خدمه بازرسی اما نمی خواهد در عین حال حذف ریچموند لی مجسمه - Mon, 08 Jun 2020 PST

RICHMOND, Va. – کارگران برای ایالت ویرجینیا بازرسی ریچموند مجسمه بزرگ از ژنرال رابرت E. Lee روز دوشنبه قبل از

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

RICHMOND, Va. – کارگران برای ایالت ویرجینیا بازرسی ریچموند مجسمه بزرگ از ژنرال رابرت E. Lee روز دوشنبه قبل از آن برنامه ریزی شده حذف. در حالی که معترضان را سرنگون برخی دیگر مؤتلفه مجسمه ها و برخی از شهرستانها منتقل شده اند سریعا برای حذف آنچه که منتقدان را به عنوان نمادهای سفید برتری این بنای تاریخی نخواهد بود بسیار آسان است را به پایین.

ویرجینیا بخش خدمات عمومی در بیانیه ای گفت که قصد دارد برای حذف مجسمه مؤتلفه به طور کلی در یک تاریخ مشخص به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. اما به گفته مقامات این باید انجام شود با خیال راحت با توجه به یادبود وزن و ارتفاع.

"عظیم مجسمه وزن آن حدود 12 تن می ایستد 21 پا بلند شده است و در 40 فوت پایه برای 130 سال" آژانس در بیانیه ای گفت. "برنامه ریزی دقیق مورد نیاز است برای حذف پیری بنای این اندازه و مقیاس با خیال راحت."

ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم دستور حذف از لی بنای تاریخی در هفته گذشته در میان در سراسر کشور تظاهرات موجب مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید در مینیاپولیس که پس از یک سیاه پوست به دست پلیس این ماجرا زانو خود را به گردن خود برای نزدیک به نه ساعت.

انگیزه اطرافیان را تصویری از فلوید را عذاب تظاهرکنندگان در سراسر جهان قول داده اند که برای حفظ یک جنبش متمرکز بر پرداختن به نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس. در آمریکای جنوبی آنها نیز برای دفاع سریع حذف مؤتلفه بناهای تاریخی با یا بدون تصویب مقامات.

مخالفان از بناهای تاریخی می گویند که آنها جشن سفید برتری و براق بیش از این ملت تاریخچه برده داری. دیگران که مدافع برای نگه داشتن آنها می گویند آنها تاریخی و یا ارزش هنری و حذف آنها مقدار به پاک کردن تاریخچه.

مقامات را حذف کرده و دیگر نمادها پس از وقوع چند انفجار پیاپی دو هفته پیش از جمله یک ستون هرمی شکل سنگی در بیرمنگام آلاباما و یک برنز شباهت دریاسالار رافائل Semmes که تا به حال ایستاده در وسط یک خیابان مرکز شهر در نزدیکی Mobile, آلاباما, اسکله برای 120 سال است. در ویرجینیا یک 176-سال-قدیمی حراج بلوک برداشته شد از این شهر مرکز شهر و ایالات دختران کنفدراسیون حذف آن مجسمه از شهر اسکندریه.

در موارد دیگر معترضان در انتظار نیست: در ریچموند بیش از آخر هفته تظاهرات سرنگون مجسمه ژنرال کارتر ویلیامز Wickham در یک پارک در نزدیکی مرکز شهر و در بریستول, انگلستان یک مجسمه تاجر برده ادوارد Colston ملاقات آبکی پایان.

در کنتاکی بزرگترین شهرستان در روز دوشنبه یک شهر خدمه به سرعت برچیده یک مجسمه به تصویر می کشد جان Breckenridge Castleman سوار بر اسب اقدام قاطعانه پس از حکم دادگاه روز شنبه پس از نزدیک به دو سال کشمکش حقوقی و خرابکاری. Castleman بود مؤتلفه سرباز و بعد از آن ایالات متحده به طور کلی کمک کرد که در بر داشت لویی را پارک کند اما نیز نمادی از حمایت از برده داری.

"بیش از حد بسیاری از مردم رنج می برند امروز به دلیل وعده های عدالت و برابری مندرج در قانون اساسی ما در حال برآورده نشده توسط جامعه ای که devalues آفریقایی-آمریکایی زندگی می کند و تکذیب آمریکایی های آفریقایی تبار و عدالت و فرصت ها و حقوق صاحبان سهام" فیشر گفت. "که رو به تغییر است. مردم می خواهید و شایسته عمل است. ما نیاز به یک تحول است."

در New Orleans تلاش های در جریان برای تغییر نام شهرستان Jefferson Davis پارک وی به جای افتخار سابق خاویر رئيس دانشگاه Norman C. فرانسیس. خیابان اجرا می شود در امتداد مرز خاویر ملت را تنها از لحاظ تاریخی کاتولیک و دانشگاه و پنج شهرداران از جمله شهردار فعلی LaToya Cantrell را ابراز پشتیبانی برای تغییر به بحث در جلسه شورای شهر در ژوئن 18.

نیواورلئان در حال حاضر در زمان پایین چهار کنفدراسیون مرتبط بناهای تاریخی در سال 2017 پس از ماه ها تظاهرات و مخالف خود را حذف. در حال حاضر برخی از طرفداران می خواهند مجسمه اندرو جکسون از حذف جکسون مربع در مقابل این شهر مشهور کلیسای جامع سنت لوئیس. مجسمه افتخارات جکسون نقش در دفاع از این شهر در طول جنگ سال 1812 اما او نیز متعلق به بردگان و به عنوان رئیس جمهور هماهنگ حذف آمریکایی های بومی از سرزمین خود در امتداد دنباله از اشک.

در ریچموند لی مجسمه در اموال دولت است. شهرستان رهبران در ضمن باید متعهد به در نظر گرفتن چهار مؤتلفه بنای یادبود در شهر زمین در کنار بنای تاریخی خیابان. با هم, آنها در میان ملت برجسته ترین مجموعه از مراسم تجلیل کنفدراسیون و برنامه ریزی شده خود را حذف شده است به طور گسترده ای مورد ستایش توسط رهبران و فعالان است.

ماموران پلیس با مسدود کردن خیابان های منتهی به دایره ترافیک که در اطراف لی مجسمه حدود 7 صبح دوشنبه. دیگران ringed بنای تاریخی با وسایل نقلیه خود را.

چند مقامات دولتی از جمله نرتهم است رئیس ستاد بودند در صحنه به عنوان یک گیلاس هفتگی بريدن در یک تخت تخت کامیون برافراشتند کارگران به بازرسی مجسمه. این کار به نظر می رسد تنها حدود یک ساعت و صحنه شد و به زودی پاک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن