مدیر شکایت Facebook ادعا تعصب در برابر سیاه کارکنان - Thu, 02 Jul 2020 PST

یک آمریکایی آفریقایی تبار مدیر و دو متقاضیان کار که رد شد توسط Facebook شکایت علیه این شرکت روز شنبه ادعا که ر

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

یک آمریکایی آفریقایی تبار مدیر و دو متقاضیان کار که رد شد توسط Facebook شکایت علیه این شرکت روز شنبه ادعا که رسانه های اجتماعی غول مغرضانه در برابر سیاه کارکنان در ارزیابی تبلیغات پرداخت و شیوه های استخدام.

شکایت زمینه با کمیسیون فرصت های برابر شغلی (EEOC) به آژانس فدرال که اجرا مدنی و قوانین حقوق در, استخدام, آخرین سالوو در نصب تنش بیش از چگونه Facebook دسته مسائل از مسابقه.

Facebook گفت: در گذشته است که در حال تلاش برای ترویج تنوع و شمول است.

"ما اعتقاد داریم آن را ضروری است برای ارائه تمام کارکنان با احترام و ایمن در محیط کار. ما را از هر گونه اتهام تبعیض جدی و بررسی هر مورد" سخنگوی اندی سنگ در بیانیه ای گفت در مورد طرح دعوی در دادگاه.

بیش از 500 تبلیغ تحریم پلت فرم برای آنچه آنها می گویند که عدم کنترل تفرقه و نفرت محتوا و کارکنان باید اعتراض اجرایی مارک زوکربرگ تصمیم به ترک یک دلیل تفرقه پست توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که بسیاری از تفسیر به یک تماس برای خشونت علیه معترضان در مینه سوتا است.

دو سال پیش یک ترک اجرایی در نا امیدی بیش از شرکت درمان آن, سیاه, کارکنان, که تشکیل می دهند کمتر از 4% از شبکه های اجتماعی را حدود 45,000 عضو نیروی کار است. شکایت خود شد و تکرار توسط دیگر کارگران سیاه پوست زیر سال.

EEOC شکایت است که به ارمغان اسکار Veneszee یک زن 46 ساله عملیات مدیر برنامه و تزئین 23-سال کهنه کار نیروی دریایی است که کار برای کمک به استخدام جانبازان به شرکت. آن را نیز به ارمغان آورد توسط دو آمریکایی آفریقایی کارگران آنها Veneszee استخدام, اما این شرکت تصمیم به استخدام و با وجود آنچه که در طرح دعوی در دادگاه می گوید بودند مدارک فوق اظهار داشت: کسانی که برای موقعیت آنها اعمال می شود.

شرکت های بزرگ آمریکا متزلزل شده است و در هفته های اخیر به عنوان اعتراض به مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس بازداشت پلیس گرفت و کمک کرد ماشه جدید بررسی تنوع و تعصب در نیروی کار است. دره سیلیکون به طور خاص با یک درجه اول سفید و نیروی کار و مالی و برای درمان آن از کارگران از رنگ و به طور کلی عدم تنوع.

شکایت علیه Facebook مدعی یک الگوی از تبعیض و تعصب در برابر سیاه کارکنان در ارزیابی تبلیغات پرداخت و شیوه های استخدام. آن طول می کشد هدف در استاندارد شیوه های جذب در دره سیلیکون از جمله قوی تکیه بر "فرهنگ مناسب" به این معنی که همکار کارکنان و مدیران به شدت وزن که آیا متقاضی متناسب فرهنگی و عمل داشتن کارکنان موجود که عمدتا سفید و آسیایی تبار رفتار استخدام و همکار ارزیابی. این شیوه شکایت می گوید: در نتیجه گرایش به نتایج مانند محدود کردن فرصت ها برای پیشرفت و بالاتر پرداخت برای افرادی که نمی متناسب با قالب.

هشتاد و هفت درصد از Facebook کارگران هستند یا آسیایی یا سفید نژادی آرایش است که در رقابت با دیگر شرکت سیلیکون ولی با توجه به شرکت. کارگران سیاه پوست را تشکیل می دهند 3.8%. آنها را تا 1.5 درصد از Facebook کارگران در ویژگی های شغل و 3.1 درصد از رهبری ارشد - یک شماره است که به سختی budged با وجود زوکربرگ را تأیید از تنوع مشکل است.

Veneszee در مصاحبه ای گفت که زمانی که او به کالیفرنیا نقل مکان کرد و به کار برای Facebook سه سال پیش او هیجان زده شد به پرش از یک دیرین حرفه ای در نیروی دریایی به کار استخدام جانبازان دیگر برای پیوستن به یکی از قدرتمند ترین شرکت های فن آوری.

دانستن او خواهد بود یکی از چند سیاه کارکنان شاغل در شرکت وسیع پردیس در منلو پارک کالیفرنیا او نمیفهمد او را دست کم گرفت و باید به کار سخت تر از افراد دیگر برای اثبات ارزش خود را به او گفت. او با اشاره به آن به عنوان یک انتظار از par-برای-این-دوره تبعیض شناخته شده به عنوان "سیاه و سفید مالیات" در شرکت های بزرگ امریکا است.

"من می دانستم که من مجبور به پرداخت این مالیات است." "من می دانستم که این زره من تا به حال برای پوشیدن دارم."

اما پس از آن جورج فلوید اعتراضها و خشم منفجر شد در Facebook بیش از این شرکت تصمیم به نگه دارید تا یک پست با مغلوب ساختن پیشی جستن است که به نظر می رسد به تماس برای خشونت است. تبلیغ شروع به تحریم این شرکت است.

پس از شکایت داخلی مورد تبعیض برای چندین سال Veneszee گفت: آن زمان صحبت کردن در مورد تجربه خود را.

او سه سال در Facebook, Veneszee می گوید که او تا به حال هرگز سیاه و سفید شخص ارزیابی او. او می گوید که او تنبیه شد هنگامی که به او پیشنهاد یک همکار همکاران پیشنهاد شامل بیشتر تاریخی سیاه و سفید دانشگاهها در استخدام طرح جدید کارورزان.

در طول یک ارزیابی یک مدیر فاش کرد که یکی دیگر از همکاران خواسته بود که آیا او قابل اعتماد چرا که او به نظر می رسید "slick" او در مصاحبه ای گفت:. مدیر یک زن به نظر می رسید بی اطلاع است که به نظر می تواند به عنوان نژادپرستانه به دلیل آن ساخته شده بر اساس کلیشه های از جرم و جنایت.

Veneszee همچنین مدعی است که بر خلاف کارکنان با تبعیض جنسیتی شکایات کارکنان از رنگ های مورد نیاز به حکمیت تبعیض نژادی و آزار و اذیت ادعا می کند در یک انجمن که در آن تمام احکام محرمانه و در دسترس عموم نیست. از جمله محرمانه بودن بند برداشته شد در جنسيت شکایات به عنوان یک نتیجه از #MeToo جنبش است.

"ممکن است سیاه و سفید زندگی مهم پوستر در Facebook دیوار, اما, سیاه, کارگران نمی بینم که با عبارت بازتاب چگونه درمان می شوند در Facebook خود و محل کار" با توجه به شکایت که توسط پیتر Romer-فریدمن در واشنگتن شرکت حقوقی Gupta Wessler..

"اهدای میلیون دلار به سازمانهای مدافع حقوق مدنی نیست دور و یا توجیه بی عدالتی نابرابری و خصومت بین کارگران و تجربه هر روز در Facebook - هنگامی که آنها تبدیل به شغل برای آنها بسیار واجد شرایط و زمانی که آنها ناعادلانه ارزیابی عمدتا سفید همسالان و مدیران زمانی که آنها را تکذیب کرد تبلیغات توسط اکثریت سفید مدیران زمانی که آنها مواخذه و یا انتقاد های سازنده خود را در مورد تنوع زمانی که خود را پایین تر پرداخت نشان دهنده این سیستمیک تعصبات و زمانی که آنها فرض مطابقت ندارد سفید-تحت سلطه "فرهنگ مناسب' است که همواره بسیاری از اشتغال تصمیم گیری در Facebook," شکایت می افزاید.

دو دیگر آمریکایی های آفریقایی تبار که Veneszee استخدام که پیوست مورد Howard Winns و Jazsmin اسمیت.

در سال های اخیر, Facebook متهم شده است که با داشتن یک محیط غیر دوستانه برای کارکنان و حتی آن را به عنوان و دیگر شرکت های فن آوری با تشدید استخدام خود را متنوع نامزدها. در سال 2018 سیاه, اجرایی, علامت Luckie, استعفا داد و پس از وی از سوی مامورین که شرکت "سیاه مردم مشکل" با توجه به نامه او نوشته شده در Facebook دیوار.

در این نامه که رفت ویروسی او در مورد شکایت Facebook حاشیه ای خود کاربران است که گاهی اوقات استفاده از پلت فرم برای پیدا کردن یک فضای امن. "Facebook را محرومیت از مردم سیاه و سفید بر روی پلت فرم آینه به حاشیه راندن آن سیاه کارکنان. در زمان من در این شرکت شنیده ام بیش از حد داستان های بسیاری از کارمندان یک همکار یا مدیر آنها خواستار 'خصمانه' یا 'تهاجمی' به سادگی برای به اشتراک گذاری افکار خود را در یک شیوه ای متفاوت نیست از خود را غیر سیاه, اعضای تیم," او نوشت.

Facebook در یک بیانیه در آن زمان گفت: "در انجام همه ما می توانیم به یک واقعا فراگیر شرکت است."

سال بعد برخی از کارکنان نوشت یک نامه ناشناس گفت: مشکلات Luckie توصیف بدتر نشده.

و در طول Facebook آخرین بحران بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن, پست, سیاه, کارکنان گروه گرفته اند در مسئولیت بیشتری از جلسه با زوکربرگ و توضیح چگونگی ارسال آنها را تحت تاثیر قرار.

در سال 2016 دو سیاه کارکنان مشغول به کار در یک Facebook data center در کارولینای شمالی شکایت Facebook ادعا تبعیض نژادی که شامل پرداخت دستمزد پایین تر از خود را غیر آمریکایی آفریقایی تبار هستند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن