مکنزی تور در انتظار مرزی برای بازگشایی به عنوان گلف مجاز به شروع بازی

گلف ممکن است بازگشت به کانادا به زودی اما ملت گلف حرفه ای تور است که هنوز هم در حال انتظار برای دیدن آنچه که ا

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

گلف ممکن است بازگشت به کانادا به زودی اما ملت گلف حرفه ای تور است که هنوز هم در حال انتظار برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد بعدی.

اسکات Pritchard, مدیر اجرایی مکنزی تور می گوید که اگر چه دوره های گلف در حال باز کردن در یک ولایت اساس تا زمانی که مرز بین ایالات متحده و کانادا است بازگشایی پایین لایه pro مدار در خود نگه دارد.

"هنگامی که شما در نظر بگیرید که تعداد زیادی از بازیکنان که در بازی مکنزی تور بر اساس نه تنها در آمریکا بلکه تعداد قابل توجهی هستند و بازیکنان بین المللی را به ارمغان می آورد برخی از عدم اطمینان در شرایط از آنچه که ما در حال رفتن به قادر به متوقف کردن این فصل گفت:" پریچارد که اضافه شده است که چندین سناریو دارد که در آن مکنزی تور خواهد شد که مسابقات در سال 2020 است.

"تا زمانی که ما به وضوح نه تنها در مورد مرز بلکه قرنطینه قوانین و آنچه که به مانند نگاه ما فقط در انتظار است."

این مکنزی تور فصل قرار بود به لگد کردن در 28 مه با کانادا زندگی در باز سیمور گلف و باشگاه کشور در ونکوور. اما کانادا زندگی و شش وقایع از طریق به ویندزور قهرمانی در جولای 16 در سفیر باشگاه گلف در ویندزور, Ont., شده است به تعویق افتاد.

بالا-پرواز PGA Tour برگزاری دو رویدادهای خیریه در مارس و درست کردن یک رزومه از بازی انتظار می رود که در ژوئن 11 با چارلز شواب چالش در استعمار کشور باشگاه در فورت ورث ،

ردیف دوم Korn تور کشتی برنامه ریزی شده است برای بازگشت در همان تاریخ با Korn کشتی چالش در TPC Sawgrass در پونته ودرا بیچ فلوریدا., اما هیچ تاریخ شروع برای مکنزی تور فقط رتبهدهی نشده است.

پریچارد می گوید که این یک مزیت است.

"ما احساس خوبی می چرخاند و به طور خاص در گلف به پایبندی به هر یک از سیاست ها و روش (برای COVID-19) در سفارش به کار امن رویداد در یک محیط امن," او گفت:. "ما همچنین باید بهترین شیوه ها و کلید گرایش از هر دو PGA Tour و Korn تور کشتی.

"ما قادر به گرفتن مقدار زیادی از کلید گرایش از این دو رویداد و پیاده سازی آنها را به رویدادهای ما در زمان مناسب."

انتاریو شد آخرین استان برای استراحت محدودیت در آن دوره زمانی که آن را روز پنجشنبه اعلام کرد که گلف بازان قادر خواهد بود برای شروع teeing آخر این هفته به عنوان بخشی از فاز یک استان را بازگشایی طرح است.

هنوز هم وجود دارد موانع دیگر برای برای مدل تور برای غلبه بر. انتظار برای مرز کانادا برای بازگشایی, به غیر از سفر ضروری است بزرگترین مانع وجود دارد اما عوامل دیگر در بازی از جمله مقررات قرنطينه سفر بین استان ها و شهرداری ها قوانین و مقررات.

شهر تورنتو تصمیم به لغو تمام رویداد مجوز برای بیشتر از تابستان بود که میخ را در تابوت PGA Tour RBC کانادا باز است که پس از لغو شده و برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم است. به طور مشابه شاو خیریه کلاسیک قهرمانان اروپا تور رویداد برنامه ریزی شده برای اواخر مرداد ماه نیز در معرض خطر پس از شهر کلگری لغو همه از آن رویداد اجازه می دهد تا Aug. 31.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

پریچارد می گوید: مکنزی تور بوده و در تماس با تمام سطوح دولت و در ادامه به نظارت بر وضعیت.

"ما با داشتن تمام مکالمات ما واقعا نمی گرفتن هر گونه پاسخ در این نقطه (...) و خوب است آن را کاملا قابل فهم" گفت: پریچارد. "ما فقط صبر کنید برای ما روشن و امیدوارم ما چیزی."



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن