استفاده از پیمانکاران نظامی کفن هزینه های واقعی جنگ است. واشنگتن می خواهد که راه آن را مطالعه می گوید. - Sun, 05 Jul 2020 PST

موشک سقوط کرد که در یک پایگاه نظامی در عراق نمی تمایز بین سربازان و پیمانکاران است. Nawres حمید آمریکا و پیمان

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

موشک سقوط کرد که در یک پایگاه نظامی در عراق نمی تمایز بین سربازان و پیمانکاران است.

Nawres حمید آمریکا و پیمانکار مشغول به کار به عنوان یک مترجم کشته شد در دسامبر. 27 حمله توسط یک ایرانی-حمایت شبه نظامیان نیز زخمی سربازان آمریکایی باعث حملات تلافی جویانه که لبه ایالات متحده آمریکا و ایران نزدیک به جنگ باز.

حمید مرگ روشن گسترش پیمانکاران در پایگاه های آمریکا در سراسر جهان بیش از دو دهه گذشته حضور که پنهان هزینه های واقعی از جنگ با توجه به مطالعه در تجاری از ایالات متحده در تلاش های جنگی.

در مورد 53,000 آمریکا پیمانکاران در خاورمیانه در سال گذشته در مقایسه با 35,000 نیروهای ایالات متحده بر اساس یک مطالعه توسط دانشگاه براون. که نسبت 1 به 1 در طول ارتفاع لول نیروها در عراق در سال 2008. و از سال 2001 حدود 8,000 پیمانکاران برای شرکت های ایالات متحده کشته شده اند در وظیفه در خاورمیانه است. که رقم 1,000 بیش از سربازان امریکایی که کشته شده اند.

بسیاری از پیمانکاران کشته شدند اتباع خارجی. که منجر به استثمار مضاعف با استفاده از کارگران خارجی برای شغل های خطرناک و پرداخت آنها کمتر از ایالات متحده, کارکنان, کسب, گفت:, هایدی Peltier همکار تحقیقاتی در دانشگاه بوستون و بخشی از دانشگاه براون هزینه های جنگ پروژه.

"آن را پنهان انسان را هزینه می کند و جنگ بیشتر سیاسی خوشایند" Peltier گفت واشنگتن پست.

تکیه بر پیمانکاران دفاعی یک بار تبلیغ به عنوان یک راه برای کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت خدمات نظامی است و به جای آن منجر به عرضه بیش از تقاضا از هزینه های این مطالعه به این نتیجه رسیدند. بیش از نیمی از بودجه دفاعی در سال گذشته - $370 میلیارد صرف شده در تمام پیمانکار تلاش های از سلاح ها برای, خدمات, با توجه به مطالعه است.

نیز وجود دارد یک نگرانی که تکیه بر پیمانکاران نظامی خصوصی است blunted درک عمومی از هزینه انسانی در امریکا بی سابقه ای طولانی مدت استقرار.

"شما نمی بینید روبان زرد رنگ در اطراف درختان برای پیمانکاران گفت:" علامت گذاری Cancian یک بودجه دفاعی کارشناس مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی. "همه این صحنه از خدمت سربازی عضو آمدن به خانه و اهدای خود بچه ها در فرودگاه, شما هیچ وقت نمی بینید که برای پیمانکاران است."

پنتاگون بازگشت نیست یک درخواست برای نظر.

تحلیلگران می گویند تکیه بر پیمانکاران نظامی خصوصی آغاز شده و در دولت کلینتون زمانی که ایالات متحده بر اساس شرکت های نقش برجسته ای در آموزش و تجهیز کرواتی نظامی.

اما پیمانکار اقتصاد به شدت گسترش یافته و پس از حملات یازدهم سپتامبر ، 11 حملات تروریستی به عنوان شرکت داشت یک کسب و کار پر سود در وسیع پایگاه های خود در عراق و افغانستان و کویت و دیگر کشورها است. جورج دبلیو بوش با اتکا به شدت در شرکت های نظامی خصوصی برای پشتیبانی سریع و در مقیاس بالا در ایالات متحده حضور نظامی در عراق به عنوان وضعیت امنیتی بدتر شده وجود دارد.

گزارش از موارد نقض حقوق بشر مرتکب مسلح خصوصی امنیتی کار برای شرکت هایی مانند بلک واتر ایجاد یک درک عمومی از پیمانکاران به عنوان غیر مسئولانه مزدوران تکان دهنده گسترده تر گفتگو در مورد نظارت و مقامات.

اما بسیاری از پیمانکاران اعزام به مناطق جنگی مشغول شده اند در این جهانی و در عین حال اغلب خطرناک کار تامین و لجستیک. ایالات متحده شرکت های پیمانکاری مانند DynCorp و تاج سه گانه به کار گرفته اند لباسشویی اجرا ناهار خوری امکانات اداره خطوط اتوبوس ساخته شده چادر و واحد مسکونی و حمل و نقل سوخت و آب ارائه شده پایه ماموران امنیتی و انجام وظایف دیگر.

بسیاری از محافظه کار فکر می کنم مخازن و شرکت ها تحت فشار قرار دادند و این ایده از پیمانکاران جذب وظایف نظامی در طول تاریخ انجام شده برای خود به کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت مطالعه به این نتیجه رسیدند.

اما اغلب مخالف رخ داده است, با توجه به مطالعه است. شرکت های رانده شده توسط no-رقابت در مناقصه باید انگیزه کمی برای کاهش هزینه ها.

شرکت های بیشتر و افزایش سود استخدام کشور میزبان شهروندان یا اتباع کشور سوم پرداخت کسری از ایالات متحده دستمزد Peltier گفت که موجب سوء استفاده و فقیر شرایط کار.

تعداد کسانی که همین را بگویم که کل داستان گفت: Steven گاری روپوش دار یک استاد تدارکات دولت قانون در دانشگاه جورج واشنگتن. پیمانکاران همین حالا کسب درآمد-مالیات دهندگان بودجه آموزش و پرورش و یا بهداشت و درمان-مراقبت از مزایای این سرویس عضو و جانبازان دریافت او گفت: بنابراین برخی در دراز مدت هزینه های اجتناب شود.

اما دولت ایالات متحده نمی آشکارا اذعان و یا پیگیری مرگ یا صدمات در میان پیمانکاران گاری روپوش دار گفت و معلوم نیست که چگونه بسیاری از مرگ و میر شد شهروندان ایالات متحده یا اتباع خارجی.

"وجود دارد یک منحرف تشویقی توسط کاخ سفید و وزارت دفاع باید این اطلاعات را در حوزه عمومی" او گفت:.

افزایش مشارکت شرکت های متعدد باز فرصت برای تقلب و فساد و یا جنس بنجل محصولات.

شرکت ها همواره از منوی view برای شارژ قیمت های گزاف و نقض شرایط قرارداد. تقریبا هر شرکت مسئول وزارت دفاع معاش نخست فروشنده برنامه خصوصی تامین مواد غذایی قرارداد حل و فصل فدرال اتهامات تقلب.

مالیات دهندگان پیمانکاران خود و نیروهای ایالات متحده گاهی اوقات پرداخت می شود عواقب. در سال 2008 بازگشایی شد. رایان Maseth شد برق در حمام ساخته شده توسط KBR و مرگ او در میان دیگران مقصر ضعیف کار می کنند. ارتش متوجه شد که پیمانکاران و کارکنان دولت "نقض مربوطه وظایف مراقبت" اما هیچ اتهامات جنایی واصل شد.

Cancian این CSIS تحلیلگر گفت: مستقر پیمانکاران نظامی مشاهده شده است به عنوان قابل توجه و دائمی بخشی از ایالات متحده آمریکا امنیت ملی دستگاه. حضور خود را در میدان جنگ ساخته شده است که در دراز مدت استقرار بیشتر به لحاظ سیاسی قابل قبول است.

"من فکر نمی کنم این ماسک هزینه جنگ ... همه این آمار و ارقام وجود دارد خارج وجود دارد" Cancian گفت. "تفاوت است و مراقبت می کند به همان اندازه در مورد پیمانکاران به همان اندازه به عنوان آن را در مورد پرسنل نظامی و به همین دلیل است که بیشتر مایل به اجازه عملیات نظامی ادامه خواهد داد."

حمید مرگ ممکن است در میان استثنا است. مدت کوتاهی پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی که ایران تا به حال منجر به کشته شدن یک آمریکایی پیمانکار و خواهد بود "برگزار می شود به طور کامل مسئول است."

در این آتش سوزی که به دنبال. سرلشگر حسن فیروزآبادی ، ژنرال قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران انقلابی سپاه پاسداران کشته شد در یک حمله هوایی آمریکا.

حمید یک تابعیت شهروند آمریکا شد واجد شرایط برای دفن در Arlington National Cemetery که در آن ایالات متحده خدمات اعضای دفن. به جای او گذاشته و به استراحت در ساکرامنتو بیشتر قبرستان مسلمانان در یک مراسم تشییع جنازه برای پرداخت توسط کارفرمای خود ویرجینیا بر اساس پیمانکار دفاعی به نام شجاع خدمات یکپارچه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن