Gophers گیرنده Rashod Bateman در نظر گرفته و هشتم-بهترین 2021 پیش نویس NFL چشم انداز

Gophers junior به گیرنده گسترده Rashod Bateman دریافت کرده است اوایل اعتیاد به مواد مخدره برای 2021 پیش نویس N

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

Gophers junior به گیرنده گسترده Rashod Bateman دریافت کرده است اوایل اعتیاد به مواد مخدره برای 2021 پیش نویس NFL. او به ESPN مفسر مل Kiper را بالا 25 چشم انداز صبح روز سه شنبه.

بیتمن در آمد در شماره 8 و دوم گیرنده پشت LSU را Ja'Marr تعقیب است.

اگر Bateman می رود در 10 صفحه بعدی بهار او خواهد بود که بالاترین انتخاب کنید پس از پایان آرون براون رفت و هفتم به شهر کانزاس — در AFL پیش نویس در سال 1966.

Kiper گفت: "Bateman متری-پس از گرفتن دینامو فصل گذشته. ... 6-پا-2 با اسلحه او ظهر برای رفتن و گرفتن توپ در ترافیک. آهنگ های او توپ را به خوبی در می اندازد. او بزرگ دست."

Bateman هشت در این کشور در فصل گذشته با 20.3 متری در دریافت و برای 19 با 11 touchdown grabs. با 60 پذیرایی او ده بزرگ را گیرنده از سال به سال گذشته است. همکار U گیرنده تایلر جانسون همچنین با قرار دادن اعداد بزرگ قبل از او پیش نویس توسط خلیج تمپا در دور پنجم از ماه گذشته پیش نویس است.

Kiper ستایش برای زمان Gophers گسترش به کارفرمایی تنر مورگان. Kiper گفت: پایونیر پرس نویس چارلی والترز ماه گذشته که سوتا اشتباه junior شود QB است که به طور بالقوه در آینده استارت در NFL.

"او خوب جیب حضور می اندازد خوب catchable توپ و او دقیق" Kiper گفت. "و او را یک رهبر است."

Kiper قرار داده و مورگان به عنوان پنجم-بهترین کارفرمایی در سال آینده کلاس با Clemson را ترور لارنس بالا به طور کلی چشم انداز. بقیه از صفحه 5 شد ایالتی اوهایو جاستین زمینه های ایالتی داکوتای شمالی را Trey نیزه از مارشال, Minn., و گرجستان جیمی نیومن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن