SEC تصویب قوانین جدید علیه پروکسی مشاوره شرکت' - Tue, 22 Jul 2020 PST

شرکت های ایالات متحده به ثمر رساند طولانی-به دنبال پیروزی در روز شنبه زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار به

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

شرکت های ایالات متحده به ثمر رساند طولانی-به دنبال پیروزی در روز شنبه زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار به تصویب قوانین جدید است که انتظار می رود به آن را سخت تر برای فعال سرمایه گذاران به فشار برای تغییر در استراتژی شرکت های بزرگ.

هدف اصلی از SEC تعمیرات اساسی شرکت های چنین به عنوان نهادی سهامداران خدمات و شیشه Lewis & Co., که پرداخت شده توسط صندوق های بازنشستگی و دیگر سرمایه گذاران نهادی به سهامداران توصیه در مورد چگونه آنها باید رای سهام خود را. شرکت های شناخته شده به عنوان نماینده شرکت مشاوره — دارای تأثیر قابل توجهی در مورد اینکه آیا از فعالان کمپین موفق شوند چرا که سرمایه گذاران اغلب به دنبال توصیه های خود را در انتخابات هیئت.

آمریکا اتاق بازرگانی و کسب و کار دیگر گروه های لابی در ثانیه برای سال برای مهار پروکسی مشاوران استدلال می کند که شرکت ها در تضاد است و باید بیشتر به شدت تنظیم شده است. SEC در زمان اولین گام در سفت نظارت در ماه نوامبر گذشته هنگامی که آن را پیشنهاد تعدادی از تغییر حکومت.

چشم انداز سرکوب تولید شده شدید مخالفان دولت از صندوق های تامینی سرمایه گذار طرفداران و گروه های زیست محیطی که همه با استفاده از شرکت های بزرگ پروکسی به فشار برنامه های خود را. در ماه فوریه مشهور سرمایه گذار Carl Icahn به نام ثانیه پیشنهاد یک "گام بزرگ به عقب" برای اداره امور شرکت است که آن را بیشتر به چالش کشیدن برای نگه داشتن شرکت های پاسخگو برای عملکرد ضعیف.

نهایی قانون که SEC کمیسیون تایید 3-1 در چهارشنبه نرمتر نسبت به یک پیشنهاد تنظیم کننده صادر شده در ماه نوامبر است. که دلیل آن را شامل نمی شود یک بحث نیاز است که پروکسی مشاوران به اشتراک گذاری توصیه های خود را با شرکت های بزرگ قبل از آنها ارائه شده به سهامداران است. در عوض قوانین و مقررات نیاز به پروکسی مشاوران به اتخاذ علنا فاش سیاست ها و روش ها با هدف حصول اطمینان سرمایه گذاران آگاه از شرکت های مخالف دیدگاه ها و مسائل دیگر با توجه به SEC. نماینده شرکت برگزار می شود از نظر قانونی مسئول اگر آنها نمی پایبند به سیاست.

تحت SEC طرح پروکسی مشاوران' سیاست های جدید باید اطمینان حاصل شود که آنها توصیه های مشترک با شرکت های بزرگ در همان زمان به عنوان سهامداران. SEC همچنین در نظر دارد به موضوع راهنمایی برای چگونه مدیران صندوق باید در مقابله با شرایط جدید و استفاده از الکترونیکی رای گیری از سیستم عامل است که خدمات ارائه شده توسط ISS و شیشه لوئیس به آن را آسان تر برای سرمایه گذاران برای رای دادن سهام خود را.

SEC برگزار شد در تصویب یک قانون مربوط به اولین پیشنهاد در ماه نوامبر که افزایش آستانه چقدر سهام نسبتا جدید سرمایه گذاران باید خود را برای ارسال سهامداران پیشنهادات. مقررات آن نیز افزایش خواهد داد و پشتیبانی از مقدار مورد نیاز برای ارسال طرح های پیشنهادی که قبلا شکست خورده باقی می ماند در ثانیه در دستور کار.

این قانون مصوب چهارشنبه نیز codifies که پروکسی رای گیری از مشاوره این است که به طور کلی تحت پوشش SEC مقررات و مستلزم آن است که مشاوره شرکت های مواد فاش تضاد منافع است.

"امروز توصیه ها کمک خواهد کرد که اطمینان حاصل شود که منافع خیابان اصلی سرمایه گذاران و تعهدات از کسانی که رای دادن از طرف آنها نمی خواهد تنها باشد بهتر است تراز وسط قرار دارد اما بهتر تصمیم گیری خواهد شد" SEC رئیس Jay کلیتون سیاسی مستقل گفت: در سخنان پیش از رای دادن.

کلیتون جنجال تولید شده در سال گذشته هنگامی که وی با اشاره به اظهار نظر عمومی نامه که نشان داد خرده فروشی سرمایه گذاران حمایت تعمیرات اساسی. برخی از حروف به نظر می رسد تقلبی طراحی شده برای فریب SEC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن