدن نام او به نام برای اولین بار در زنگ مرکز در مقابل خانواده و دوستان یک درایو کوتاه از جایی که او در St-اوستاش, Que., Lafrenière این presumptive شماره 1 انتخاب کنید در سال 2020 را به تماشا و صبر کنید مثل بقیه هاکی جهان برای پیدا کردن که در آن قرعه کشی توپ رها کردن.

هفت franchises در خارج از لیگ 24-تیم برنامه ریزی برای از سرگیری فصل بعد از این تابستان را تایید کرد به عنوان بخشی از قرعه کشی با آخرین محل Detroit Red Wings در آینده با بهترین مفرد شانس در 18.5 درصد از طریق به Buffalo Sabres در 6.5 درصد است.

سناتورهای اتاوا خود دوم-بهترین شانس را در 13.5 درصد پس از نشستن 30th, به طور کلی در زمان NHL فصل بود متوقف شده در مارس 12, اما همچنین دارای سن خوزه کوسه' در دور اول انتخاب کنید (11.5 درصد) برای یک ترکیب 25 درصد شانس در چیدن Lafrenière یک زرق و برق دار جناح و دو بار کانادا هاکی لیگ بازیکن سال.

بنابراین اگر برخی از ترکیبی از دیترویت اتاوا اتاوا (از سن خوزه) لس آنجلس, کالیفرنیا, New Jersey و بوفالو برنده جداگانه قرعه کشی برای تراکم از طریق یکی از سه, همه چیز خواهد شد در بالای هفت.

پیش نویس قرعه کشی معمولا برگزار شد در ماه آوریل در پایان فصل به طور منظم و قبل از پلی آف اما عقب رانده شد به دلیل همه گیر قبل از NHL آمد تا با این فرمت در ماه گذشته.

"ما بسیار خوشحال هستیم که چگونه آن را ادامه" سناتور مدیر کل Pierre Dorion گفت. "ما می دانیم که ما در حال رفتن به دریافت دو بازیکن در بالا و شش در بدترین سناریو مورد. یا در بهترین حالت یک و دو."

همه چیز خواهد شد اگر حداقل یکی از سه میدارد امن است توسط یکی از هشت متغیرهایی — در تقابل بین شش و یک درصد — که دور از 15 باشگاه در قرعه کشی.

چرا که ما نمی دانیم هشت و در عین حال-به-می شود-تعیین باشگاه (NHL است که تعریف آنها به عنوان یک تیم از طریق Team H) خواهد شد که با از دست دادن طرف از هشت بهترین-از-پنج مجموعه را از لیگ دور مقدماتی پیش از پلی آف.

برای مثال اگر دیترویت برنده حق انتخاب اول اتاوا می شود دوم اما تیم یک ضربه شانس و امنیت, سوم, دوم, قرعه کشی برگزار خواهد شد و پس از لیگ بازی-در دور با هر یک از هشت باشگاه های حذف شده داشتن برابر با 12.5 درصد در خالی انتخاب کنید.

همان خواهد بود درست است اگر یکی از تیم ها یک ثانیه از طریق تضمین امنیت هر ترکیبی از تراکم یک و دو و سه. اگر هیچ یک از حفره یا سوراخ نقاط با شتاب بالا-سه شکاف وجود خواهد داشت یک نیاز برای دومین قرعه کشی و تراکم هشت را از طریق 15 مشخص خواهد شد به طور منظم-فصل درصد امتیاز از دست دادن تیم از دور مقدماتی.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"بسیار خلاق راه حل که در لیگ به وجود آمد گفت:" نشویل شکارچیان GM دیوید Poile که باشگاه را در آریزونا شغالها در دور مقدماتی. "من هم می خواستم به یک حذفی تیم و یا یک قرعه کشی تیم, اما من نمی خواهم به هر دو و من نمی خواهم کسی دیگری را به هر دو.

"این پیچیده (دو فاز) سیستم قرعه کشی در واقع یک مقدار زیادی از حس و این می تواند به معنای بسیاری از فتنه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب