روح: روح تازه بازگشایی با همان ماموریت - Mon, 29 Jun 2020 PST

پس از دو هفته آموزش فشرده – در هنگام استراحت تابستانی خود را کمتر – شارلوت هریس در حال حاضر می تواند به شما بگ

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

پس از دو هفته آموزش فشرده – در هنگام استراحت تابستانی خود را کمتر – شارلوت هریس در حال حاضر می تواند به شما بگویم آنچه در آن به معنی یک پیشخدمت زن. او می داند که شما قرار نیست گوشت خام در قفسه بالاتر از دیگر مواد غذایی در یخچال. او می داند که اهمیت بهداشتی رستوران شمارنده هر فرصتی شما می توانید حتی بیشتر از حد معمول طول یک بیماری همه گیر.

و مانند هر فارغ التحصیلان تازه روح زندگی-مهارت های شغلی آموزش برنامه او می تواند پشت سر هم جلو با رستوران بیانیه ماموریت در قطره از کلاه.

"ما وجود داشته باشد برای تغذیه روح اسپوکن فراتر از ما بمب جنوب روح پر آشپزی" هریس, 17, خوانده است. "ما تازه در روح است."

هریس و پنج دیگر اسپوکن جوانان سنین 14 تا 17 را تا زمان کلاس از کارآموزان در این کار مهارت های برنامه, تازه, روح, روح, رستوران و مواد غذایی در اسپوکن شرق مرکزی محله. رستوران بسته شده پس از پایان ماه مارس است اما برنامه بنیانگذار مایکل براون را متوقف کرده نسبت به ماموریت خود را.

به طور معمول آقای براون – خود را به عنوان دانش آموزان و کارکنان محبت به او مراجعه کنید – این است که تا ساعت 5, شاخص های غذا برای روز مشتریان. اما پس از خاموش کردن وجود ندارد, غول دسته از غذاهای بامیه و مک و پنیر برای شروع در صبح است.

هر چند تازه روح می ماند باز انجام takeout و تحویل فقط در این ایالت اقامت-صفحه اصلی, سفارش, قهوه ای گفت: او تصمیم گرفت تا آن را تعطیل کند به صرفه جویی در هزینه ها و اطمینان از برنامه ماند به طور کامل تامین می شود به آینده است.

"بسیاری از رستوران ها در اسپوکن نمی خواهید به بازگشایی در همه" براون گفت. "ما اب و هوای طوفان چون خداوند برکت بنیاد ما در مسیح است."

تازه روح شاخه ای از قهوه ای, وزارت اسپوکن Eastside مراسم انجمن. غیر انتفاعی نیز اجرا می شود یک تابستان بسکتبال جوانان اردوگاه و مرکز تفریح و سرگرمی در کنار درب به رستوران در شرق 5th Avenue. رستوران کمک می کند تا صندوق وزارت کار اما مهم تر براون گفت که آن را "یک رستوران با یک ماموریت است."

دانش آموزان در انجمن برنامه های آموزشی صرف چهار هفته در کلاس درس یادگیری اصول اولیه کار در یک رستوران پس از آن یکی دیگر از 12 هفته دست در انتظار جداول و کار کردن در آشپزخانه است. این برنامه در انتظار قرار داده شد پس از اقامت-صفحه اصلی سفارش پایین آمد اما کارآموزان شد و آماده برای شروع به عنوان به زودی به عنوان آنها رو برو جلوتر.

در طول این 12 هفته دانش آموزان یاد بگیرند که چگونه برای مدیریت حقوق خود را برای باز کردن یک حساب پس انداز و برنامه ریزی برای آینده. در پایان آنها دریافت گواهی اتمام و وعده یک مرجع خوب از قهوه ای در هر کجا که ممکن است مهارت های خود را بعد.

"ما در حال تغییر در اینجا زندگی می کند گفت:" تریسی Everano نسیم روح سر سرور و استاد را برای مهارت های برنامه است. "ما می خواهیم به این بچه ها امید و آینده است."

قهوه ای متولد و بزرگ شده در شرق Spokane. به عنوان یک موفقیت بین او گفت احساس می کند به نام به عنوان یک الگوی مثبت برای جامعه و جوانان. اما او تاکید کرد که برنامه نیست "مایکل چیز یا یک سرم را خدا چیز است."

در حالی که رستوران تعطیل شد, او خود را صرف زمان به دنبال کمک های مالی و حمایت از جامعه است. او و Everano همچنین صرف زمان افزایش سرعت برنامه های آموزشی درسی کوتاه کلاس درس دوره از چهار هفته به دو تا دانش آموزان خواهد بود آماده برای کمک به هنگامی که رستوران بازگشایی شد.

از زمان کلاس از کارآموزان ممکن است تا به حال زمان کمتر از حد معمول اما در آخرین روز از کلاس درس خود را در آموزش دانش آموزان هیجان زده به نشان می دهد آنچه را که آنها آموخته ام از قهوه ای و Everano. تجربه به ارمغان آورده است رشد فراتر از فقط مهارت های شغلی آنها گفت.

Kyrie تیفانی, 15 شده بود بی خانمان و به دنبال یک راه به خراش با هم برخی از پول است. او پرسید: او مشاور مدرسه در مورد کارهایی که استخدام کارگران زیر 16 اما تا به حال هیچ شانس. سپس او را به اتاق کار او را دیدم یک بروشور برای تازه روح برنامه های آموزشی. پس از پیوستن به او در بر داشت Everano تاکید بر کار گروهی مفید برای رشد او.

"من در کار کردن با مردم بهتر" تیفانی گفت. "من سوپر مستقل و من معمولا در صحبت کردن با مردم, و هنگامی که من آن را بسیار خوب است. من آموخته ام برای انجام این کار بهتر است در اینجا."

گیب Aberra گفت که او به دنبال به جلو به نگه داشتن گواهی اتمام در دست خود و با استفاده از آن را به رفتن بیشتر است. در 15 او نمیفهمد آن را در مورد زمان به کار دریافت کنید و شروع به صرفه جویی در. به علاوه, خواهر خود را bakes زیادی در خانه و مادر خود است "مجنون" در مورد نگه داشتن آشپزخانه تمیز.... او قادر خواهید بود برای کمک بیشتر با هر دو هنگامی که او پس از اتمام برنامه.

"آقای همیشه باعث می شود یک نقطه که رستوران خود را تمیزترین در اسپوکن حتی قبل از COVID," Aberra گفت. "بنابراین من می دانم که من انجام بسیاری از آن را در اینجا."

کلاس پر از زمینه های متنوع و تجارب چیزی براون گفت: ساخته شده برنامه های خود را به ویژه قدرتمند در حال حاضر. از دانش آموزان تا به حال به سختی صحبت می کرد به هر یک از دیگر زمانی که آنها شروع به برنامه در حال حاضر آنها هرگز متوقف به عنوان یک دانشجو به شوخی.

"در زمان ما در حال برخورد با حق در حال حاضر آن را مانند یک مثال از اینکه چگونه به گرد هم می آیند و با هم ماندن برای پیشرفت" براون گفت.

در پایان کلاس های قهوه ای چراغ دانش آموزان خود را در نماز تشکر از خدا برای اولین هفته از این برنامه و درخواست برای تبدیل شدن به بهتر در آینده 12 ماه.

با فرصت های شغلی و مرج بیشتر از همیشه قهوه ای گفت: برنامه های آموزشی متناسب با "درست در نوک بالا" از ساخت مطمئن شوید که جامعه آماده است برای انجام این کار به خوبی برای خود. هر چند این برنامه در راستای خدمات مواد غذایی قهوه ای و Everano هر دو گفت: آموزش مهارت های آنها کمک خواهد کرد که دانش آموزان خود را در هر حرفه و آنها را وارد کنید. و اگر آنها را انتخاب کنید به ماندن در کسب و کار رستوران, قهوه ای گفت: آنها خواهید بود برخی از بهترین سرور های اطراف.

به علاوه براون می گوید: آسایش مواد غذایی خود را ارائه می دهد مورد نیاز است در حال حاضر بیشتر از همیشه.

"ما در حال کاشت امید و تغذیه جوامع" براون گفت. "چه بهتر از آن ؟ ما نمی تواند تضمین مواد غذایی است که همیشه 100% کامل نیست, اما من می توانم به شما بگویم آن را 110% پر از عشق."

یک برکت و رحمت در طول خاموش شد ادامه کمک های مالی ریختن از سرم معمول حامیان براون گفت. کسب و کارهای محلی و سازمان های خیریه معمولا منجر به اندازه کافی اجازه می دهد تا سرم به ارائه یک بورس تحصیلی برای بسکتبال اردوگاه به هر ابتدایی و دبیرستان در اسپوکن که متوقف نمی در طول خاموش کردن. فردی اهدا کنندگان نیز کمک نگه داشتن ماموریت رفتن در طول همه گیر و حتی بدون این گزینه از یک وعده غذایی خانه پخته شده ،

در آهسته هفته درست قبل از اقامت-صفحه اصلی سفارش Everano گفت: مشتریان به طور منظم ساخته شده مطمئن شوید که به مسائل دلار اضافی به کوزه در مقابله با چپ و $100 راهنمایی و کمک های مالی آنلاین حتی زمانی که آنها بیش از حد بیمار به خوردن. پوست قهوه ای بیرون کشیده و یک دست نوشته نامه ای ضمن تشکر از او را برای آنچه او می کند برای جامعه. نامه نویسنده در حال حاضر کمک مالی در هر ماه براون گفت.

قهوه ای ادعا می کند وجود دارد هیچ چیز مانند روح تازه در هر نقطه دیگری در جهان است. او حتی ارائه می دهد پاداش به کارآموزان اگر آنها پیدا کردن یک برنامه دیگر مانند آن. نزدیک ترین آنها تا کنون آمد برای پیدا کردن یکی که در نیواورلئان اما قهوه ای پرواز وجود خود آن را به اتمام و مدعی است که او هنوز هم منحصر به فرد است.

رستوران را بازگشایی جولای 8. Everano انتظار چند هفته اول به "کاملا ناودان" پس او خدا را شکر اضافی کمک به کارآموزان جدید ارائه خواهد شد.

روزی او را مطمئن روح تازه خواهد بود "تازگی" – هنگامی که یک زن و شوهر از استرالیا ساخته شده یک سفر به بازدید از رستوران در سال گذشته Everano متقاعد شده بود که به زودی آنها می تواند پیدا کردن حامیان خود را برای ماموریت در سراسر جهان است.

براون گفت: زمانی که آنها بازگشایی درهای خود را به او و کارآموزان ارائه خواهد شد همان معتبر غذای روح مشتریان بزرگ شده اند به عشق فقط در 50 درصد ظرفیت است.

"مردم به اینجا می آیند و سقوط در عشق" براون گفت. "ما نمی خواهیم شما را به یک انجام می شود – ما می خواهیم شما را به عقب می آیند و می دانم که می گذرد پول خود را به عقب به جامعه خود را. شما برای مواد غذایی شما برای جامعه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب