منزوی و دیدنی: کوله پشتی المپیک شبه جزیره - سه شنبه, 23 Jul 2020 PST

منزوی وحشی های دیدنی و جذاب. بیابان سواحل واشنگتن المپیک شبه همه این چیزهایی که بسیار جذاب در حال حاضر به عنوا

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

منزوی وحشی های دیدنی و جذاب.

بیابان سواحل واشنگتن المپیک شبه همه این چیزهایی که بسیار جذاب در حال حاضر به عنوان ما به تماشای کشورهای دیگر خود را نزدیک به سر می برند امتداد شن و ماسه در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

شما نمی خواهد اجرا به بسیاری از مردم در المپیک ساحل. قرار داده و آن را این راه: در طول یک 24 ساعت کشش اخیر سفر کوله پشتی, من تو را دیدم سه نفر دیگر.

بحث در مورد اجتماعی فاصله.

البته یک کوله پشتی سفر به ساحل معمولی است راه رفتن در ساحل – شما بولدر-hop, صعود headlands و حرکت جلبک دریایی-پوشش استخرهای جزر و مد.

علاوه بر چالش های فیزیکی المپیک شبه جزیره سواحل اغلب دارای آب و چالش است. شانس هستند شما باد و باران هنگامی که شما کشف این چشم انداز ناهموار دیگر قیمت به شما پرداخت برای همه است که زیبایی و انزوا.

ارزشش را دارد ؟ کاملا.

Ozette حلقه

بیابان خط ساحلی در المپیک پارک ملی امتداد 73 کیلومتر از نوک شمالی شبه جزیره. تا حد زیادی محبوب ترین ساحلی پیاده روی است 9.2 مایل Ozette حلقه به شکل مثلث مسیر شروع و پایان در دریاچه Ozette حدود 29 مایل به غرب Seiku یک شهر ماهیگیری در تنگه Juan de Fuca.

مانند یک مثلث حلقه نوین دارای سه متمایز طرف: از Ozette شما می توانید در هر سفر از طریق ساحلی انبوه در یک نسبتا مسطح نوین غربی به شن و ماسه نقطه و یا شمال غربی به اسکودوی کیپ Alava هر مقصد ارائه بیابان کمپینگ.

ساحلی ضلع از مثلث متصل به این دو مقصد بر روی یک ساحل ناهموار که در جزر و مد کم می شود یک سری از راکی امکانات و استخرهای جزر و مد. پیاده روی مناسب ورود به کمپینگ در ساحل آسان به اندازه کافی برای انجام این کار به عنوان یک overnighter با مقدار زیادی از زمان برای سفر طرف.

بسیاری از مردم نیز انجام Ozette حلقه به عنوان یک روز پیاده روی تپش از 9.2 کیلومتر در یک شات.

کیپ Alava نشسته بر سنگی بخش از خط ساحلی با شن های ساحل و campsites در سراسر جنگل در این نزدیکی هست. شن و ماسه نقطه نیز بسیاری از جنگلی campsites و گسترده driftwood-پهن ساحل.

من قلاب شده بود اولین بار من در بازدید شن و ماسه نقطه به عنوان یک دبیرستان دانش آموز بسیاری از سال پیش. در آن سفر کوله پشتی من معترضان در یک تخته پاره روی اب فورت دوستان من و من ساخته شده است.

در طول سال من شده است دوباره و دوباره. من به معترضان در Ozette رودخانه در شمال کیپ Alava, و پیاده های زیبا Shi Shi ساحل و نقطه قوس منطقه جنوب Neah Bay چندین بار.

برای من این ساحل هرگز قدیمی می شود.

همه گیر اثرات

المپیک پارک ملی است که پس از باز COVID-19 تعطیلی در اوایل این سال است.

دو محبوب مناطق از ساحل باقی می ماند و خارج از محدوده به دلیل بومی قبیله ای نرسیده است.

دوم, ساحل, یک روز زیبا پیاده روی مقصد در نزدیکی شهر لا فشار "بسته باقی خواهد ماند تا زمانی که Quileute رزرو باز می شود" گفت: پنی واگنر سخنگوی المپیک پارک ملی.

و سواحل زیبا در شمال کیپ Alava – ویژه Shi Shi ساحل و نقطه قوس – بسته باقی می ماند توسط پردازد سرخپوستان واگنر گفت.

بر اساس آنچه که من دیدم در تازه ترین کوله پشتی سفر ملاقات اعداد پایین همه جا همراه المپیک شبه جزیره ساحل. من معترضان در زرق و برق دار در نقطه ای به نام عروسی سنگ در Ozette حلقه شد و به طور کامل به تنهایی.

از وجود من پیاده 11 مایلی جنوب به یک اردوگاه شناخته شده به عنوان نروژی یادبود در Kayostla ساحل که در آن من تو را دیدم یک گروه دیگر.

در سومین شب من در آنجا ماند و در مکانی به نام زرد بانک ها انسان دیگر در معرض دید است.

وحشی تجدید نظر

درخواست تجدید نظر از وحشی المپیک شبه جزیره ساحل است که شما را به دیدن آنچه در سواحل غرب مانند نگاه قبل از وجود دارد هر استراحتگاه و یا در جاده ها است. هیچ سیم تلفن هیچ آپارتمانهای هیچ نوعی اب نبات آب نمک یا تی شرت ها ،

در محل خود را به شما را ببینید تنها سنگ شن و ماسه و آب مربوط توسط جلبک دریایی, خانه, اندازه, پیر-رشد سیاهههای مربوط و عظیم انبوهی از تخته پاره روی اب.

به جای آن از مردم, شما خواهید دید عقاب گوزن راکون و جزر و مد, استخر, خرچنگ, همه خیره پشت در می مانند Travis Bickle همانطور که اگر به می گویند: "شما جوری حرف میزنی به من؟" چرا بله – سلام وجود دارد!

با وجود تمام بازدیدکننده داشته است من ساخته شده به این خط ساحلی من گاهی اوقات فراموش کردن چقدر دشوار می توان آن را.

من برنامه ریزی 11-miler در دوم من بعد, تفکر, "هی, ساحل پیاده روی. قطعه ای از کیک است."

نهایی 5 مایل فقط در شمال Kayostla ساحل, نزدیک به کشته شدن من است.

وقتی که من نبودم مذاکره لغزنده جلبک دریایی من trudging از طریق مچ پا عمیق از شن و ماسه ساخته شده است که من احساس می کنم مثل من پوشیدن بتن-پوشش چکمه های پیاده روی.

و سپس من به یک کشش طولانی از تخته سنگ رقص از یکی به بعدی در یک کابوسی مانند ذن مدیتیشن است که چشم من رو ذهن من بی وقفه تکرار "گام تعادل خود را, گام, تعادل خود را گام به گام ..."

اما پاداش.

این بار با آب و همکاری و من حتی تا به حال دو روز آفتابی در یک ردیف یک رخداد است که احساس می کند که نادر به عنوان دریانوردان ساخت برگشتی.

همانطور که من وارد Kayostla ساحل من بسته من کاهش یافته است, در زمان خاموش چکمه های من و گیر من درد پا در شن و ماسه خورشید شستن بیش از من به عنوان من در نگاه من وحشی اطراف.

آن را مانند هیچ جای دیگری بر روی زمین است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن