معاملات دست نیافتنی باقی می ماند به عنوان مینه سوتا جلسه ویژه روش

مینه سوتا مقننه برگزار دوشنبه دوم آن جلسه ویژه سال با چند نشانه های عمومی از قانونگذاران و فرماندار بودن معامل

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

مینه سوتا مقننه برگزار دوشنبه دوم آن جلسه ویژه سال با چند نشانه های عمومی از قانونگذاران و فرماندار بودن معاملات در مسائل بزرگ از پلیس پاسخگویی عمومی و ساخت و ساز.

هنگامی که به لیبریا تیم Walz به طور رسمی به نام جلسه ویژه جمعه او خواست خواهان و دموکرات ها با هم کار کنند برای معاملات در پلیس و پروژه های زیربنایی. "دولت ما تا به حال یک تلاش چند ماه و ما باید از قوه مقننه به افزایش به مناسبت و انجام کارها به کمک Minnesotans بازسازی و بازیابی" او در بیانیه ای گفت.

چالش این است که شبیه به نخ های متعدد در حال حرکت سوزن به دلیل مسائل آنقدر به هم پیوسته با مراکز مختلف قدرت رقابت. از طرف های مختلف نگه داشته صحبت کردن پس از ماه گذشته در حالی به پایان رسید در حزبی کینه.

اما وجود دارد مقدار زیادی از ضرورت سازش فقط رتبهدهی نشده است. چرا که قانون گذاران می تواند در یک ماه دیگر به هر حال برای یکی دیگر از جلسه ویژه.

در اینجا نگاهی به مسائل کلیدی در بازی:

پلیس پاسخگویی

خانه دموکرات و جمهوری خواه مجلس سنا اکثریت به نظر می رسد دور از هم در اواخر هفته گذشته در یک بسته از پلیس پاسخگویی اقدامات در پاسخ به مرگ جورج فلوید در دست مینیاپولیس پلیس در روز یادبود.

دموکرات ها هنوز در حال هل دادن برای یک جارو تخته سنگ پیشنهاد شده توسط مردم رنگ و بومی حزبی.

جمهوری خواهان مجلس سنا بودند حاضر به تصویب محدود تر مجموعه ای از تغییرات است که شامل ممنوعیت استفاده از chokeholds و نیاز به افسران به مداخله اگر آنها را به یک همکار با استفاده از نیروی بیش از حد, اما را رد کرد و دیگر دموکرات های پیشنهادی.

پیوند

وام گرفتن بسته به صندوق عمومی پروژه های ساخت و ساز در سراسر کشور شناخته شده به عنوان یک پیوند لایحه شد و در بالای مجلس در دستور کار این سال قبل از coronavirus شلوغ آن را.

این لایحه هنوز به بازیابی از دست رفته خود حرکت هر چند رهبران توافق کرده اند که در یک کلاه $1.35 میلیارد دلار است که ممکن است شامل پول برای بازسازی بخش هایی از مینیاپولیس و سنت پل آسیب دیده در ناآرامی های پس از فلوید مرگ است.

عبور از یک پیوند لایحه نیاز به یک سه پنجم اکثریت در هر اتاق. گرفتن که فمن نیاز به حداقل برخی از خانه های جمهوری خواه و حزب دموکرات مجلس سنا رای. و که در آن رسیدن به معاملات واقعا پیچیده است.

در خانه رهبر اقلیت جمهوری خواه Kurt Daudt از تاج نرم است خود را زودتر قیمت برای توافق آرا: Walz دادن تا اورژانس قدرت است که او استفاده می کند به پاسخ دادن به این بیماری همه گیر. Daudt ملاقات با Walz کارکنان در هفته گذشته در مورد ایده های خود را برای تغییر دولت اساسنامه در اورژانس قدرت به قانونگذاران کنترل بیشتر اما هیچ توافق رسیده.

و در سنا دموکرات ها در هفته گذشته خود را تجدید تهدید به خودداری از رای خود را مگر اینکه جمهوریخواهان به توافق جامع پلیس پاسخگویی اقدامات است.

اورژانس قدرت

فرماندار اول استناد اضطراری خود قدرت در این جلسه که به پایان رسید, مارس 18. او می تواند در حفظ و گسترش آنها را در 30 روز افزایش است. اما هر بار که او می کند بنابراین او باید احضار قانونگذاران پس از دریافت آنها فرصتی برای باطل ساختن قدرت خود را. به همین دلیل او تا به حال به این جلسه ویژه.

جمهوری خواه تلاش برای بی اعتبار خاص خود را با اقتدار شکست خورده در ماه گذشته و زمانی که دموکرات نگه داشتن خانه است. Walz احتمالا باید به او تماس بگیرید سومین جلسه ویژه 2020 از ماه آینده اگر او در نظر دارد برای حفظ آن قدرت است.

کارت های وحشی

جمهوری خواهان مجلس سنا در حال حاضر فریم پلیس مسائل برای سقوط کمپین با جلسات در آسیب گرفت که میان معترضان فلوید مرگ است. دموکرات ها در ضمن, اعلام کرد یک آگهی کمپین جمعه با هدف قرار دادن به طور بالقوه آسیب پذیر حمله داعش بیش از پلیس. دموکرات ها نیاز به یک سود خالص فقط دو کرسی به دست گرفتن کنترل مجلس سنا.

آمریکا جمعه اعلام کرد که آنها سعی کنید به فشار قانون در طول جلسه ویژه به مدرسه محلی ولسوالی قدرت را برای خودشان تصمیم بگیرند که آیا برای بازگشایی به طور معمول این سقوط با استفاده از آموزش از راه دور دوباره و یا برخی از ترکیبی از این دو مدل. ایران با تشکر. Sondra اریکسون, از پرینستون گفت: آنها آماده به زور سعی کنید به یک طبقه و مبارزه است.

آن روشن نیست جمعه چه مدت این جلسه ویژه خواهد داشت. در حالی که فرمانداران باید از این قدرت برای تماس با قانونگذاران هر اتاق تصمیم می گیرد که به موکول کردن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب