سفر کردن, شمال ورزشی,' خط حافظه شروع می شود با بیس بال و هاکی, ارتقاء - Sun, 28 Jun 2020 PST

من و دوستان و خانواده به طور مداوم به من کاملا سالمند. بنابراین در واقع, که من شاهد درصد زیادی از بزرگترین تیم

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

من و دوستان و خانواده به طور مداوم به من کاملا سالمند. بنابراین در واقع, که من شاهد درصد زیادی از بزرگترین تیم های ورزشکاران و حوادث در کنتون تاریخچه ورزش.

در حال حاضر که coronavirus سکوت کرده است, جهان ورزش, در بیشتر قسمت ها به نظر می رسد زمان مناسبی برای نگاه کردن به برخی از بهترین بار در سابقه طولانی و قابل توجه ورزش در منطقه ما است. ما حد ما سفر کردن خط حافظه به گذشته 65 سال به دلیل, خوب, من 65 سال است. بازنشسته های ورزشی نویسنده مثل خودم در تلاش برای به یاد داشته باشید آنچه اتفاق افتاده 65 دقیقه پیش هرگز به ذهن 65 سال پیش.

• ورزش در منطقه ما تجربه بی سابقه ای ارتقاء وقتی Pacific Coast لیگ بیس بال و اصلی (pro) غربی هاکی لیگ به اسپوکن در سال 1958. PCL و WHL بودند فقط به یک درجه زیر لیگ های بزرگ و سرشار از استعداد در '58 زمانی که لیگ اصلی بیس بال شامل تنها 16 تیم و لیگ ملی هاکی حال صرف شش تیم. آینده MLB All-Stars مانند Maury بخواهد فرانک Howard, Steve Garvey, بیل Buckner ویلی Davis, Bill Madlock تامی Davis, دیوی لپس و ران Cey ستاره دار برای اسپوکن PCL تیم است. در 1961-62 به تنهایی WHL ستاره های دنباله دار تولید دیرین Boston Bruins goaltender ادی جانستون (دو بار قهرمان جام استنلی) لیگ به ثمر رساند قهرمان حداکثر Mekilok, 44-گلزن جری atos public sector و معروف minor league مرد سخت کانی Madigan.

• اسپوکن سالن بزرگ در آن نخست قبل از آن-تا-عشق تبدیل شد شناخته شده به عنوان "بون خیابان انبار." در اوایل دهه 1960 وقتی که بزرگ متحرک در گوشه ای از بون و هوارد بخوانید "طرفدار هاکی TONITE لس آنجلس در مقابل. ستاره های دنباله دار" و یا "طرفدار هاکی TONITE سان فرانسیسکو در مقابل. ستاره های دنباله دار" شما نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم ما li المللی شهر بود و نیمه ، و در عین حال سالن بزرگ بود به اندازه کافی کوچک و unimposing به اندازه کافی به خانه مناسب برای تمام مزرعه کوچک شهرهای ایرانی که در تیم به حالت B دبیرستان بسکتبال مسابقات.

• بیش از حد بسیاری از ما تبدیل شده و نه بی حس به دستاوردهای شگرف از Gonzaga مردان بسکتبال ؟ کاملا. این نیست, اما, انجام معجزه را کمتر قابل توجه است.

• آن هرگز متوقف به مات کردن است که در شهرستان اسپوکن اندازه پمپ در جهت کوتاه, Basketball Hall of Famer جان استاکتون (Gonzaga دبستان), بیس بال, Hall of Famer Ryne سندبرگ (شمالی و مرکزی) و سوپر باول MVP علامت Rypien (Shadle پارک). سعی کنید مطابق آن شهر نیویورک است.

• در حالی که ما در موضوع شاهکارهای شگفت انگیز: واشنگتن فاصله دونده هنری Rono مجموعه ای از رکورد جهانی در چهار رویدادها در 81 روز در سال 1978. پرونده کاهش یافت و در 10,000-, 5,000 - و 3000 متر اجرا می شود به علاوه 3,000 اسبدوانی. انسان قرار نیست به انجام چنین شیوه ای.

• کسی که ادعا می گذارد به بزرگترین فصل در کنتون کالج, ورزشی تاریخ ؟ پس از برخی از Romo را جهانی 1978 ثبت محل در خارج از فصل کالج, ما معرفی جان Olerud های 1988 کالج بازیکن بیس بال از سال است. به عنوان یک WSU دانشجوی سال دوم Olerud رفت 15-0 (!) بر روی تپه و تنها batted .464 (!!) با 23 خانه اجرا می شود. ما شماره 2 انتخاب کنید که آدم موریسون ملی co-بازیکن سال در بسکتبال مردان در 2005-06. موریسون یک مید بالا گراد به طور متوسط 28.1 امتیاز در هر بازی به عنوان یک تازه وارد در گنزگا. ما میخ رایان برگ در شماره 3. این WSU junior کارفرمایی سوم به پایان رسید در Heisman جایزه انتخابات در سال 1997. او گذشت برای 3,968 متری و 33 touchdowns – دیدنی اعداد در آن زمان – به رهبری در Cougars را به اولین گل رز کاسه از سال 1931 است.

• بسیاری از حيرت سر مربیان است. یک نمونه: علامت چند گو بسکتبال مردان. بوبو Brayton, WSU بیس بال. لیندا, Sheridan, Shadle پارک HS دختران بسکتبال و والیبال. دنیس اریکسون, آیداهو و WSU فوتبال است. تامی Lasorda اسپوکن سرخپوستان بیس بال (مدیر). جان چاپلین WSU و میدانی و صلیب کشور است. همین مونسون چنی HS پسران و آیداهو بسکتبال مردان. اد سرآشپز, Lewis-Clark State بیس بال. Abraham Williams, North Idaho College بسکتبال مردان. Jud Heathcote غرب دره HS پسران بسکتبال. جان اوون, NIC و دره مرکزی و غرب دره HS کشتی. تریسی والترز راجرز HS و میدانی. ایرنه Matlock سندپوینت HS و کالج ها از اسپوکن والیبال. همین Anderson, Gonzaga دبستان فوتبال است. تونی بنت, WSU بسکتبال مردان. مرو Harshman, WSU بسکتبال مردان. نقدی سنگ مید HS کشتی. لایحه Frazier, Gonzaga دبستان فوتبال و بیس بال. دوایت کلیسا, Lewiston, HS و Lewis-Clark American Legion بیس بال. جک Mooberry راجرز HS و WSU و میدانی. کمال Baldwin, شرقی دانشگاه فوتبال است. Kermit Davis, آیداهو, بسکتبال مردان. کلی گور گو بسکتبال زنان. Buzzie ولش راجرز فلک و, Lewis and Clark, HS والیبال. تاد Shulenberger, WSU فوتبال زنان. مایک Babcock اسپوکن ستاد هاکی. پت تایسون مید HS و گو صلیب کشور و دو و میدانی. همین اوون کار د لین و دانشگاه HS کشتی. دن فیتزجرالد, گو بسکتبال مردان. کیر Zornes, EWU فوتبال است. Jenni بدنه CCS والیبال. ریک Giampietri مرکزی دره HS فوتبال است. نیک Menegas پست می افتد و لوستن HS فوتبال است. جان Schuh مرکزی دره و دانشگاه HS fastpitch softball و تو-سلام slowpitch سافتبال. ون Troxel دریاچه شهر HS فوتبال است. دیو هلمز, شرقی, Washington State College (pre-EWU) و راجرز و دانشگاه HS فوتبال است. Al رولینز اسپوکن جت هاکی. جان Drager, Mullan (آیداهو) HS فوتبال است. جری و جانت Skaife CCS سافتبال. لری Schwenke, Coeur d لین HS slowpitch و fastpitch softball. ران جکسون, Spokane, American Legion بیس بال. میچ سانتوس سنت مری (آیداهو) HS والیبال. جورج لین Shadle پارک HS و اسپوکن لغزنده fastpitch softball. باب Everson اسپوکن می افتد CC (pre-CCS) فوتبال. دین Lundblad, Coeur d لین HS پسران بسکتبال. آیا ما از دست هر کسی ؟ البته ما بود!

• اسپوکن میزبان NFL, NBA و NHL نمایشگاه بازی اما شاید هیچ محلی نمایشگاه تولید شده به عنوان مقدار buzz – در ابتدا به هر حال – به عنوان (تقریبا) سالانه بیس بال بازی بین سرخپوستان و پدر و مادر لس آنجلس داجرز. لیگ های باشگاه های برتر ستاره به طور معمول دیدم کمی و یا بدون عمل, اما Hall of Famers مانند شنی Koufax دان درایسدیل و دوک اسنایدر و سابق سرخپوستان مانند Maury بخواهد ویلی دیویس و فرانک Howard معمولا کاهش یافته است به اندازه کافی بلند برای pregame معرفی. در روز قبل از ورود تلویزیون کابلی و اینترنت صرف نظر از یک ستاره مانند Koufax فرستاده طرفداران قلب افزایش جزئی در لیگ شهرستانها مانند Spokane.

• صحبت از ویلی Davis: هر ورزشکار در هر ورزش ایجاد هیجان بیشتر از دیویس – یکی از سریع ترین بازیکنان در تاریخ بیس بال – تاری راه خود را از اول به سوم است ؟ یا زنگار از یک سه گانه? و یا ردیابی کردن یک پرواز توپ که هیچ کس دیگری بر روی زمین می رسیده اند? خارج از این واقعیت است که دیویس بوده است ورزشکار مورد علاقه من (غیر از من) پس از من تو را دیدم دیویس بازی برای سرخپوستان زمانی که من 5 سال من خاص هستم و به هیچ وجه تعصب. (چشمک چشمک.) دیویس فقط 20 سال رهبری PCL در boatload از آمار به نفع خود جزئی بازیکن لیگ جایزه سال با سال 1960 سرخپوستان.

• در یک زمان وجود دارد قبل از سخنران هزینه های گران شد, زمانی که اسپوکن سالانه ورزشی ضیافت جذب برخی از بزرگترین نامها در ورزش است. ما در حال صحبت کردن والتر Payton, Jesse Owens, Rocky Marciano, Red Auerbach, Bo Jackson, Tommy Lasorda O. J. Simpson (um ببخشید), Gordie Howe گیل Sayers, Steve Largent جانی نیمکت تونی Dorsett بارت استار, باب Uecker, John Madden جیم Plunkett.

• البی ورزشگاه هنگامی که آن جوان پر جنب و جوش و پر از هزاران نفر از دبیرستان طرفداران فوتبال در سریع شب پاییز. NFL و WSU بازیکنان علامت Rypien (Shadle پارک), Jason هانسون (مید), Steve Gleason (Gonzaga دبستان) و گیل Cogdill (لوئیس و کلارک) انجام شده در البی در مدرسه بالا است.

• ما نمی خواهد به زودی فراموش دره مرکزی ملی بسکتبال دختران عنوان اجرا در 2017-18 زمانی که در دانشگاه استنفورد-محدود دوقلوها Lexie و Lacie بدنه چراغ خرس به یک 29-0 فصل است. به همین ترتیب منطقه طرفداران ورزش هنوز هم گرامی داشتن خاطرات شرقی واشنگتن را در سال 2010 عنوان ملی در فوتبال است. متاسفانه تعداد کمی از ما به یاد داشته باشید که Spokane, کالج (pre-CCS) برنده سه دوره متوالی مسابقات قهرمانی ملی در تاریخ و کالج ژیمناستیک زنان از 1980-82.

• این 1969-70 اسپوکن جت برای اولین بار در ایالات متحده مبتنی بر تیم برای برنده شدن در این Allan جام سمبل ارشد تازه (دفعات بازدید: semipro) برتری هاکی در کانادا. Spokanites, بسیاری از آنها نمی تواند بگوید جن هاکی از یک کوره پوشش قبل از فصل بسیج پشت یک دسته از کانادا-بازیکنان مطرح که مشغول به کار 9 تا 5 شغل و یا با حضور در دانشگاه, زمانی که آنها نیست بسته بندی سالن بزرگ به rafters. ست مارتین کن Gustafson, تام هاجز تام Rendall, Dave Cox, Charlie گودوین گیل هولدن دوستان Bodman, Gordie Turlik لری Palanio دان Scherza, Vince Collins, جورج Talotti ... تعداد زیادی از استعداد بسیاری از شخصیت, بسیاری از شخصیت های. احتمالا در آن منظور.

• چه کسی می تواند پیش بینی کرده اند که به آرامی استخدام WSU گارد کلی تامپسون خواهد توسعه به یکی از بزرگترین 3-نقطه بورس در تاریخ NBA یا که اسپوکن سرخپوستان مرکز fielder مایک Humphreys را سرقت خانه به نمره به اجرا برنده در بازی نهایی از سال 1988 غربی لیگ پلی آف? به یاد داشته باشید هنگامی که تام Sneva, یک, Lewis and Clark بالا و EWU گراد برنده 1983 Indianapolis 500? آنچه در مورد جری لیندگرن کوچک دونده از راه دور از راجرز بالا و WSU در حال اجرا پایین در جهان بهترین در اواسط دهه 1960? چگونه در مورد دن اوبراین flunking از آیداهو دوباره به خرابکاری پس از یک کالج در روی لئامت دادن در اسپوکن و بعد برنده دو و میدانی در بازی های المپیک تابستانی 1996? بیایید چشم پوشی نیست میله Funseth را استرلینگ عملکرد در سال 1978 کارشناسی ارشد. سابق, North Central بالا standout به پایان رسید در یک کراوات برای دوم, یک شات پشت Gary بازیکن.

• گاردنر Minshew که سبیل پرپشت کارفرمایی که به شهرت شات در WSU در سال 2018 است فقط یکی از تعداد بی شماری از سرگرم کننده دوست ندارم که ادویه اضافه شده به این منطقه صحنه های ورزشی در طول سال. WSU مربی بیس بال بوبو Brayton دیدم هرگز یک میکروفون و یا دوربین او را دوست ندارد. ایضا برای مربیان بسکتبال دن فیتزجرالد (GU مردان) و جورج Raveling (WSU) ، مربیان فوتبال Jim Sweeney (WSU) و John L. Smith (آیداهو), بیس بال, مدیران تامی Lasorda (اسپوکن سرخپوستان) و تیم Flannery (سرخپوستان), بوکس ترویج معارف اسمیت (کار د لین کازینو) بازیکن بسکتبال Tia پریسلی (Gonzaga دبستان و WSU) و جاش پرکینز (GU) بازیکنان فوتبال کانر Halliday (فلک بالا و WSU) و جوئل توماس (آیداهو) بازیکنان بیس بال جیم کانر (WSU) و تام LeVasseur (سرخپوستان) و بازیکنان هاکی ادی جانستون (اسپوکن ستاره های دنباله دار) و تروی قمار (اسپوکن ستاد).

• خاطرات فوق العاده فقط نگه داشتن جریان است. 1970 اسپوکن سرخپوستان هدایت آینده Baseball Hall of Fame مدیر تامی Lasorda به طور گسترده ای به عنوان یکی از بزرگترین جزئی از تیم های لیگ از همه زمان. زرق و برق دار گارد نقطه کورتنی Vandersloot کمک Gonzaga بسکتبال زنان رفتن زمان بزرگ در دادگاه و در گردان از 2007-11. WSU را Rueben Mayes زد برای 357 خیره کننده متری (عمده کالج رکورد در آن زمان) در یک روز بارانی در اورگان در سال 1984. این 1990-91 اسپوکن ستاد رهبری به ثمر ماشین آلات ری ویتنی و پت Falloon برنده این شهر اولین یادبود جام به عنوان عمده junior هاکی قهرمانان آمریکای شمالی است. اسب مسابقه در پلیفیر. نامحدود قایقهای مسابقه در دریاچه کار د لین. نام های بزرگ و جمعیت بزرگ برای کشیدن مسابقه در اسپوکن Raceway پارک. مسابقه ماشین سهام در اسپوکن ایالتی Fairgrounds. باب رابرتسون دست زدن به رادیو بازی-بازی برای WSU فوتبال است. اد Sharman را شبانه ورزشی گزارش KHQ تلویزیون. رنگارنگ هری Missildine های قدیمی ورزشی و سردبیر سخنگوی-بررسی پوشش های ورزشی مانند هیچ کس در منطقه ما قبل انجام داده بود.

• این جشن جامعه است که Hoopfest و Bloomsday.

خاطرات فوق العاده فقط نگه داشتن جریان است. صبر کنید – آیا من در حال حاضر می گویند که ؟

آن خرس تکرار. خاطرات هستند که خوب است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب