پارک ملی متعادل کننده تقاضا برای خدمات همراه سکوت - Mon, 11 May 2020 PST

توسط میشل A. مونرو و Felicia Fonseca آسوشیتد پرس Musetta Vander شده است به چند تن از نمادین ترین پارک های ملی

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

توسط میشل A. مونرو و Felicia Fonseca آسوشیتد پرس

Musetta Vander شده است به چند تن از نمادین ترین پارک های ملی و مناظر طبیعی در آمریکا, تسخیر خودش انجام یوگا مطرح در میان جاشوا درخت و رانندگی بر روی یک درخت-صف بزرگراه قاب Yosemite را قوی صخره و نشستن در لبه صخره مشرف به به شکل نعل اسب خم در رودخانه کلرادو.

"گاهی اوقات آن را بسیار زیبا شما می خواهید برای به اشتراک گذاری آن را با جهان بلافاصله گفت:" Vander از وست هالیوود کالیفرنیا. "اما من احساس می کنم که شما را از دست جادویی طبیعت تجربه شما فراهم می کند هنگامی که شما اجازه ندهید رفتن از رسانه های اجتماعی و یا هر چیز دیگری است که مصرف خود را از ذهن است."

Vander این سفر نشان دادن طولانی مدت بحث بر سر چگونه متصل پارک ملی بازدید کنندگان می توانند و یا باید به اینترنت. پارک در حال دست و پنجه نرم کردن با بهترین راه برای گسترش خدمات در حالی که حفظ آرامش در خارج از منزل.

در حالی که کسانی که برنامه های اولویت پایین تر به دلیل coronavirus بسته شده است, پارک ملی, پارک سرویس مقامات قصد حل اتصال موضوع به عنوان متحده به تدریج شروع به بلند کردن محدودیت.

"ما در حال انجام بهترین های ما برای حفظ به عنوان بسیاری از پروژه جدول زمانی ممکن" خدمات پارک سخنگوی ونسا Lacayo گفت.

Coronavirus را نشان می دهد نیاز به اینترنت بهتر خدمات به مردم بیشتر از خانه کار می کنند گفت: کریستین گیل رینولدز که در یوسمیتی ایجاد کرد در داخل پارک. این تجهیزات نیز نمی تواند نگه دارید تا با فصل تابستان افزایش بازدید کنندگان است.

"زمانی که من در جامعه گسترش می یابد که شامل تعداد زیادی از گردشگران و مسافران آن را بسیار رقابتی برای دریافت بر روی Wi-Fi و مردم شروع به گرفتن ضربه, خاموش," او گفت:.

کام Redlawsk اشاره به خدمات به عنوان یک اندازه گیری ایمنی. او و شوهرش رو از دست داد بازدید فدرال موفق Trona قلل عظیم سنگ سازه در کالیفرنیا مرکزی کویر و نمی توانستم همراه سرویس. آنها عصبی به عنوان شب سقوط کرد اما در یک مسیر. او فکر می کند در مورد آن در پارک های ملی و در حال حاضر در میان همه گیر.

"دسترسی باید در برابر حق به خصوص در زمان بحران" او گفت:.

قانون فدرال نیاز به پارک در نظر گرفتن مجوز برای زیرساخت های است که می تواند گسترش اینترنت تلفن همراه و خدمات رادیویی.

که بازی کردن در گراند کانیون که در آن مقامات پارک در حال نقشه برداری که در آن برای قرار دادن ارتباطات جدید برج. برخی از آنهایی که موجود هستند برجسته در به شدت touristed مناطق. دیگران می تواند خال خال در میان درختان.

یک پیشنهاد تماس برای اضافه کردن به پنج برج هیچ یک از آنها را در زیر لبه. گزینه های دیگر خواهد بود با توجه به زیرساخت های جدید در مورد. مقامات تصمیم خواهد گرفت که بعد از این سال.

در گسترده 2016 بررسی 83 درصد از بازدید کنندگان گفت: با استفاده از دستگاه های الکترونیکی بود حداقل کمی مهم خود را به اقامت در گراند کانیون که می شود بیش از 6 میلیون بازدید کننده در سال است.

پارک می داند که مردم تکیه بر روی تلفن های همراه و دستگاه های دیگر جهت رزرو و گفت: الی Boerke های حفاظت از محیط زیست متخصص در گراند کانیون و وجود دارد "نه انتظار آن است که نباید رخ دهد."

اما یک گروه از گراند کانیون رودخانه راهنماهای حمایت برای نگه داشتن backcountry رایگان از خدمات تلفن همراه.

"شرکت های تلفن همراه تنها در مورد مراقبت از افزایش سود و توسعه و گسترش پوشش" گروه تخته نوشت.

AT&T گفت: این پشتیبانی از گراند کانیون طرح اما در مورد سوال که آیا حامل های متعدد باید با تکیه بر تجهیزات مشابه.

ارتقاء تجهیزات ارتباطی می تواند کمک در شرایط اضطراری و با ترافیک دوربین های الکترونیکی, تابلوهای پیام و ردیابی بازدید کنندگان گفت: Lacayo پارک سرویس سخنگوی. همچنین کمک می کند تا جذب بازدید کنندگان جوانتر که با استفاده از تلفن همراه, او گفت:.

اما نیاز به یک شات کامل برای رسانه های اجتماعی نیاز به یادآوری برای "ایمنی بیش selfie" را به عنوان گاهی اوقات مردم سرمایه گذاری نزدیک به صخره لبه Lacayo گفت: از طریق ایمیل.

پارک ها می گویند منسوخ شده و ناکافی خدمات مردم را در جستجوی سیگنال. بسیاری از برنامه های بهبود تمرکز بر مناطق توسعه یافته و سعی کنید برای استتار برج به عنوان درختان و یا در چشم انداز.

مقامات در پارک ملی دره مرگ در طول کالیفرنیا -- نوادا خط دولت تصویب طرح در سال گذشته برای ساخت سلول های جدید برج, اما آن را متوقف تا زمانی که AT&T به روز رسانی پیشنهاد برای دیدار با الزامات زیست محیطی.

Grand Teton National Park در وایومینگ را تایید کرده است یک طرح برای بیش از 60 مایل در زیر زمین فیبر نوری خط با ساخت و ساز انتظار می رود برای شروع در این تابستان. پارک شناخته شده برای آن ناهموار قله کوه نیز با توجه به پیشنهاد برای یک برج سلولی.

پارک ملی یلوستون است و با توجه به مجوز برای نصب رادیو آنتن بر روی زیرساخت های موجود برای افزایش Wi-Fi سرعت نزدیک به مهمان لژ و کارمند مسکن.

"داخل یلو شده است گرسنگی برای پهنای باند گفت:" برت د جوان شعبه رئیس فناوری و اضافه کرد که محبوبیت گوشی های هوشمند به معنای تجهیزات نصب شده در سال 2008 سبب در عرض یک سال است.

در برایس کنیون پارک ملی در ایالت یوتا مقامات با توجه به درخواست از Verizon به راست 60 فوت برج همراه در فلات در نزدیکی یک دره پر از منار مخروطی شکل red rock formations.

تعداد بازدید کننده به بیش از دو برابر در دهه گذشته و پارک متکی بر رسانه های اجتماعی به مردم اجازه می دانم در مورد شرایط مانند فلش سیل در شکاف دره. اما گردشگران می توانند به عنوان خوانده شده این به روز رسانی تنها اگر آنها در مکان محدود با Wi-Fi و تلفن همراه سیگنال های بسیاری از آنها در خارج از برایس کانیون مرزهای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن