Coronavirus بسته شده است courthouses متوقف شد, محاکمه. چگونه واشنگتن عدالت سیستم دوباره ؟ - سه شنبه, 02 Jun 2020 PST

Coronavirus همه گیر است مختل آمریکا خصمانه سیستم عدالت مانند هیچ چیز قبل از آن chipping دور در سنگ بستر تضمین

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

Coronavirus همه گیر است مختل آمریکا خصمانه سیستم عدالت مانند هیچ چیز قبل از آن chipping دور در سنگ بستر تضمین فقه آمریکایی – حق برخورداری از یک محاکمه با حضور هیئت منصفه.

شده است وجود دارد یک محاکمه با حضور هیئت منصفه در غرب واشنگتن – شاید در کل دولت از اوایل ماه مارس. در حالی که چرخ عدالت هنوز هم به نوبه خود برخی از جلسات هنوز هم برگزار می شود arraignments و درخواست های گرفته شده – برای اکثر آنها در حال چرخش در محل. این courthouses فدرال در سیاتل و تاکوما شده اند توقیف قضایی سفارش: Pretrial انجام می شود یا توسط, تصویری, تلفن و یا به تعویق افتاد. در شلوغ دادگاه های ایالتی که در آن قفل درب نشده است گزینه ای که روزانه docket تماس به نظر می رسد بسیار متفاوت از آن فقط چهار ماه پیش.

در مرکز شهر سیاتل در دادگاه اخیر چهارشنبه متهمان جنایی عینک ماسک خود را با لباس زندان و به ریاست قاضی از پشت پلکسی گلاس پارتیشن. اما در حالی که برخی از وکلای شرکت از طریق تلفن کسانی که در اتاق نشسته شانه به شانه. مدارک بین وکلای دفاع مشتریان و کارمندان. در دادگاه کوچک, گالری حفظ فاصله اجتماعی بود اما غیر ممکن است.

صحنه در 12 طبقه پادشاه County Superior Court تأکید چالش courthouses در سراسر کشور صورت آنها به عنوان تلاش برای پیدا کردن یک راه رو به جلو در یک پست-coronavirus که در آن بسته بندی شده دادگاه به سادگی امکان پذیر نیست.

برخی نگران هستند که به عنوان هفته و موارد شمع تا همه گیر ناشی از تاخیر تهدید به نوبه خود یکی از ما بیشترین احترام حقوقی و کلمات قصار به چیزی بیشتر شبیه به یک اتهام: عدالت با تاخیر است عدالت را تکذیب کرد. در بسیاری از موارد – با وجود تلاش برای کاهش جمعیت زندان وجود دارد شهروندان متهم جنایت, گناه, تا زمانی که خلافش ثابت که صبر کنید در بازداشت مطمئن نیستید که در مورد آنها هرگز شنیده می شود.

"شما را به تعجب ما تا چه حد می تواند کشش سیستم قبل از آن غیر قابل تشخیص می شود و ما را نقض قانون اساسی" گفت: رئیس ایالات متحده در منطقه قاضی ریکاردو مارتینز که ریاست یک کمیته ملی اختصاص داده شده توسط آمریکا قضایی کنفرانس "بازسازی" فدرال سیستم قضایی در پی coronavirus خاموش شدن ناگهانی. "تا چه حد می تواند ما را در خم آن را قبل از آن را می شکند؟"

اورژانس اقدامات

ابتدا در اوایل ماه مارس در مارتینز اولین قاضی در کشور به شاتر فدرال courthouses زمانی که او بسته کسانی که در سیاتل و Tacoma تعویق انداختن مدنی و کیفری دادگاه و هیئت منصفه در جلسات. منطقه 13 فدرال قضات و نه ایالات متحده قاضی قضات ادامه به برگزاری برخی از جلسات را درخواست و ریاست محیطی دیگر اقدامات – هر دو کیفری و مدنی – ارائه آنها می تواند انجام شود توسط تلفن و یا تلفنی.

قاضی معتقد است که مانند بقیه جامعه آن را در ماه و یا سال را به دادگاه بازگشت به قبل از coronavirus عملیات در صورتی که ممکن است در همه.

"این سخت بود به انجام آنچه ما انجام داده ایم" مارتینز گفت. "ما تا به حال به سریع عمل می کنند. من می خواهم برای اولین بار در نظر فدرال مناطق به ناودان با کوروناویروس."

"من مطمئن هستم که چگونه ما می آیند," او گفت:. "ما تاسیسات در مناطق که در آن ما هرگز قبل از."

در King County Superior Court دولت شلوغ ترین, بسیاری از قضات و وکلا و بازداشت متهمان هنوز باید نشان می دهد تا در فرد است. در حالی که جنایی محاکمه با حضور هیئت منصفه بوده است به حالت تعلیق تا زمانی که حداقل جولای 6, دولت, دادگاه هنوز هم نیاز به نگه arraignments, درخواست دادرسی کیفری حرکات و صدور حکم جلسات برای همه-بازداشت متهمان در هر اورژانس سفارشات صادر شده توسط دولت رئیس دیوان عالی عدالت دبرا Stephens.

"دادگاه عالی است که بسیار منحصر به فرد است که ما یابو از سیستم دادگاه. ما با ارائه بسیاری از خدمات ضروری" شاه County Superior Court رئیس جنایی قاضی پاتریک Oishi گفت: در یک مصاحبه تلفنی. "حوزه های قضایی دیگر بسته همه چیز را با سرعت بیشتری. ما لازم نیست که لوکس است."

بازگرداندن داوران

به عنوان دادگاه رهبران در هر دو سطح فدرال و ایالتی شروع به کار در برنامه به سطح شیب دار تا عملیات خود را به یک سوال کلیدی خواهد بود که در آینده از محاکمه با حضور هیئت منصفه. قانون متکی بر سابقه و مارتینز گفت: هیچ سابقه ای در طول عمر ما برای آنچه اتفاق افتاده است پس اول شناخته شده coronavirus مورد در ایالات متحده تشخیص داده شد در شهرستان اسنوهومیش man on Jan. 21.

اما ناگهان همه از یک مارتینز گفت که وظیفه مدنی است که بالقوه مرگبار و کسانی که بسیار تلاش برای حفظ و اعمال حقوق برخی از "قرار دادن افراد دیگر ایمنی در معرض خطر است." بدون واکسن ایده قرار دادن 12 یا بیشتر مردم در مجاورت نزدیک به روز و هفته و یا در برخی موارد ماه خواهد بود خطرناک قاضی گفت.

"ما هرگز بازگشت به برگزاری محاکمات مانند ما برای گذشته 230 سال تا زمانی که ما می تواند به متقاعد کردن هیئت منصفه است که آن را بی خطر است برای بازگشت به دادگاه," او گفت:.

مارتینز را زمان سفارش در دادگاه فدرال ایالات وب سایت که هیئت منصفه محاکمه نمی خواهد سر قبل از ژوئیه 31. اما نامه مورخ 26 مه از مقامات ارشد ایالات متحده در منطقه قاضی جان Coughenour به برخی از مدنی طرفین دعوا آمده است که این "در نظر گرفته نظر در" از بسیاری از قضات که محاکمه نمی رزومه قبل از پایان سال است که دادگاه کیفری اولویت داده خواهد شد با توجه به سریع-محاکمه ملاحظات.

در King County Superior Court ریاست قاضی جیم راجرز در ماه گذشته تشکیل 30-فرد کار گروهی از قضات و وکلای مدافع برای ایجاد دستورالعمل با خیال راحت به تشکیل هیئت منصفه وقتی منصفه در نهایت شروع دوباره. دادرسی پرونده های جنایی که در آن کسی آزادی در خطر خواهد بود دادگاه اولویت راجرز گفت و قضات داده شده به اطفال مدنی و خانواده-قانون بخش خواهد بود داوطلب خدمت سربازی به کمک به روشن شدن. دادگاه نیز با توجه به سرسام آور شروع زمان برای دادرسی و محاکمات به کاهش پتانسیل برای اجتماعات بزرگ.

"اگر ما این کار را درست نمی ما دادگاه می تواند سر چشمه برای COVID و هیچ یک از ما می خواهند که" Oishi گفت.

اما وقتی که می آید به هیئت منصفه راجرز گفت: مردم در مواجهه با مسائل مربوط به سلامت و یا مشکلات مالی در طول بحران خواهد شد کمتر احتمال دارد به خدمت شدن در حال حاضر استخر کوچک از آینده نگر هیئت منصفه است که در پاسخ به احضاریه.

Voir وخیم زمانی که وکلای سوال و آینده نگر هیئت منصفه قبل از انتخاب یک پنل می تواند نقل مکان کرد و به اتاق بزرگتر در خارج از دادگاه و در دادگاه هیئت منصفه می تواند پراکنده در اطراف دادگاه به جای اینکه بسته بندی شده به یک هیئت منصفه جعبه راجرز گفت. این سوال که در آن داوران ممکن است عمدی در خارج از این محدوده داوران اتاق بدون به خطر انداختن مدارک زنجیره ای از بازداشت باز می ماند.

تکنولوژی شکاف

اکثریت قریب به اتفاق از دادگاه فعالیت است نه یک محاکمه با حضور هیئت منصفه: وجود یک جریان پیوسته از arraignments وضعیت جلسات حرکات و sentencings. اکثر موارد در حال حل و فصل با درخواست به جای حکم – نزدیک به 97 درصد از فدرال موارد و 85 تا 95 درصد در سطح دولت است.

برای حفظ آن گسترده تر دادگاه عملیات در حال حرکت به نظر می رسد اجتناب ناپذیر است که تکنولوژی را نقش زیادی. تلفن و تصویری جلسات جدید نیستند – غربی منطقه از واشنگتن شده است در خط مقدم یک دادگاه فدرال آزمایش به دوربین در دادگاه و تصویری ظاهر شده اند معمول در برخی از واشنگتن شهرستانهای استان برای سال. ماه گذشته همه گیر مجبور دیوان عالی ایالات متحده به livestream استدلال برای اولین بار در تاریخ آن است.

راجرز گفت: King County Superior Court در حال حاضر در مرحله نصب صفحه نمایش بزرگ تلویزیون در هر دادگاه. اما در حالی که تصویری و تلفنی جلسات ممکن است بیشتر رایج تبدیل مدنی و خانواده-قانون امور او گفت: بعید است در شهرستان کینگ دفاع نوار موافق به جای ترین فرد جنایی با حضور مجازی ،

و با همین دلیل خوب: مطالعات علمی نشان داده اند تصویری ظاهر تمایل به dehumanize در حال حاضر مردم آسیب پذیر و منجر به به طور قابل توجهی بالاتر مقدار وثیقه بودن اعمال شده نسبت به متهمان جنایی که از لحاظ جسمی ایستاده قبل از یک قاضی اتهام های مشابه.

آنیتا Khandelwal مدیر King County وزارت دفاع عمومی (DPD) نگرانی در مورد دادگاه هل دادن یک سیستم است که اولویت بهره وری و مجمع تشخیص مصلحت نظام بیش از حقوق مردم متهم به ارتکاب جنایات. او گفت: او با حضور در فیلم شنوایی و حدود یک سوم از زمان قاضی بود و نامفهوم.

DPD اقدام به همکاری با دادگاه های دیگر ذینفعان در تصویری جلسات به صورت غیر اساسی و مهم مانند مورد تنظیم جلسات اما گروه مخالف استفاده گسترده تر از تصویری در پرونده های جنایی.

"مردم نباید مجبور به قبول مجازی وکلای مجازی و محاکمه هنگامی که آنها در حال رفتن به زندان و یا داشتن واقعی خود را از کودکان دور گرفته شده" Khandelwal گفت.

برای سال های فدرال بازداشتگاه سعی شده است که به نگه داشتن کالای قاچاق تلفن های همراه در خارج از زندان است. در حال حاضر آن است که با تکیه بر روی تلفن های همراه برای مشتریان برای برقراری ارتباط با وکیل و بستگان اغلب از بازداشت خود سلول. وجود ندارد به اندازه کافی از آنها گفت: سیاتل فدرال مدافع مایک Filipovic و آنها نیست ،

"ما تنها سخت ترین مسئله این است که قادر به برقراری ارتباط با مشتریان," او گفت:. آن می تواند تا دو هفته برای یک مشتری برای به دست آوردن دسترسی به یک تلفن خصوصی به صحبت با وکیل خود را.

'زندانی در زندان'

در ضمن بسیاری از زندان های سراسر این کشور را کاهش جمعیت خود را رزرو کمتر از افراد برای کاهش سطح جرایم و در برخی موارد انتشار متهمان که تنها چند هفته یا چند ماه در سمت چپ در جملات خود را.

بین شاه زندان شهرستان در سیاتل و Maleng منطقه ای مرکز عدالت در کنت روزانه جمعیت در حال حاضر حدود 1,300 مردم نسبت به 1,900 مردم در اواسط ماه مارس. فقط بیش از 90 درصد از زندانیان در شهرستان کینگ دو زندان هستند برگزار می شود پیش از محاکمه با توجه به King County گروه بزرگسالان و نوجوانان بازداشت.

Dan Clark رئیس جنایی معین برای شاه شهرستان تعقیب وکیل دفتر (پی ای) گفت: دادستان برگزار شد در پرونده حدود 600 موارد جرم بنابراین به عنوان برای اضافه کردن به زندان جمعیت و یا پایمال کردن دادگاه در طول بیماری همه گیر.

فدرال عمومی مدافعان را تحت فشار قرار دادند برای "دلسوز انتشار" از زندانیان که ممکن است بیشتر در معرض این ویروس و همچنین آزادی زندانیان نسبت به پایان شرایط خود را. تا کنون دادگاه اعطا کرده است چند جمله منتشر شده در غرب و واشنگتن است که به دنبال در کمتر محدود حبس برای دیگران, با توجه به U. s. دادستان برایان موران ،

هنوز هم بسیاری از مردم باقی می ماند در فدرال و محلی در زندان و در بیشتر موارد در حال اضافه شدن به دفتر ثبت دعاوی حقوقی هر روز: بین 14 مارس و آوریل 1, King County دادستان پرونده 631 اولویت پرونده های جنایی یک دسته است که شامل قتل, حمله و تجاوز جنسی و سرقت در اختیار داشتن غیرقانونی سلاح گرم و دزدی و سرقت خودرو.

Khandelwal همچنان نگران پیش از محاکمه متهمان که باقی می ماند قفل شده است.

"مشتریان ما به سادگی بیحال شدن در زندان و آن را هنوز هم یک مکان امن" Khandelwal گفت. "وجود دارد هیچ پایانی در چشم و هیچ راهی برای دانستن زمانی که حقوق خود خواهد بود adjudicated."

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در سراسر کشور ثبت شده بیش از 75 COVID-19 بازداشت مربوط به پرونده های حقوقی در سراسر کشور از اواسط ماه مارس گفت: Jeffrey رابینسون معاون حقوقی مدیر ملی ACLU در نیویورک و مدیر, Trone مرکز برای عدالت و برابری که آثار جنایی-عدالت اصلاح نژادی و عدالت است.

"آنچه ما انجام داده ایم این است که وحشتناک گفت:" رابینسون یک سیاتل وکیل است که می گوید این بیماری همه گیر در معرض رفتارهای غیر انسانی از این کشور در زندان ها و, زندان, سیستم های که در حال حاضر به دام افتاده دهها هزار نفر از مردم در آنچه رابینسون گفت: مقدار به یک ظرف پتری از پتانسیل coronavirus قرار گرفتن در معرض.

رابینسون گفت: هزاران نفر از زندانیان در حال حاضر منتشر شده است – بیش از 1300 سراسر کشور از زندان فدرال به تنهایی.

"آیا شما دیده می شود یک چشم انداز مثبت در جرم و جنایت؟" "اگر تمام این افراد باید از بیرون آمدن از زندان و جرم و جنایت در حال پایین آمدن و سپس از خود بپرسید" چرا که در آنها وجود دارد در وهله اول?'"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب