میچ Marner در بازگشت از NHL در طول بیماری همه گیر کوروناویروس: "اگر کسی مریض می شود و می میرد? ... این افتضاح به فکر می کنم در مورد'

Maple Leafs به جلو میچ Marner در یک لحظه پرده ویدئو در طول بازی از یک بازی ویدیویی آنلاین می گوید: او را بیشتر

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

Maple Leafs به جلو میچ Marner در یک لحظه پرده ویدئو در طول بازی از یک بازی ویدیویی آنلاین می گوید: او را بیشتر نگران سلامت خود و بازیکنان دیگر از او در مورد بازی از طریق COVID-19 همه گیر هر چند او اذعان وجود دارد مقدار زیادی از پول را از دست داد.

"فقط تصور کنید که آن را" Marner می گوید افراد ناشناس او را با آنلاین. "من همه را برای شروع همه چیز از بالا بیایید سنگ. اما اگر کسی بیمار می شود و می میرد? چه اتفاقی می افتد ؟

"این افتضاح به فکر کردن در مورد،"

ویدیو — با Marner بازی به عنوان Marns_16 —ارسال شده در توییتر توسط @dharma_club_.

یکی از رفقا بازی های پیشنهادی ورزشکاران مانند او را کمتر در معرض خطر بودن جوان و سالم اما صدا نیز پیشنهاد coronavirus می تواند اثرات طولانی مدت برای کسانی که زنده ماندن آن است.

Marner آورده تا مورد Montreal Canadiens به جلو حداکثر Domi, Marner هم تیمی در تاریخ و با شوالیه های لندن. Domi به دیابت و کسانی که با زمینه پزشکی شرایط به نظر می رسد در معرض خطر بیشتر اگر پیمانکاری coronavirus.

"سلطه دیابت است" گفت: Marner. "اگر او آن را می شود او را در (آن) بد است."

Marner همچنین پیشنهاد کرد که اگر هر یک از لیگ های برتر بازگشت و سپس بقیه را بیش از حد.

"اگر یک لیگ بازی می کند و سپس تمام لیگ بازی کردم" گفت: Marner. "اگر ما بازی نمی, مقدار پول ما در حال رفتن به از دست دادن ..." او در پایان فکر می کردم.

NHL فصل متوقف شد در مارس 12 و دو سناریو در حال حاضر در حال بحث برای بازگشت: محور حداقل برخی از باقی مانده به طور منظم فصل بازی ها و یا پرش به سمت راست به پلی آف (افرا برگها بودند در یک نقطه حذفی با 12 بازی در سمت چپ زمانی که فصل بود متوقف شد).

تیم پس از آن هر دو گزارش به عرصه و بازی در یک منطقه بر اساس فرمت و یا جمع آوری در چندین hub شهرستانها (تورنتو است که در میان سایت امکان پذیر است) و بازی در گروه های در حالی که زندگی در انزوا در هتل ها.

یه سوال ؟ ایمیل من در askkevinmcgran@gmail.com و من پاسخ آن را در روز جمعه کیسه مراسلات پستی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام
Kevin McGran

تاریخ گفتگو

س:

باید NHL رزومه بازی این فصل ؟ به اشتراک گذاشتن افکار خود را.

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن