مردم با پوشیدن hazmat مناسب در هواپیما, اما باید از آنها ؟ - شنبه, 30 آوریل سال 2020 PST

توسط ناتالی B. کامپتون واشنگتن پست سال گذشته سوپر نائومی کمپبل عناوین ساخته شده زمانی که او یک ویدیو از خودش

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

توسط ناتالی B. کامپتون واشنگتن پست

سال گذشته سوپر نائومی کمپبل عناوین ساخته شده زمانی که او یک ویدیو از خودش بسیار کامل مطابق با اصول بهداشتی او شرکت هواپیمایی قطر صندلی. وجود مواد ضد عفونی کننده دستمال مرطوب درگیر پلاستیک دستکش و ماسک صورت.

و قبل از این بود که بیماری همه گیر کوروناویروس. با جهان مبارزه بسیار مسری بهداشت جهانی تهدید Campbell گرفته است او در پرواز عادات بهداشت یک گام بیشتر با پوشیدن یک hazmat کت و شلوار در هیئت مدیره.

کمپبل است که نه تنها در پوشیدن hazmat مناسب در هواپیما. این رفتار در حال تبدیل شدن بیشتر رایج است به صورت منظم مسافران هوایی و همچنین کارکنان خطوط هوایی. یکبار مصرف تجهیزات حفاظت شخصی مناسب می تواند هزینه کمتر از $20 آنلاین, اما کارشناسان بهداشت و درمان نیست, دفاع از پوشیدن آنها را بر هواپیما در طول بیماری همه گیر.

"پوشیدن hazmat کت و شلوار در یک هواپیما غیر ضروری است و می تواند باعث نگرانی بی مورد برای دیگر مسافران" اسکات Pauley یک افسر مطبوعات برای مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت واشنگتن پست از طریق ایمیل. "CDC توصیه می کند با پوشیدن پارچه پوشش صورت در تنظیمات عمومی که در آن دیگر اجتماعی فاصله اقدامات دشوار است برای حفظ."

با اینحال حامل های متعدد نیاز به خدمه پرواز به پوشیدن hazmat مناسب در هواپیما از جمله فیلیپین خطوط هوایی AirAsia و اخیرا قطر ایرویز سی ان ان گزارش شده است.

در 18 مه هواپیمایی قطر اعلام کرد که این امر نیاز به اعضای آن از کابین خدمه به پوشیدن یکبار مصرف PPE مناسب بیش از لباس خود را در علاوه بر این به چرخ دنده های دیگر از جمله عینک ایمنی و دستکش و ماسک.

"در قطر ایرویز ما معرفی کرده اند این اقدامات ایمنی اضافی پردازنده پروازهای ما برای اطمینان از ادامه سلامت و رفاه ما مسافران و خدمه کابین و محدود کردن گسترش coronavirus" قطر ایرویز اجرایی گروه اکبر آل باکر در بیانیه ای گفت. "به عنوان یک شرکت هواپیمایی ما حفظ بالاترین استانداردهای بهداشت به اطمینان حاصل شود که ما می توانیم پرواز افراد خانه با خیال راحت در طول این زمان."

با توجه به آدریان Hyzler, افسر ارشد پزشکی برای Healix بین المللی شرکت متخصص در امنیت و پزشکی بین المللی و سفر-خدمات کمک نه اتحادیه اروپا هواپیمایی انجمن ایمنی و نه بین المللی حمل و نقل هوایی انجمن توصیه می کند hazmat مناسب برای خدمه هواپیمایی مگر اینکه آنها در حال برخورد با بیمار مسافران است.

Hyzler گفت: یکی از نگرانی با پوشیدن hazmat مناسب است نادرست گرفتن از آنها. اگر وجود دارد هر گونه اثری از coronavirus در کت و شلوار استفاده کنندگان ممکن است در تماس با آن را به عنوان آنها را خاموش و خود را PPE. CDC می گویند اخیرا "کروناویروس در درجه اول گسترش از فرد به فرد و نه به راحتی از آلوده سطح" واشنگتن پست گزارش شده است.

موضوع دیگر این است که آنها می تواند به پوشنده لباس یک از امنیت کاذب. "این چیزی است که با تمام PPE است که باعث می شود پوشنده لباس فکر می کنم که آنها به نحوی بهتر محافظت شده" Hyzler گفت.

Hyzler هشدار داد جنبه های منفی وجود دارد به پوشیدن hazmat مناسب فراتر از بودن بی اثر برای حمایت از استفاده کنندگان از coronavirus.

"وجود دارد صدها نفر از انواع مختلف منطبق مناسب و مگر آنها پیچیده آنهایی که آنها ممکن است بسیار داغ و همچنین" Hyzler گفت. "شما نوع از لمس صورت خود بسیار زیادی با دستکش های خود را, و آن را فقط ناراحت کننده است."

پوشیدن hazmat کت و شلوار در فرودگاه لزوما شما متوقف شود در امنیت است. "مسافران هستند به نمایش در ایست های بازرسی بدون در نظر گرفتن آنچه که آنها با پوشیدن. اگر آنها باعث زنگ آن می تواند به احتمال زیاد در نتیجه patdown," TSA سخنگوی لیزا Farbstein گفت: در یک ایمیل.

با توجه به Farbstein آیا شما را به کت و شلوار در فرودگاه امنیتی بستگی دارد "چه نوع hazmat کت و شلوار در نظر که آیا پت-پایین خواهد حل و فصل زنگ."

Hyzler و CDC دلسرد پوشیدن hazmat مناسب در هواپیما اما هنوز هم توصیه ماسک صورت. "اگر هر کس با پوشیدن یک ماسک وجود دارد کاهش خطر (coronavirus) انتقال" Hyzler گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن