Seahawks' طولانی offseason سوال: چه اتفاق خواهد افتاد با Jadeveon Clowney? - Sun, 21 Jun 2020 PST

سیاتل یکی از سوالات کلیدی حلق آویز بیش از Seahawks که به عنوان تابستان به پایان می رسد با یکی که هم حلق آویز ب

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

سیاتل یکی از سوالات کلیدی حلق آویز بیش از Seahawks که به عنوان تابستان به پایان می رسد با یکی که هم حلق آویز بیش از سر خود را به عنوان آنها به رهبری به زمستان و بهار – آنچه اتفاق می افتد با پایان دفاعی Jadeveon Clowney?

پاسخ ممکن است همان است که پس از آن بود – هیچ کس واقعا نمی داند اما سیاتل هنوز هم ممکن است قادر به نگه داشتن او را.

چه ممکن است بیشتر خاص است که پاسخ به احتمال زیاد نمی خواهد شناخته شده در حال حاضر تا زمانی که به ماه آینده زمان در اطراف اردوگاه در حال برنامه ریزی برای شروع در جولای 28.

هر چیزی می تواند رخ دهد در هر زمان ،

اما تیم NFL واقعا انجام به طور معمول سعی کنید به گرفتن برخی از زمان در تابستان و حتی اگر مذاکرات می تواند در طول این زمان حرکت چند معمولا ساخته شده است.

در سال گذشته Seahawks رفت و از 10 ژوئن تا جولای 24 بدون ساخت یک معامله خود را طولانی ترین دوره سال بدون ثبت رسمی حرکت می کند.

بنابراین اگر شما بوده ام مشتاقانه در Clowney دیده بان ممکن است شما را به ادامه برای تمرین صبر و شکیبایی است.

دیگر بهترین شرط بندی در این نقطه است که Clowney نشانه های یک سال و مقابله با برخی از تیم و تلاش می کند رایگان آژانس بیش از همه دوباره در سال آینده.

و به همین دلیل برخی از سراسر لیگ همچنان به نشان می دهد او هنوز هم می تواند تا پایان با سیاتل برای سال 2020 فصل این تفکر که اگر او را به جایی فقط برای یک سال او نیز ممکن است جایی بروید او می داند که با مربیان و هم تیمی های او راحت است و به یک دفاعی است که به او نیاز دارد.

که البته خواهد بود با فرض اینکه پول نسبتا برابر است. و پول واضح است که چرا ما که در آن ما هستند.

به طور خلاصه روکش 27 ساله Clowney بود که کلی انتخاب در پیش نویس در سال 2014 آزاد شد عامل برای اولین بار در زندگی حرفه ای او در ماه مارس است.

او تا به امید این نوع از فیلمهای مقابله او دیده بودم دفاعی به پایان می رسد مانند Demarcus لارنس و فرانک کلارک یک سال پیش و چهار یا پنج سال در 21 میلیون دلار با برخی از گمانه زنی های اولیه خود را درخواست قیمت و حتی بالاتر – و به احتمال زیاد فکر کردن وجود نداشت و دلیل آن را نمی خواهد اتفاق می افتد پس از یک فصل در سیاتل که در آن او نشان داد که در زمان او می تواند بیش از یک بازی دفاعی.

اما چنین ارائه می دهد و آمد با یک عارضه بودن که Clowney نمی تواند سفر در هر نقطه به گرفتن فیزیکی و پاسخ به هر گونه lingering سوالات خود را در مورد زانو و عضلات هسته جراحی او پس از 2019 فصل با توجه به NFL-اعمال محدودیت با توجه به COVID-19 شیوع. برخی نیز به سادگی تعجب اگر او ارزش پول او درخواست شد در یک موقعیت که در آن تعدادی از کیسه معمولا بزرگترین شاخص ارزش درک شده – برای بهتر یا بدتر – و Clowney هرگز تا به حال بیش از 9.5 در یک فصل است.

سیاتل اولیه ارائه شده است که در این 15 میلیون دلار به $16 میلیون طیف و آن را ممکن است تنها چند سال را ارائه می دهند که بهتر بود آمد از کلیولند.

Cleveland.com گزارش این هفته که Browns داده بود Clowney "بیش از هر کس دیگری" در چند سال معامله است. که حس می کند با توجه به اینکه کلیولند ارائه گزارش شد که 17 میلیون دلار در هر سال که حافظه آن را فقط یک کمی بالاتر از آنچه است که تصور می شود در سیاتل ارائه دهد. چه Clowney ارائه شده توسط هر تیم دیگر نامشخص است.

چند گزارش در ماه گذشته و یا پس از اعلام Clowney تا به حال شروع به درک او باید بپذیرد کمتر و همچنین که Seahawks تا به حال روشن ساخته است که "درب هنوز باز بود" برای Clowney برای بازگشت اما که آنها دیگر نمی تواند به او این نوع از ارائه آنها در ابتدا.

در واقع Seahawks مدیر جان اشنایدر توضیح داد: در طول این پیش نویس در ماه آوریل که این تیم گفته بود Clowney یک هفته یا بیشتر به رایگان آژانس که آنها باید به حرکت می کند و شروع به صرف برخی از پول آنها ممکن است به او داده اند برای پر کردن نیازهای دیگر (که در حدود زمان این تیم امضا عامل رایگان پایان دفاعی بنسون Mayowa پس از زودتر امضا Bruce Irvin).

در مارس 5 Clowney به یک مصاحبه به یک هوستون ایستگاه تلویزیونی است که به نظر می رسید طراحی شده در بخش های بزرگ به نمایش تیم او سالم بود و jumpstart خود را در بازار.

گذشته از Seahawks و براونز تیم های دیگر که بنا به گزارش ها علاقه مند شده است عبارتند از غول, جت, عقاب و تیتان (تنسی سر مربی مایک Vrabel شد و موقعیت خود را مربی در هوستون).

اما یکی از ملی writer – کونور Orr از ورزش نشان داده شده است – این باورند این هفته است که تیم های دیگر می تواند درگیر به عنوان فصل تساوی نزدیک (با تمام این البته با فرض وجود خواهد داشت یک فصل).

نوشت: Orr: "چیزی که من در مورد وضعیت فعلی خود را است ایده این است که بازار خود را به طور ناگهانی می تواند بازسازی و نزدیک ما را وادار به شروع فصل. Clowney خواهد بود flytrap برای ناامید تیم که در نهایت در یک نگاه در خود فهرست اسامی و تصمیم بگیرید که هر کس آنها پیش نویس و یا امضا شده است کافی نیست به اندازه کافی برای حمل بار است."

چه چیزی می تواند همچنین تغییر بازار است آسیب یا دو در سراسر لیگ.

Clowney گفت: در هوستون مصاحبه تلویزیونی خود تنها نظرات عمومی پس از پایان فصل گذشته که رایگان آژانس در ابتدا "عصب wracking" مفهوم آن این است که او فکر کرد که او احتمالا می تواند امضا بسیار به سرعت.

اما Clowney نشان داد سال گذشته او مایل به بیمار نشسته کل offseason و اردوگاه های آموزشی در حالی که با هوستون قبل از سازماندهی یک تجارت به سیاتل.

"I ain't در هیچ عجله" Clowney گفت: پس از آن. "من فقط در انتظار فرصت مناسب."

شش ماه پس از پایان سال 2019 فصل هر چند در مورد همه ما می دانیم که مطمئن است که روزی انتظار به پایان خواهد رسید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن