Andover, زن, 33, شارژ, در, St. Paul آتش سوزی آتش سوزی; ع معتقد است نوجوانان پسر بود با او

یک اندوور زن شده است به اتهام توطئه برای ارتکاب آتش سوزی در ارتباط با یکی از مخرب آتش سوزی بودند که در مجموعه

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

یک اندوور زن شده است به اتهام توطئه برای ارتکاب آتش سوزی در ارتباط با یکی از مخرب آتش سوزی بودند که در مجموعه سنت پل در میان ناآرامی های خشونت آمیز پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است.

او دستگیر شد شنبه و ظاهر اولیه خود را روز شنبه در ایالات متحده دادگاه منطقه در مینیاپولیس.

جسیکا سفید (حسن نیت ارائه میدهد از ع / Facebook)

محققان با ایالات متحده آمریکا اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره (ع) شناسایی جسیکا لین, سفید, 33, و دو نفر دیگر از طریق نظارت تصویری و فیلم از دوربین های واقع در داخل و خارج از شرکت اجاره اتومبیل کسب و کار در 1161 W. خیابان دانشگاه.

با توجه به فدرال شکایت کیفری سفید دیده می شود خارج از کسب و کار حدود 8:45 p. m. مه 28, ضربه زدن بر روی جلو پنجره و نگاه کردن به درب جلو در حالی که دو نفر دیگر یکی بودن یک نوجوان هستند در داخل برای چند دقیقه.

مدت کوتاهی پس از این دو نفر خروج از ساختمان مقابل لابی پر از دود و آتش دیده می شود مثل نور سوسو در انعکاس جلو پنجره های ساختمان. این ساختمان توسط آتش ویران شد.

سفید که در Facebook صفحه گفت که او کار کرده و در هر زمان به قید وثیقه اوراق قرضه و مطالعه پیشگیری از خشونت در شهری دانشگاه دولتی در سنت پل به عنوان داشتن آبی/سبز مو و پوشیدن سیاه و سفید.

با توجه به ع گزارش اطفال در صحنه اعتقاد بر این است سفید ،

این اتهامات در نتیجه تحقیقات انجام شده به طور مشترک توسط ATF, the FBI, the St. Paul اداره پلیس و ایالتی مینه سوتا آتش مارشال را بدست آورد. این مورد است که تحت تعقیب توسط دستیار آمریکا وکیل Bradley M. اندیکت.

هر کسی با اطلاعات به طور خاص مربوط به کسب و کار دیگر آتش سوزی در شهرهای دوقلو می توانید تماس بگیرید 1-888-ع-راهنمایی (1-888-283-8477).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب