برخی از Idahoans رفته اند 11 هفته بدون بیکاری پرداخت - شنبه, 30 آوریل سال 2020 PST

برخی از بیکاری Idahoans هنوز در انتظار جبران بیکاری 11 هفته پس از رژیم صهیونیستی است. براد کمی اعلام وضعیت اضط

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

برخی از بیکاری Idahoans هنوز در انتظار جبران بیکاری 11 هفته پس از رژیم صهیونیستی است. براد کمی اعلام وضعیت اضطراری بیش از coronavirus بیماری همه گیر.

آیداهو وزارت کار مبارزه با افزایش ادعا آغاز شد که در اواسط ماه مارس به نظر می رسد در حال پیشرفت است. آن شروع به پرداخت 600 دلار بودجه فدرال مکمل ها به دولت به طور منظم و هفتگی پرداخت در اواخر ماه آوریل است. در اواسط ماه مه در آن شروع به ساخت بودجه فدرال پرداخت به افراد خود اشتغال به طور معمول واجد شرایط برای جبران بیکاری.

اواخر روز جمعه این گروه صادر انتشار اخبار گفت که این قرارداد با یک تماس با مرکز رسیدگی به سوال از متقاضیان شروع دوشنبه.

ادعا می کند در حال سقوط به عنوان برخی از Idahoans بازگشت به کار, اما بخش خطوط تلفن باقی می ماند این ماجرا با برخی از کاربران گزارش که سیستم تلفن آویزان کردن بر روی آنها به طور خودکار پس از آنها صبر در انتظار برای حدود یک ساعت.

هنگامی که آنها را از طریق برخی از افراد که ادعای مطرح شده سوال در مورد توانایی های بالقوه خود را واجد شرایط می گویند به آنها گفته است که ممکن است چند هفته دیگر و یا حتی ماه ها قبل از adjudicators می توانید آنها را بررسی کند.

در ضمن بسیاری از این کارگران در تلاش برای پرداخت صورتحساب.

روز شنبه وب سایت وزارت رفت بالا بردن ترس در میان برخی از مردم که آنها را قادر به دیدار روز یکشنبه آخرین مهلت برای فایل های هفتگی خود گواهینامه برای هفته آینده پرداخت. سایت بازگشت تا بعد از ظهر شنبه.

گروه گفت: در اواخر ماه مارس که حدود 28000 نفر تا به حال فرآوری نشده ادعا می کند. کمی به زودی پس از آن ثابت شماره که در حدود 40 ، 000.

کمی خواسته شده است در مورد مردم بدون پرداخت چندین بار در سال های اخیر, اخبار, کنفرانس ها. "قلب من می رود به اونا," او گفت:, مارس 23.

در آخرین کنفرانس خبری روز شنبه فرماندار تاکید کرد که کنگره تصویب در اواخر ماه مارس از 2.2 تریلیون دلار coronavirus تسکین قانون قرار داده و باری از دوش دولت کار ادارات در سراسر کشور است که سازمان تنظیم نشده بود که مسئولیت رسیدگی به.

"ما در حال اضافه کردن مردم ما در حال اضافه کردن خطوط تلفن ما در حال اضافه کردن مشاوران ما در حال اضافه کردن تماس مراکز," او گفت:.

او پیشنهاد کرد مشکل anguishes او. "آن شخص که شما اشاره به او گفت:" در پاسخ به یک پرسشنامه "که از خواب بیدار شدم اولین چیزی که در صبح فکر می کنم تقریبا آخرین چیزی که برای رفتن به رختخواب در شب است که نیاز به آن منافع که کمی آرامش" ،

"من نه بهانه ای برای آن," او گفت:. "این غیر قابل قبول است. اما ما در حال پرتاب بسیاری از منابع و زمان زیادی را در آن.

"البته ما همیشه شنیدن از مردم که در حال گرفتن پول اما پس از آن زمانی که آنها دریافت یک چک با شش یا هشت هفته از بازگشت (پرداخت) آنها به طرز مرموزی آرام است."

یکی خود اشتغالی Boisean گفت که او تا به حال در زمینه مارس به صورت منظم دولت پرداخت 168 $در هر هفته به علاوه $600 فدرال مکمل های, اما دریافت کرده بود فقط یک $768 پرداخت.

این مرد که صاحب یک ویدئوگرافی کسب و کار به اشتراک گذاشته شده یک رشته از ایمیل با کارکنان دولت جزئیات تلاش خود را برای پیگیری کار گروه مشاوران' گاهی اوقات-متضاد دستورالعمل. هنوز هم پرداخت نمی آمد.

در یک نقطه, او گفت:, با, تلفن, اطلاعات او قرار داده بود به دیجیتال ادعا می کنند سیستم در ماه مارس ناپدید شد و بدون توضیح. او کارگردانی به عرضه مجدد آن است.

"من احساس از دست داد گفت:" مرد که خواسته است که نام خود را نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جلوگیری از صدمه زدن به خود شهرت کسب و کار.

او گفت: با پرداخت تنها آمد کمی بیش از یک هفته پیش. "آن را از هیچ جا آمد," او گفت:.

به عنوان او صحبت کرد او با بررسی حساب بانکی خود را و دیدم که این گروه تا به حال سپرده $3,746 به حساب خود را از صبح روز شنبه. او گفت: دو پرداخت به اضافه کردن فقط نیمی از آنچه که او بدهکار است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن