سوالات فراگیر retooled Vikings ورود شروع اردوگاه آموزشی

زمانی که Vikings بازیکنان تمیز کردن قالبهای خود را در Jan. 12 روز پس از فصل گذشته به پایان رسید و در یک حذفی ا

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

زمانی که Vikings بازیکنان تمیز کردن قالبهای خود را در Jan. 12 روز پس از فصل گذشته به پایان رسید و در یک حذفی از دست دادن در سان فرانسیسکو آنها تا به حال هیچ ایده آن خواهد بود بیش از شش ماه قبل از آنها را با هم دوباره.

این بیماری همه گیر کوروناویروس آمار در ماه مارس به پایان رسید و تا لغو در میدان بهار دریل. بنابراین بازیکنان منزوی بودند در خانه های خود انجام می دهند مجازی کار با مربیان.

به زودی هر چند یک retooled Vikings تیم در نهایت انتظار می رود که به این زمینه است. Rookies های quarterbacks و انتخاب بازیکنان دیگر گزارش شده برای اردوگاه های آموزشی در TCO عملکرد مرکز در Eagan در روز پنج شنبه و جانبازان دیگر در حال برنامه ریزی به گزارش روز سه شنبه.

"هیجان زده به عقب بر گردیم در خارج وجود دارد با هم تیمی های خود را و ببینید که چه نوع از تیم ما" ستاره گیرنده گسترده ای آدم Thielen گفت. "ما به حال یک عمل در یک زمان طولانی پس از آن می تواند جالب به خارج وجود دارد و شروع به رقابت دوباره."

در offseason وایکینگ ها خداحافظی گفت: به تعدادی از کهنه ستاره در دفاع. بینی مقابله با Linval یوسف و cornerback خاویر رودز منتشر شد. پایان دفاعی Everson Griffen و, cornerbacks Trae Waynes و Mackensie الکساندر چپ پس از تبدیل شدن به رایگان عوامل است.

در جرم حرکت عمده معامله شد گیرنده Stefon Diggs به بوفالو در یک معامله است که به وایکینگ ها چهار پیش نویس انتخاب کند. همچنین حق شروع گارد جاش کلاین منتشر شد.

برای پر کردن چاله ها از رفتگان بازیکنان وایکینگ ها را نشانه دو نمایندگی رایگان — مایکل پیرس در بینی و مقابله با Tajae شارپ در گیرنده گسترده — اما با محدود اتاق تحت حقوق و دستمزد فاصله آنها نیاز به تکیه به شدت در rookies. آنها تا به حال 15 میدارد در مارس پیش نویس که بیشتر توسط هر تیم پس از NFL رفت به هفت دور فرمت در سال 1994. وایکینگ ها امید جایزه بزرگ شد فرود LSU گیرنده جاستین جفرسون با شماره 22 را انتخاب کنید که به دست آورد در Diggs تجارت است.

وایکینگ ها می آیند کردن یک 10-6 فصل به طور منظم که به دنبال یک 26-20 اضافه کاری حذفی پیروزی در نیواورلئان قبل از 27-10 از دست دادن در سان فرانسیسکو. وجود بازگشت شش Pro کاسه بازیکنان: کارفرمایی کرک عموزاده در حال اجرا پشت Dalvin طبخ بیمارستان C. J. ژامبون, ایمنی, Harrison Smith, پایان دفاعی دانیل شکارچی و linebacker اریک Kendricks. اما هنوز هم وجود دارد بسیاری از مسائل اطراف این تیم به عنوان اردوگاه آموزشی روش.

طبخ وضعیت

برخی بر این باورند کوک نیست عموزاده است و بازیکن کلیدی در وایکینگها' جرم. و او می خواهد که به منعکس در چک.

یک منبع گفت: طبخ, که, گفت, مطبوعات پیشگام در مارس او NFL "بهترین بازگشت" است و با توجه به برگزاری شروع به آموزش در اردوگاه مگر اینکه او ارائه شده است قابل قبول قرارداد جدید. نشانه این است که نمی خواهد محتاطانه حرکت می کند پس اگر کوک نمی کند گزارش ها از اردوگاه جدید توافق دسته جمعی را برای او برای تبدیل شدن به یک محدود نه نامحدود رایگان agent بهار آینده باید او را دریافت کرد.

کوک است در این کتاب در سال 2020 برای پایه حقوق و دستمزد $1.331 میلیون در سال آخر خود را تازه کار مقابله. آن باقی مانده است دیده می شود اگر هر چیزی انجام می شود با او قرارداد در آینده نزدیک. و کوک وضعیت بیشتر پیچیده توسط این عدم قطعیت از چه حقوق و دستمزد کلاه را مانند نگاه در فصل آینده با توجه به همه گیر.

فرض طبخ می کند و نشان می دهد تا سهشنبه اصلی نگرانی می شود که آیا او می تواند باقی می ماند سالم در طول یک فصل. او از دست رفته و 12 بازی به عنوان یک تازه کار در سال 2017 با پاره لیگ قهرمانان آسیا, شش دلیل برای همسترینگ مسائل در سال 2018 و او نشسته دو بازی و نزدیک به دو نیمه از دیگران در سال گذشته با قفسه سینه و شانه مسائل.

اگر طبخ می تواند به سالم ماندن او ممکن است دور زمانی که او به تماس های خود را NFL را بالا بازگشت. او فصل گذشته با عجله برای 1,135 متری و 53 عبور برای 519 متری.

ROOKIE سهم

وایکینگ ها نیاز به یک تعداد rookies به کمک فوری و که نمی توان کمک کرد در میدان بهار دریل اتفاق نمی افتد و به احتمال زیاد هیچ پیش فصل بازی به بازی می شود.

سپس دوباره وایکینگها' 15 پیش نویس میدارد خواهد شد که بهترین شانس را در میان بازیکنان جوان در این فهرست به آماده شدن برای رفتن به زودی در سطح بالا.

در علاوه بر این به Jefferson, rookies وایکینگها هاپ cornerback جف Gladney گرفته شده با این شماره 31 انتخاب در دور اول مقابله با عزرا کلیولند دور دوم انتخاب کنید و cornerback کامرون Dantzler یک سوم دور انتخاب فوری اثرات.

اگر شما فکر کنید که گیرنده گسترده و cornerback هستند محوری مناطق از نگرانی در ارتباط باشید به صورت دو بعدی سوالات.

'بعدی' STEFON DIGGS?

Diggs شد آینده دو راست 1,000-حیاط دریافت فصل اما او ناراضی در مورد اینکه بیشتر کانونی قطعه در جرم. بنابراین او حمل به بوفالو در ماه مارس است.

چگونه خواهد وایکینگ ها جای او ؟ به احتمال زیاد حل خواهد شد به قرار دادن جفرسون به ترکیب پس از یک فصل است که در آن گرفتار 111 عبور برای 1,540 متری برای قهرمان ملی LSU.

"جاستین یک مرد که می خواهد به بزرگ" شخص گیرنده Thielen گفت.

سپس دوباره آن باقی مانده است دیده می شود که چگونه به سرعت او می تواند به سرعت. و وایکینگ ها ندارم تولید از قبلی گیرنده های گرفته شده در دور اول پیش نویس جدید ترین Laquon Treadwell انتخاب شماره 23 در سال 2016 شد یک مجسمه است و در حال حاضر رفته و پس از چهار فصل با وایکینگ ها.

اگر جفرسون آماده نیست و بلافاصله وایکینگ ها را نشانه شارپ که 41 عبور می کند به عنوان یک تنسی, تازه کار در سال 2016 قبل از کاهش نقش تیتان پس از آن. و آنها را Bisi جانسون که تا به حال 31 پذیرایی در فصل گذشته به عنوان یک تازه کار و چاد Beebe که سالم است پس از از دست رفته بیشتر از فصل گذشته با یک پا آسیب است.

"من بسیار هیجان زده در مورد دریافت اتاق" Thielen گفت. "من بسیار هیجان زده در مورد تمایل این گروه به کار می کنند."

جدید, CORNERBACKS

تنها cornerback در وایکینگها' فهرستی است که بیش از 23 توسط مارکوس Sayles که 25 است. و او هرگز یک NFL به طور منظم فصل پس از گذراندن دو فصل گذشته در لیگ فوتبال کانادا.

بنابراین با رودز Waynes و نیکل بازگشت الکساندر همه رفته برخی از بازیکنان بسیار جوان نیاز به گام تا.

وایکینگ ها نیاز Gladney یک چابک بازیکن شبیه به سابق Vikings بی باک ترنس نیومن برای بازی در یک نقش کلیدی به عنوان یک تازه کار. Dantzler نیز در نظر گرفته شده است به عنوان نامزد احتمالی برای شروع است.

اما cornerback یک موقعیت دشوار برای شروع برای یک تازه کار و همه گیر مربوط به محدودیت نمی خواهد آن را آسان تر است. حداقل وایکینگ ها باید سوم-سال پشت مایک هیوز و Holton تپه ای که نه شروع می شود و بین آنها بیش از دو فصل گذشته. این امر می تواند تعجب اگر Hughes نیست یا شروع در خارج از گوشه و یا نیکل بازگشت.

وایکینگ ها بهتر خود را دریافت کنید, cornerbacks منظور در عجله بسر می رسانید. در شش بازی اول آنها چهره یک قاتل را ردیف quarterbacks: سبز خلیج Aaron Rodgers, Indianapolis,' فیلیپ رودخانه تنسی Ryan Tannehill هوستون را Deshaun واتسون سیاتل راسل ویلسون و آتلانتا مت رایان ،

دفاع جوان

پس از سه سال راست از اتمام در چهار صفحه در NFL در مجموع دفاع از جمله شماره 1 رتبه بندی در سال 2017 وایکینگ ها تضعیف به شماره 14 در 2019. در حال حاضر آنها در حال تلاش برای بازگشت به سطح قبلی خود با یک جوان کم تجربه بازیگران.

آن ممکن است آسان نخواهد بود. بله Griffen سن 32 یوسف 31 و رودز, 30, مسن تر هستند اما هر یک از آنها ساخته شده چند Pro کاسه.

در حالی که آن باقی مانده است دیده می شود که چگونه cornerback وضعیت را از تابه خارج از آن است که معقول و منطقی به فرض پیرس, 27 انجام خواهد داد جامد کار جایگزین یوسف به جلو پس از گذراندن چهار فصل با بالتیمور. و وایکینگ ها اعتماد به نفس دفاعی پایان Ifeadi Odenigbo, 26 که در اواخر فصل گذشته به پایان رسید و دوم در این تیم با هفت کیسه می تواند جایگزین Griffen به عنوان یک نویسنده در پایان.

محوری خواهد بود مینه سوتا را در عمق دفاع. با برخی از قابل توجه جانبازان رفته و سابق ذخایر تبدیل شدن به شروع خواهد شد که مرحله به عنوان کلید پشتیبان گیری ؟ و ذخایر می تواند حتی بیشتر مهم این فصل اگر وجود دارد بیشتر صدمات و یا اگر بازیکنان در کنار coronavirus.

وایکینگ ها به احتمال زیاد نیاز به تکیه بر برخی از آنها در اواخر دور پیش نویس میدارد برای کلید ذخیره نقش. بازیکنان در این گروه عبارتند از: دور چهارم انتخاب D. J. Wonnum یک پایان دفاعی جیمز لینچ دفاعی مقابله و تروی رنگ linebacker و پنجم دور انتخاب هریسون دست cornerback.

عموزاده سوالات

عموزاده به حال یک حرفه ای در سال 2019 به پایان رساندن چهارم در NFL با یک عابر امتیاز از 107.4, پرتاب برای 3,603 متری 26 touchdowns و فقط شش interceptions. و او به رهبری وایکینگ ها به چشمگیر حذفی ناراحتی در نیواورلئان.

اما عموزاده' منتقدان بودند در نیروی کامل پس از او تلاش می کرد در دور دوم پلی آف برابر 49ers. او انداخت فقط برای 172 متری و کلید رهگیری اما نبود او کمک کرده بودن اخراج شش بار.

وایکینگ ها باید اعتماد به نفس در عموزاده امضای او را به دو سال 60 میلیون دلار تمدید قرارداد در مارس نگه می دارد که او را با این تیم از طریق 2022 در فصل. اما چگونه به خوبی عموزاده این سال می تواند بستگی دارد تا حد زیادی در چگونه به خوبی از او محافظت شده است.

وایکینگ ها قادر به کاهش 40 کیسه در 16 بازی 2018 به 28 در 15 بازی او با بازی در 2019. اما آن باقی مانده است دیده می شود که چگونه قوی وایکینگها' خط خواهد بود این فصل.

کلاین بود اجازه رفتن در هزینه-برش حرکت می کند. امکان جایگزینی سال دوم گارد درو سامیه اما او فقط در دو بازی به عنوان یک تازه کار.

احتمال دیگر می تواند حرکت چپ شروع مقابله با رایلی Reiff برای محافظت از. که می تواند به سمت چپ یا مقابله با برایان اونیل یک استارت خود را در دو سال اول در حق مقابله و یا کلیولند.

وایکینگ ها اگر چه دیده نمی کلیولند در این زمینه نشده است. بنابراین آن را سخت به اندازه چگونه آماده او ممکن است.

هر چه اتفاق می افتد عموزاده ادامه خواهد داد تا مقدار زیادی از موشکافی و بزرگ خود را به حقوق و دستمزد است که یک دلیل بزرگ برای آن است. ESPN به تازگی زد گرافیکی نشان عموزاده' حقوق و دستمزد به عنوان بالاترین در میان NFL quarterbacks از 2016-20 که در این کتاب برای $137.9 میلیون در طول این دوره است.

که بیش از راجرز ($129.7 میلیون) ویلسون ($128.4 میلیون) رایان ($126 میلیون) دیترویت متی استافورد ($125.5 میلیون) و نیواورلئان' Drew Brees ($119.3 میلیون) بیش از مدت مشابه. وایکینگ ها در حال برنامه ریزی به صورت تمام کسانی که quarterbacks در این فصل پس از عموزاده را به یک شات در آن بازی برای نشان دادن آنچه که او می تواند انجام دهد در کنار آنها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن