چگونه آلمان آن را انجام داد: اتمام فصل فوتبال در اروپا

دوسلدورف, آلمان—وجود دارد یک جایزه وجود دارد مدال وجود دارد و یادبود تی شرت. تنها طرفداران از دست رفته بودند ب

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

دوسلدورف, آلمان—وجود دارد یک جایزه وجود دارد مدال وجود دارد و یادبود تی شرت. تنها طرفداران از دست رفته بودند به بایرن مونیخ جشن عنوان آن شنبه و بوندسلیگا نفس آه امداد. راه اندازی مجدد طرح کار کرده است.

"این نیست بوندسلیگا که ما می خواستیم و یا که ما عاشق اما تنها بوندسلیگا که ممکن بود" لیگ مدیر عامل مسیحی Seifert گفت.

زمانی که بوندسلیگا دوباره در مارس 16, آن را بیش از یک ماه جلوتر از دیگر عمده اروپا لیگ. ژوئن 27 پایان برگ بایرن مونیخ و لایپزیگ با هفته از زمان قبل از لیگ قهرمانان بازده در ماه اوت است.

بوندسلیگا ویروس تست و پروتکل های پزشکی تشکیل یک طرح برای سایر لیگ های ورزشی در سراسر جهان است. بر خلاف بسیاری از دیگر کشورهای اروپایی و آلمان و همچنین راه اندازی مجدد زنان لیگ برنده ولفسبورگ.

یک فصل دیگر هیچ

بازی های وهم آور به عنوان بازیکن' فریاد تکرار کردن خالی بتن تراس و رنگارنگ فن نمایش رفته بودند. بوروسیا دورتموند تن در روز اولین بار زمانی که بازیکنان خود را به انتظارنشسته بودند تا به درود می فرستم خالی زرد "دیوار" معمولا یکی از اروپا بلندترین و بهترین و شناخته شده فن بخش است.

نتایج بسیار شبیه هر فصل اخیر. بایرن بهبود از اوایل فصل مشکلات به پیروزی هشتمین مستقیم عنوان با دو بازی به فراغت پس از آن برگزار شد خاموش در خصوصی بدون بازیکنان و خانواده های معمول آبجو-پرتاب antics. دورتموند مبارزه سخت با یک بازی هیجان انگیز تیم جوان اما سقوط کرد.

Coronavirus آورده درد به برخی از بازیکنان حداقل به طور غیر مستقیم. صدمات شايع تر بود پس از استراحت طولانی از آموزش و دوم-بخش باشگاه دینامو درسدن به حال بازی از هشت بازی در 22 روز پس از مثبت coronavirus آزمون تاخیر در بازگشت خود را به عمل است.

"آیا شما فکر می کنم که هر کسی در لیگ یک دوم واحد صرف فکر کردن در مورد آنچه که در سر ما?" درسدن بازیکن کریس لاو گفت: در گریان, expletive پر از مصاحبه تلویزیونی نرده در برابر لیگ آلمان در هفته گذشته.

در حال حاضر بایرن و لایپزیگ چهره هفته بدون بازی قبل از لیگ قهرمانان رزومه در ماه اوت هر چند بایرن هنوز یک جام در جولای 4 برابر بایر لورکوزن. نیز وجود دارد دو پا ارتقاء-سقوط حذفی که هنوز به بازی می شود.

ویروس تست

تقریبا بلافاصله پس از تعلیق لیگ در مارس 13, آلمان, بی سر و صدا شروع به آماده شدن برای راه اندازی مجدد.

این کمک کرد که آلمان یک رهبر جهانی در ramping تا آن coronavirus تست. که بدان معنی است که این لیگ می تواند با استفاده از به عنوان بسیاری از 25,000 coronavirus آزمون به پایان فصل بدون قرار دادن جدی دندانه در کشور قابلیت تست.

معاون آلمان اصلی بهداشت بدن مخالف بود و گفت: آزمون باید ذخیره شود فقط برای افراد مشکوک به داشتن ویروس.

در یک مرحله از راه اندازی مجدد نگاه در شک بعد از تست مثبت برای بازیکنان و یا کارکنان در بخش باشگاه کلن و دوم-بخش تیم درسدن و Erzgebirge آئو. نظر سنجی به طور مداوم نشان داد بسیاری از آلمانی ها مخالف بودند به راه اندازی مجدد. برنامه ریزی دقیق با لیگ برای تست و آموزش کمک متقاعد کردن کلید سیاستمداران است.

لیگ را متوقف کرده است و انتشارات تست آمار و ارقام هر چند هیچ top-بخش تیم گزارش شده عفونت پس از لیگ از سر گرفته شد.

تنها مورد تایید شده از یک بازیکن از دست رفته بوندسلیگا بازی به دلیل coronavirus بود که جانباز Werder Bremen مهاجم کلودیو پیزارو بود قرنطینه پس از تست مثبت برای دختر خود را به عنوان او بعدها گفت: محلی Weser Kurier روزنامه. او در بر داشت به ویروس.

صدمات فراوان

راه اندازی مجدد همراه بود راش از جراحات جزئی بیشتر گونه های بازیکنان بافت نرم. که در سمت چپ بوروسیا دورتموند فیلدینگ کمتر از ایده آل صف شروع در این عنوان-تصمیم گیری 1-0 دست دادن به بایرن که Jadon سانچو و Emre می تواند تنها به اندازه کافی برای آمدن روی نیمکت به عنوان جایگزین.

بازیکنان بوندسلیگا صرف زمان کمتر به آموزش در خانه از همتایان خود در انگلستان و یا اسپانیا به دلیل آلمان سریع حرکت اجتماعی به دور از آموزش در گروه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

برخی از استفاده می شود به شکستن به لرزش کردن صدمات و بازگشت به طور کامل مناسب است. بهترین گلزن Robert Lewandowski خود بایرن هم تیمی کینگزلی Coman و لایپزیگ هافبک کوین Kampl همه تاثیر ساخته شده پس از بازگشت به تناسب اندام در فصل بهار است.

مطیع طرفداران

پلیس آلمان, مانند کسانی که در انگلستان و جاهای دیگر می ترسید طرفداران را جمع آوری در اطراف استادیوم و گسترش coronavirus.

زمانی که دورتموند میزبان محلی رقیب شالکه در روز اولین بار در مارس 16, چند کنجکاو مردم محلی در باشگاه رنگ سرگردان اما به زودی سمت چپ. یک گروه از حدود 10 لهستانی انبار کارگران تشکیل بزرگترین جمعیت به عنوان آنها مطرح شده به صورت عکس در مقابل یک لوگوی باشگاه و همچنین نگه دارید یو پی اس با یک توپ.

وجود دارد بدون تکرار از بوندسلیگا را مختصر آزمایش با خالی ورزشگاه بازی قبل از خاموش کردن زمانی که صدها نفر از Borussia Mönchengladbach حامیان شعار خارج از تیم خود به ورزشگاه در طول یک پیروزی بر کلن.

در عوض آلمان طرفداران بیشتر به دنبال قوانین و تماشا در خانه, به عنوان نشان داده شده توسط مخاطبان رکورد برای پخش آسمان در اولین آخر هفته بازگشت. بایرن با عنوان برنده شدن هم نیست سریع این نوع از خیابان مهمانی دیده می شود در انگلستان لیورپول پس از مدتها در انتظار قهرمانی.

تلویزیون حقوق پاییز

آلمان خود را در بر داشت منجر به راه های تجاری بیش از حد. این اولین بار بود بزرگ اروپا در لیگ تلاش برای محدود کردن خسارت مالی به تلویزیون معاملات در طول بیماری همه گیر.

نزدیک به دو دهه از افزایش TV ارزش های حقوق زمین به توقف با داخلی جدید پخش بسته های امضا دوشنبه به ارزش 4.4 میلیارد یورو (5 میلیارد دلار آمریکا) بیش از چهار فصل از 2021-25. که در حدود 60 میلیون یورو معادل 67.7 میلیون) کمتر در هر فصل از زمان توافق.

مدیر عامل بایرن Karl-Heinz Rummenigge گفت: لیگ های دیگر به زودی احساس درد. "اگر شما نگاهی به مشکلاتی که هنوز حل نشده با پخش تلویزیون در, برای مثال, انگلستان, ایتالیا یا اسپانیا پس ما هنوز هم می تواند بسیار راضی اینجا در آلمان" Rummenigge گفت: در یک ویدیو در این باشگاه در صفحه مربوط به.

ایتالیا سری آ انتظار برای راه اندازی یک تلویزیون حقوق مناقصه در ماه سپتامبر برای دوره 2021-24. لیگ برتر انگلیس و لیگ اسپانیا هر دو عنوان به مذاکرات جدید تلویزیون داخلی حقوق چرخه از 2022.

تقسیم کوچکتر تلویزیون-حقوق معامله بین همان تعداد تیم ها است و باعث تنش در آلمان است. بسیاری از کوچکتر باشگاه می خواهید حتی بیشتر تقسیم و کمتر مزیت برای تیم که در پایان بالا جدول.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب